Kapitola 6. Ahhh Women!

3 0 0
                                    

Dívčí válka na obzoru. Přestřelka sexistických vtipů. Oba kluky ještě spojovalo jejich gesto "srk, ahh, woman, " které zaznělo pokaždé když se jim zdálo, že holky udělaly v jejich očích něco naprosto stupidního.

Sami sobě se smáli, chichotali se, byli pyšní, že něco tak triumfálního dokázali vymyslet a tušili, že děvčata na to neřeknou nic. ( O těch smskách, co si Domča s Týnou mezitím vyměnily neměli ani tušení.)

Tahle válka netrvala jen jeden večer, ale celou zimu, nebo spíš, když se možnost naskytla.

Meddymu se líbilo, že mají stejný humor, jako kdyby našel ztracenou duši. Kryštofa překvapovalo, že má konečně parťáka na urážení druhého pohlaví.

Toto spojenectví ale nepanovalo jen u sola, jako spy mastři se navzájem tlemili a Kryštof prohlašoval nad dívčí neschopností " Meddy, ty to vidíš" a obdobně Meddy na Kryštofa.

Po čase si Meddy toho, co mají společného všímal více a více. Všímal si chvílí, kdy se společně smáli, tónu Kryštofova smíchu, jeho gest, když měl zapnutou kameru nebo kolikrát za večer zmínil jeho jméno. Předtím to nikdy nevnímal.

,, Možná, že se Kryštofovi líbím,"zvídavě v hlavě přemítal.

,,To je přece ale blbost, vždyť Kryštof není gay. A mně se líbí jenom holky. Proč bych se jinak utěšoval saháním na antistresový míček. " Štípl se do ramene, aby se z té představy rychle vrátil do reality.

První dotekWhere stories live. Discover now