-Hai sus ! Îl aud pe tata cum striga de după ușa să mă ridic , e abia ora 4 și el deja îmi da scularea. Ma trezesc și scol din pat dându-mi parul roșcat de pe fata și ștergându-mă la gura . Țin mereu ușa închisă cu cheia pentru ca dacă intra cineva când dorm sigur rămâne cu sechele . Nu exagerez .
Ma duc spre oglinda și ma privesc , îmi urăsc corpul , am sânii mici și sunt slaba , aș fi pe punctul de a zice ca sunt plata dar încerc sa gândesc pozitiv . Merg la sala de cel puțin trei ani dar eu tot ma vad oribil .
-Evelyn! Strigă tata vizibil nervos .
-Ma îmbrac tata ! Mergem în excursie undeva la munte . Tatăl meu ma scoate o data pe luna ba la mare ba la munte sau ori unde alt undeva dar nu în tara. Face asta pentru a se scuza ca nu pot sa ies afara .E mult mult prea strict și din cauza lui mi am pierdut majoritatea prietenilor.
-Sper ca te ai îmbrăcat Eve ! Așa ma alinta el dar în momentul asta nu suna mai mult a amenințare.
-Gata , poftim ! Ies din camera mea și răsuflu ușurată că nu a spart ușa. E destul de exigent și nu îi place să aștepte.
-Alta bluza nu ai? Se uită la hanoracul pe care îl port , e cu spatele gol cu fundițe legate și în fața e alb simplu cu o sigla de la filmul Harry Potter sus .
-Nu mi se vede nimic !
-Spatele !Îmi dau ochii peste cap și îmi iau ghetele . Le încalț și îmi pun mâinile pe solduri uitându-mă la tata butonand pe telefon.
-Eu sunt gata !
-Bine , hai !Tot drumul e foarte lung și ascultam potcasturi , aproape ca adorm ,dar tata conduce mult prea repede și se vede ca e nervos , mereu e nervos . Pana și de ziua mea a fost nervos ca nu am purtat rochia de care mi-a zis el . Îmi ordona multe dar nu îl ascult. Știe asta dar tot încearcă sa se impună în fata mea .
Mătușa mea a zis ca mama a fost singura femeie care nu a tăcut în fata lu tata și semăn foarte mult cu ea . Ajungem în sfârșit la cabana și ma așez pe pat . Cabana e frumoasa miroase a pin și are un covor din blana de urs . Pe pereți sunt tablouri de lemn cu oameni care au impozat momentele petrecute aici .
Într-o poza e o familie fericita și în alta un cuplu. Îmi doresc sa fi avut și eu pe cineva dar sunt mult prea complicata. Toți vad relațiile romantice și pline de dulcegării. Dar în spatele lor sunt minciuni și toate ajung sa se năruie. Eu habar nu am ce vreau , tata zice ca nu am nevoie de un bărbat și așa și e .
Nu îmi despachetez pentru ca stam doar doua zile . Am luat o geanta mare de sala și îmi ajunge . Îmi schimb hainele și decid sa ies afara dar ma oprește tata afara fix în ușă. Ce sincronizare.
-Încotro?
-Vreau sa schiez! Se uită din cap până în picioare la mine și strâmbă din nas .
-Alte haine nu ai ? Mereu are o părere proasta despre hainele mele . Îmi dau ochii peste cap și trec pe lângă el .-Nu ! Trece restul zilei și eu tot sunt pe pârtie, privesc lumea care se distrează și e mult prea frig , îmi vad respirația și îmi amintesc prima data când am încercat sa fumez . Oh nu o sa nu uit niciodată. A fost oribil . Dar îmi place sa ma prefac ca fumez așa că trag aer în piept și expir.
Ma uit în jur și vad ca se holbează la mine un bărbat cu o geaca neagra pantaloni de fâș negrii , are gluga în cap și niște ochelari de schi . Observa ca ma uit la el dar nu se deranjează sa își mute privirea . Poate se uită la ceva din spatele meu așa că întorc capul sa ma uit în spate.
Nu e nimeni, logic . E deja târziu și e destul de frig . Când întorc înapoi privirea la el îl vad ca vine spre mine , mă ridic de pe zăpadă moale și rece și șuier printre dinți la cât de uda sunt . Ma scutur și el deja e în fata mea .
Ma uit la el și ma dau câțiva pași în spate pentru ca e prea înalt.
-Te pot ajuta cu ceva ?
-E cam nesăbuit sa te lase tăticul tău așa de izbeliște pe aici ! Ma uit ciudat la el , de unde ma știe și de unde îl știe pe tata . Tata are multe relații din cauza jobului lui . Dar asta pare ...periculos și morocănos . De ce ar vrea sa lucreze cu el .
-De unde îl ști și cine ești?
-Nu contează, unde e el ?
-In cabana . Îmi îndrept ochii spre cabana și îmi dau seama ca nu trebuia .Acum știe unde stam cazați și nu ma simt în siguranță.
