Capitolul nouăsprezece

336 31 1
                                    

Îngrozită, m-am uitat la profilul lui Brooke, care stătea calm lângă mine și se uita la fața mea. Părea relaxat. Era un singur loc care ne despărțea și am încercat să mă îndepărtez cât mai mult de el, așa că mi-am lipit spatele de spătarul scaunului. Degetele de la o mână erau apăsate de tetiera scaunului pasagerului, iar cu cealaltă mână mă luptam cu mânerul ușii, în speranța că mașina se va deschide magic. Fără succes. Eram udă și înghețată, dar în acel moment nu mă puteam gândi la nimic în afară de cum să ies de aici.

Nu știam la ce să mă aștept. Îmi era teamă să spun măcar un cuvânt ca să nu provoc bărbatul. Andersson nu părea totuși să atace. Semăna cu un animal sălbatic care așteaptă, încolțește și urmărește prada. Am vrut să urlu, dar am încercat să mă comport curajos. Am tresărit când Brooke oftă și apoi ridică privirea. Lumina din mașină strălucea slab, aruncând o strălucire palidă pe fața concentrată a bărbatului. M-am împins și mai mult în uşă.

- Vezi tu, Blake. începu în cele din urmă Andersson, cu vocea la fel de intimidantă ca postura lui. M-ai dezamăgit. mi-a spus, cu ochii scanând interiorul mașinii în timp ce eu îl priveam cu ochii mari

Nu am avut curajul să mă întorc înspre fereastră și să verific dacă este cineva pe stradă care mă poate ajuta. Mi-am concentrat toată atenția asupra bărbatului, astfel încât să știe că îl ascult. Mi-a fost frică de neascultare. Oamenii lui încă stăteau lângă mașină, niciunul dintre ei nu a urcat.

- Și știi de ce m-ai dezamăgit? întrebă el cu o strălucire în acei ochi înspăimântători

Gâtul îmi ardea și era uscat. Nu am putut să răspund, dar în mod miraculos m-am forțat să dau din cap. Am inspirat violent aerul când bărbatul s-a apropiat brusc de mine, sprijinindu-și mâna pe tetiera de lângă mine. Am strâns din dinți cu toată puterea pentru a nu țipa. I-am simțit respirația pe obrazul meu, mirosul de colonie și marijuana lui și ochii lui în timp ce îmi treceau peste față. Mi-am strâns ochii cât am putut pentru că îmi era frică să mă uit la el. Mi-a fost frică să fiu aproape de el.

- Pentru că tu crezi că sunt un idiot. mârâi el încet și am simțit gustul amar al bilei în gură. De ce crezi că sunt un idiot?

Mi-a fost prea frică să răspund, așa că m-am uitat la el, ceea ce cred că nu i-a plăcut foarte mult. Ochii lui verzi se micșorau, iar ridurile din jurul lor se adânceau vizibil.

- Te-am întrebat ceva! a răcnit el cu o voce tare, iar eu mi-am strâns ochii din nou de frică. Eram aproape sigură că avea să îmi facă ceva. Răspunde-mi. a ordonat el, puțin mai liniștit și mai calm, dar asta nu m-a făcut să mă simt mai bine

- Eu... Nu, eu... m-am bâlbâit cu o voce subțire, cu limba încurcată ca gândurile mele

Nu m-am putut concentra. Tot ce mă puteam gândi era că era pe cale să mă rănească, iar capul meu era plin de scenarii din cele mai rele.

- Chiar credeai că nu voi afla despre minciunile tale? întrebă el disprețuitor

Am răsuflat ușurată când l-am simțit smulgându-se de lângă mine şi revine la poziția anterioară. Mișcarea m-a făcut să deschid ochii. Brooke și-a netezit părul nervos, a oftat din greu și apoi s-a uitat din nou la mine.

- De ce m-ai mințit, Blake? spuse el pe un ton sec

Nu știam ce să răspund. Habar nu aveam ce să fac. A vorbit clar, așa că am decis să tac și să îl las să termine. În astfel de situații, era mai bine să aștept pentru a nu stropi accidental cu ceva care m-ar putea duce în mormântul meu. Și chiar dacă creierul meu năvălea și corpul meu era paralizat de frică, m-am uitat atent în ochii lui Andersson, încercând să găsesc o cale de a ieși din asta.

machiavellian  | seria Madness (part. IV)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum