Tot drumul spre casa e umplut de întrebările tatei , cine e băiatul ala , ce vorbeam cu el , dacă îl mint , etc . Îmi este frica ca nici în,,vacante,, nu o sa ma mai scoată. Tot ma gândesc la unde putea sa ma ducă. Părea destul de...nu știu cum sa spun , după cum am zis nu vad alt om mai periculos ca tata .
Poate sunt credula și aiurita , dat fiind că tata ma ținut închisă în casa toată viata. Dar nu îmi imaginez alt om la fel de crud sau mai rău ca tatăl meu . Sigur , are grija de mine și cred că mă iubește dar e rece . De fiecare data când încerc sa ma apropii de el , e ma respinge.
Unii zic ca eu caut un bărbat toxic , nesimțind pana acum iubirea tatălui meu dar nu e așa. Știu de ce gen de bărbat sa ma feresc .
-O sa îmi interzici sa mai ies pana și în vacante ? Mai bine tăceam dar nu îmi place liniștea asta .
-Ar fi o idee buna . Pufai nervoasa și îmi trag picioarele pe scaun pana genunchii mei ajung sa îmi rezem bărbia pe ei.-Jos picioarele!
-Nu ! Ma uit pe geam la drum și afara nu e aglomerat. E dimineața ora 5 și e duminica . Ști cine e omul ala ? Îl întreb pe tata după ceva timp .
-Nu! Dar voi afla !
-Sunt sigura. Când aud asta de la el de obicei ma îngrijorez pentru persoana aia dar acum pentru tata . Nu știu, omul ala nu îmi inspira încredere și nimic bun .Ajungem acasă după o ora și ma duc în camera mea. Despachetez și îmi iau telefonul . O sun pe Ava .
-Ce vrei ?
-Am nimerit într-un moment prost ?
-A nuuu , dacă numești un moment prost faptul ca am nimerit blocata în zăpadă dis de dimineață înainte de întrarea cu Mateo...
-Te vezi cu Mateo!? O întrerup.
-Nu ma mai vad acum .
-Vin după tine !
-Te lasă ?Îi închid și ies pe geam . Afara e nămol, semn ca a fost lapoviță. Îmi comand un Uber și ajunge în 5 minute . Tipul e destul de ciudat . Tot îmbrăcat în negru , are fata crispata și...îmi par cunoscuți ochii lui dar nu știu de unde .
Se uită la mine prin oglinda retrovizoare, cred că sunt destul de penibila dacă mă tot holbez la el . Dar e din cauza ca îmi pare cunoscut. Îmi zâmbește dar nu e un zâmbet normal . Îmi dă fiori.
-Deci aici stai ? Brusc îmi dau seama cine e .
-Lucrezi la Uber ?
-Nu neapărat.
-Sa ma simt speciala ca ai făcut-o pentru mine ? Își da ochii peste cap și strânge volanul . Are mănuși negre din piele . Ești șoferul meu pe ziua de azi . Rad dar el se uită la mine prin oglinda destul de serios .-Pistruiat-o , acum ești în mașina mea deci pot sa te duc unde vreau eu !
-Tot șoferul meu ești!
-Nu îți este frica ?
-Pare o aventură deci , cât timp ma duci la prietena mea după poți sa îmi faci ce vrei , duma în Maldive, ori unde dar știu ca tatăl meu o sa te distrugă. Rade răgușit dar nu ma sperie .-Tăticul tău e un nimic acum ! Nu are nici o putere asupra mea .
-Asta crezi tu ! Ma răpește, mare lucru , de parcă tatăl meu nu ma va găsii în următoarea secunda .Am de gând sa ii fac viata un calvar băiatului ăstuia.
-Îmi este foame !
-Rabdă!
-Îmi! Este ! Foame ! Dau cu picioarele în scaunul lui. Dacă ma pricep la un lucru , acela e sa enervez bărbații. Aud un mârâit și zâmbesc victorioasa ca am reușit.-Oprește te !
-Sau ce ? Oprește mașina și coboară, vine pe bancheta din spate lângă mine și ma trage spre el .
-Alt fel sfârșești jupuită de vie și te las în zăpadă!
-Nu e zăpadă aici boule !
-Nu ma provoca ! Ma strânge mai tare și vreau sa îmi trag mana dar ma trage mai tare .
-Acum ne sarutam ? În sfârșit vad o reacție pe fata lui . E surprins , ori de prostia din mine ori ...nu știu , probabil de asta .-Ăsta nu e un film .
-Du-te odată la volan ! Îmi dau ochii peste cap și ii fac semn sa se ducă pe locul lui . Acum îmi dau seama ca sunt pe piciorul lui . Se duce pufnind nervos . Sunt mandra de mine ca am reușit sa îl enervez.Ajungem pana la urma la Ava și se sperie când îl vede .
-E inofensiv stai liniștită . Vrea sa ma fure apropo. Ava face ochii mari și casca gura .
-Ești...vrei sa sun la politie .
-Nu !***
O lasă pe prietena mea la întâlnirea cu Mateo și plecam .
-Unde ma duci ?
-Acasa !
-Serios?
-Da ! Noi ne vedem alta data .
-Of , și începea sa îmi placa de tine . Se uită la mine prin oglinda retrovizoare și îmi studiază toată fata .
-Ai gânduri obscene cu mine ?
-Cu gura ta doar! Fac ochii mari. De obicei băieții nu răspund la glumele mele dar el...
-Boule !***
-Lasă-mă aici sa nu ma vadă tata ! Se oprește pentru o secunda și face cum zic . După ce cobor și sunt aproape de casa claxonează. Fug repede spre geam ,dar nu înainte de ai arata degetul mijlociu . Nemernicul!
Vine tata în camera mea și se oprește sa se uită la mine , tăcând.
-Ce e ?
-Am crezut ca pleci undeva .
-De ce ?
-Nu contează!
-Inca de îndoiești de mine ? M-ai crescut în casa asta toată viata și tu încă nu ai încredere în mine . Nu ți-am ieșit din cuvânt. Mint dar vreau sa se simtă vinovat . E oribil sa stai închisă în casa în timp ce prietenii aia puțin ai tai se distrează și au o viata .-Ești doar o adolescenta și în alții nu am încredere. Toți la vârsta ta sunt plini de hormoni . Nu risc . Îmi dau ochii peste cap și îmi deschid laptop-ul. Iese și rămân iar singura între patru pereți. Urăsc ca nu are încredere în mine . Tocmai am scăpat sa nu fiu rapită de un nebun . Dacă i-aș zice ori ar fi mândru ori super nervos și m-ar baga în beci .
Dar după cum îl știu, beciul e varianta care se potrivește lui .
CITEȘTI
Pana la moarte
RomanceMason e orbit de furie și cauta sa se răzbune pe omul care ia distrus viata . Evelyn e atât de protejata de lumea de afara încât ce urmează sa ii se întâmple i se pare un vis , mai mult un coșmar. Mason plănuiește sa îi distrugă viata omului care i...