Kapitola 7. Just women

3 0 0
                                    

Ano. Kryštof měl za sebou už dva vztahy s holkou. Nikdy se ale nedostál dál, než k přátelskému objetí, možná nějaké  puse.

S Evou chodil první, vydrželo to 4 týdny a výročí padlo na 2. prosince. Jaká náhoda, v den Týniných narozenin.

Druhý vztah už je zhlediska našeho příběhu zajímvější.  O rok později s druhou dívkou, jmenovala se zřejmě Saša, Kryštof o ní nerad mluvil, chodil měsíc a půl. 

Co se týče terminologie, mohli bychom ho nazvat podzimním vztahem, trval zhruba od září do října. Ptáte se, kdy skončil? V den závěrečného programu podzimní ambroziády 2022. Saša přijela za Kryštofem do Prahy. On ale věděl, že to bude konec jejich cesty.  Ptáte se, proč skončil? Možná to bylo kvůli vzdálenosti, nebyla to ta pravá,  chtěl něco jiného, možná že uviděl Meddyho.

Nebyl si stoprocentně jistý, jestli to chce udělat, rozejít se se svým druhým vztahem ( a na dlouhou dobu i posledním) a žít život svobodného mládence. Jakmile ale viděl Meddyho, šlo to samo.

Meddy žádný vztah neměl. Chvilku si z něj dělali srandu, že by sand s Věrkou, jeho spolužačkou, něco mohl mít, ale ta si našla přítele, tak tuhle fámu opustili.

Nic vážného nikdy neproběhlo, pouze příležitostné polibky nebo výkusy s Olí nebo Evou. Ano, s Evou. I když se to stalo jen jednou, fakt, že se v té partičce střídali partneři parnerů jak ponožky, vůbec nikomu nevadilo.

Proč tedy všechny jejich vztahy, nebo pokusy o vztah ztroskotali? Bylo to JUST Dancem, alkoholem, nedostatečnou sympatií nebo tím, že to byly prostě ženy?

První dotekOù les histoires vivent. Découvrez maintenant