-Și te lasă așa singura aici ? Poate te ataca cineva .
-Sugerezi ca tu ai fi ala care ma ataca ? Nu ii vad fața deloc pentru ca e acoperita .
-Îți este frica ? Se apropie mai mult de mine și ma aplec sa iau zăpadă. Se oprește și își baga mâinile în buzunar. Îți este frica pistruiato ?-Nu am... Îmi ating fata și îmi dau seama ca nu mi-am acoperit pistruii . Ii urăsc îmi acoperă toată fata .
-Evelyn ! Îl aud pe tata din spre cabana și pare ușor confuz când îl vede pe bărbatul de lângă mine .
-Mi-ar face placere sa mai stam de vorba dar am treaba ! Îmi ia mana și o săruta și pleacă. Rămân cu gura căscată și nu înțeleg ce tocmai sa întâmplat.Cine naiba era omul asta ?! Ce voia ? Și acum știe și unde stam cazați . Ma îndrept spre tatăl meu și trec pe lângă el în cabana . Intra după mine și închide ușa.
-Cine era acel bărbat?
-Nu știu, cred că te știa pe tine ! Ridică o sprânceană și se uită gânditor în jos la podeaua din lemn lucioasă.
-Ți-a spus cum îl cheamă?
-Nu !-Nu mai sta pana târziu!
-Ăhă . Ma descalț de ghete și îmi dau jos geaca . Îmi pun mănușile la căldură și ma întind pe pat .
-Eve !
-Da ?
-Vorbesc serios ! Îmi dau ochii peste cap și aprob din cap . Unii ar spune ca sunt râzâiată dar nu sunt. Am motive pentru care ma port asa cu el .În primul rand îmi spune ce sa fac și eu fac opusul , și în al doilea rand e mult prea strict . Nu a învățat încă ca ma pot descurca ? Nu am putut merge la facultate din cauza lui, pentru ca e mult prea departe și plini de dubioși.
Nu toți oamenii sunt rai , îmi imaginez ca tatăl meu e cel mai rău și mai strict om pe care l-am văzut. Și pot sa îi fac față deci ma pot descurca cu restul lumii.
Încă ma gândesc la acel bărbat de mai devreme și îmi apar o grămadă de semne de întrebare în minte , cine era , ce voia , de unde știa unde suntem , de unde ma știa pe mine !? Tatăl meu ma tine prizoniera în casa noastră.
De când a murit mama tata a fost și mai agitat și ursuz . Nu vorbește despre ea , a aruncat toate pozele cu ei doi , nu îi place să sufere și se vede la cum ma protejează.
Pana și la sala a avut grija sa am antrenoarea personala ci nu antrenor. Vine mereu acasă și avem o camera special amenajata pentru asta . El e mereu plecat de acasă și casa e păzită prin bodyguarzii lui . Nici măcar pe ei nu îi lasă în preajma mea decât dacă e chiar nevoie .
Adorm cu gândul la acel bărbat misterios și ajung sa îl și visez . Visez ca vine în cabana și îl împușcă pe tata și pe mine ma adoarme după ma trezesc brusc când aud pași în zăpadă.
Inima îmi bate foarte tare și ma întreb cum de tata nu se trezește la cât de tare îmi suna inima . Îmi amintesc ca nu trebuie sa îmi fie frica . Tatăl meu e mai periculos și ii pot face față oricui. Îmi iau papucii și deschid ușor ușa. Ma gândesc ca poate e un urs .
Iau un fier de la soba din cabana sa ma pot apăra și când ies vad o umbra mare și neagra , nu îmi dau seama ce e , ori un om ori un urs . Ma sperii și dau cu fierul în cap , geme de durere și eu urlu crezând ca e un urs sa îl fac sa plece .
-Ce se întâmplă! Se scoala tata și vine repede spre mine traganduma în cabana . Când iese deja e prea târziu, a fugit ursul sau omul care era pe lângă cabana .
-Ce naiba crezi ca faci ! Se uită încă o data în jur și intra în cabana .
-Am auzit pași și m-am speriat .
-Și te gândeai sa ieși tu , nu ?
-Hey am o arma ! Ii arat fierul din mână mea și își freacă palma de fata .-Treci în pat Eve ! Îmi dau ochii peste cap. Las fierul la locul lui lângă soba și ma bag în pat .
-Doar ca să ști, l-am nimerit .
-Bravo! Acum dormi și dacă e ceva ma trezești!
-Bine ! Adorm greu gândindu-mă dacă putea fi bărbatul de acum câteva ore .Vreau sa plec , deja îmi este frica , și nu îmi sta în fire .
CITEȘTI
Pana la moarte
RomanceMason e orbit de furie și cauta sa se răzbune pe omul care ia distrus viata . Evelyn e atât de protejata de lumea de afara încât ce urmează sa ii se întâmple i se pare un vis , mai mult un coșmar. Mason plănuiește sa îi distrugă viata omului care i...