7

994 42 7
                                    

-Te rog !
-Nu ! Ma țin după Mason prin casă de parca aș fi câinele lui .
-Dar ma plictisesc și ma îndoiesc ca vrei sa ne facem unghiile împreună și sa ne uitam la filme ! Strâmbă din nas .
-Bine ! Dar stați în camera ta !
-Da ! Mulțumesc! Alerg către camera mea .

I am cerut lu Mason sa pot invita măcar o prietena, Ava va fi speriata de moarte și probabil va chema politia . Așa ca îi zic ca vine la un prieten , după o sa pot sa o potolesc când îl va recunoaște pe Mason. Cu puțin noroc poate nu îl recunoaște. Îi dau mesaj și pana ajunge pregătesc totul.

Olga ma ajuta și pare fericită pentru mine . E prima oara când ma vad cu Ava de când sunt aici . Însă ma cuprinde un sentimet de tristețe când ma gândesc la tata . Cred ca e foarte stresat în momentul asta . Îmi pare rău de oamenii care sunt în jurul lui la momentul de față.

Îl vad pe Mason cum strâmbă din nas când ne vede pe mine și pe Olga cum pregătim mâncarea.
-Ce ai ? Mă întreabă când ma vede oprindu-ma din amestecat amestecul pentru clătite.
-Tata...cred ca îi este foarte greu . Încerc sa nu plâng Așa că închid ochii și respir adânc. Amestec în continuu pentru a-mi lua gândul de la el .

Mason tace și se apropie de mine . Se sprijină de masa și îmi studiază fața.
-Dacă ai ști tot adevărul, nu ai mai spune asta ,pistruiato!
-Ce adevăr?
-Nu contează!
-Mason!

-Te aștept în biroul meu când ai timp . Pleacă și Olga îmi atrage atenția trântind coca pe blat.
-Ma întreb dacă nu cumva e făcut în laborator . Olga chicotește și se șterge pe frunte de faina .
-A crescut fără tata .
-Ah...
-Mama lui nu știa ca era însărcinată. Dar când a aflat și i-a zis tatălui lui , el a părăsit-o. A fost doar o aventură.
-De unde știți dumneavoastră?

-Eram vecina cu ei . Mi am pierdut casa și Mason mi a propus sa lucrez aici și sa locuiesc cu el .
-Și mama lui , unde e ?
-A murit, când era Mason mic și fratele lui...
-Dar...fratele lui era mai mare , nu ?
-Da!
-Pai și au tați diferiți?
-Nu ! Același bărbat , după ce la născut pe Alex, ea sa tot ținut după el sa o ajute cu banii , era într-o situație urata. Și el a zis ca o ajuta pentru o noapte . Așa că el a lăsat-o iar însărcinată, când a aflat iar,el a negat . A zis ca nu e al lui . A zis ca e o curva ca se lasă așa ușor. Dar ea avea nevoie de bani , era disperata și era destul de naiva crezând ca nenorocitul ala are inima și o va ajuta .

Ma ustura ochii , cum sa facă cineva așa ceva . O aud pe Olga oftând.
-Era căsătorit!
-Îl ști?
-Nu. Dar ști cum e lumea , bârfitoare. Lumea o bârfea pe mama lui . Ia crescut cum a știut mai bine .

Termina amestecul și las bolul de o parte , ma duc în biroul lu Mason și ma așez în fata lui . El e atent la laptop . Îmi dreg vocea și îl aud cum mârâie, îmi strâng coapsele și respir adânc.

-Îmi pare rău! Cuvintele Îmi ies din gura fără sa gândesc.
-Poftim? Ridică privirea la mine și e încruntat.
-Eu...Nu știu cum ar reacționa dacă ar ști ca știu despre familia lui , mai bine tac . Îmi pare rău că am întârziat, ce voiai sa vorbim ?

Respira adânc și bate cu palmele în același timp în birou , după întoarce laptop-ul la mine .
-Uitate! Am tăiat câteva părți pentru a nu...transforma biroul în lac . Despre ce vorbește?

Pe ecran este un videoclip cu tatăl meu vorbind la telefon , pornesc videoclipul .
-Nu e o idee atât de rea. Pana la urma tot eu am de câștigat pe urma ei . Se plimba prin camera în timp ce asculta persoana cu care vorbește.
-Singurul lucru bun care iese pe spatele ei este afacerea , o sa îmi ducă firma mai departe, de ce crezi ca am o fiica ? Sa ma bucur de ea și sa o vad râzând? Scutește-mă! Dacă nu trebuia sa o conving la un moment dat sa lucreze cu mine , aș fi ținut-o în beci .

Pana la moarteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum