După cuvintele mele, Kane pufni batjocoritor, scoțând o mână din buzunar și arătând înspre ușa închisă.
- Ai o idee mai bună? Dacă da, te ascult. rânji el
- Nu am mai făcut asta de aproape cinci ani! m-am plâns emoționată, deși în adâncul sufletului am simțit că soluția era deja decisă
Nu am văzut altă opțiune.
Kane își dădu ochii peste cap și oftă exasperat.
- E ca și cum mergi pe bicicletă. m-a convins. Dacă nu te gândești la altceva.
M-am uitat la fața lui nesigură. Am ezitat o clipă, până când în sfârșit am mârâit și am închis ochii. Am numărat până la zece mental, simțindu-i privirea amuzată asupra mea.
Am deschis ochii și am mers fără cuvinte pe iarba verde, cu mâinile strânse pe geantă. Kane m-a urmat. Stresată, m-am oprit lângă jgheabul care ducea direct la fereastra dormitorului meu. Mi-am înclinat capul, înghițind în sec.
- Părea mai jos. am gemut agitată. Sper că nimic nu s-a desprins de-a lungul anilor, pentru că nu vreau să cadă și să se rupă.
- Nu avem timp. m-a grăbit el, repetând ceea ce spusesem în mașină
L-am privit cu reproș, dar nu părea deranjat.
Am oftat și am pus cureaua poșetei pe umăr, apoi am apucat jgheabul. Cu inima bătând mai repede, am început să urc, așezând picioarele în locuri adecvate pe suporturile metalice înșurubate în perete. Palmele îmi erau transpirate, dar am urcat. La jumătatea drumului am simțit o emoție ciudată.
La urma urmei, obișnuiam să ieșim pe furiș din casă în acest fel, când mama m-a pedepsit și nu mi-a permis să îl întâlnesc pe Ward. Doar amintindu-mi acea perioadă mi-a făcut inima să se strângă dureros. Amintirile copilăriei.
- La fel ca în vremurile bune, nu? a batjocorit Kane perfid, rupându-mă din gânduri
Stătea cu brațele încrucișate pe piept, privindu-mă de jos, probabil distrându-se de minune de stângăcia mea.
- Ai putea măcar să ai destulă decență ca să nu te uiți la fundul meu?
Am mormăit, concentrându-mă să nu cad. Chiar dacă nici măcar nu i-am aruncat o privire, i-am simțit privirea.
- Ei bine, am demnitate, dar voința mea este mai aprigă. mi-a răspuns, fără rușine de a recunoaște că se holbează la fundul meu
Mi-a fost greu, dar cumva m-am descurcat, deși pe drum aproape că am smuls cablul antenei pentru că l-am tras prea tare. În cele din urmă, am ridicat fereastra, pe care din fericire o lăsasem ușor deschisă, și am pătruns în dormitorul meu.
M-am coborât de pe pervaz și mi-am încrucișat picioarele, dar apoi mi-am pierdut echilibrul și m-am clătinat, aproape căzând în fața. În ultimul moment, m-am ținut de tocul ferestrei pentru a împiedica fața mea să se ciocnească de podea. Respirând adânc, m-am uitat din nou afară. Kane stătea pe iarbă și clătina din cap, privindu-mă cu un zâmbet.
- Ți-am spus că o să reușești. a spus el mai tare. Mi-am dat ochii peste cap, dar a trebuit să recunosc că avea dreptate. Te iau în patruzeci de minute.
- Da, domnule. am răspuns, punându-mi mâna pe frunte
L-am salutat repede și și-a dat ochii peste cap și s-a întors. L-am privit plecând, dispărând în întunericul nopții.
Am oftat încet și m-am întors înspre interiorul camerei. M-am uitat în întunericul din fața mea, simțind o presiune dureroasă în piept. Aveam din ce în ce mai puțin timp, iar toamna mea caldă se va transforma într-o iarnă rece. Mai am câteva ore rămase. Câteva ore doar pentru el, după care m-ar urî pentru totdeauna.
CITEȘTI
machiavellian | seria Madness (part. IV)
RomancePartea IV a seriei Madness. machiavellian adjective | meaning: cunning, scheming, and unscrupulous "- Vezi constelația Săgetătorului? Desigur că am văzut-o. Am recunoscut imediat desenul proiectat pe tavan, care era același cu cel desenat pe coast...