Au trecut trei zile de când mă tot cert cu Mason sa stea în pat . Se plictisește și l-am prins de câteva ori plecând , în timp ce eu dorm lângă el .
Sunt în pat cu el și ma prefac că dorm . Îl simt ca se mișcă și îl trag de braț.
-Ce crezi ca faci ?
-Evelyn nu pot sta mereu în pat !
-Uite ca poți! Ma scol din pat și scot cătușele din sertar . Îi iau o mana și i-o leg de marginea patului cu cătușele.-Vezi ? Se da cu capul de pat și oftează.
-Diavoliță, Lasă-mă sa plec ! Mai vrei în apa rece ?
-Nu ai cum din moment ce ești legat .
-Trag patul cu mine ! Se ridică și ma uit la el cum încearcă sa tragă patul . Sunt în pat în genunchi și când trage patul geme de durere și eu cad întinsă pe pat din cauza mișcării bruște.Mârâie și se oprește din cauza durerii.
-Ți-am zis eu! Îl vad ca se întinde peste mine în pat deasupra mea .
-Poate că am un motiv pentru care aș putea să stau în pat . I se ridică colțul gurii și simt cum îmi arde fața.-Dacă mă atingi te lovesc la rană!
-Nu e nevoie de violență pentru a-mi atinge abdomenul pistruiato! Îmi țin respirația și împietresc când îi simt buzele pe gatul meu .-Relaxează-te! Ma mușcă de gât și tresar . Duc mâinile pe pieptul lui și încerc sa îl împing . Se ridică dar nu din cauza mea și ma musca de umăr.
-Ce faci?
-Mănânc! Ma mușcă de brațe și de piept . Pana ajunge la sâni , se uită în ochii mei când trece cu limba peste materialul bluzei mele deasupra sânului. Cred ca simte ca inima amenință sa îmi sară din piept pentru ca rade și ma sărută pe buza de jos .-Ești bine ? Rânjește și îmi apuca tot sânul în gură.
-Ăhă! Respir mult prea repede și aproape amețesc.
-E amuzant !
-Ce? Se ridică de asupra mea și ma sărută pe nas .
-E amuzant ca reușesc sa te amețesc de la un simplu sărut .
-Tu numești asta sărut?-Eh. Își lipește gura de a mea și ne sărutam. Vreau sa vad dacă am și eu același efect asupra lui . Mă agăț de gatul lui și îl trag sa fie lipit de mine . Ma mușcă de buza și îl aud cum mârâie apasandu-se cu tot corpul de mine .
Se lasă cu toate greutatea pe mine și îmi pun picioarele în jurul mijlocului lui . Geme și ma lipesc mai mult de el ,îi simt bărbăția,e tare si excitat ,îmi trec mâinile pe spatele lui gol și trasez urme cu unghiile mele .
Își trece mâna între noi pana la pantalonii mei . Tresar și zâmbește lipit de buzele mele .
-Gata. Întorc capul sa ma dezlipesc de gura lui . Își îngroapă fața în gâtul meu și rade .Mângâie zona de sub buric și mi se face pielea de găina. Îl împing de pe mine și ma uit în ochii lui .
-Eu am efectul asta asupra ta? Sau sunt doar o jucărie?
-Adică?
-Adică...doar dacă ești lângă mine e deajuns să mă ud și ma mir ca inima încă nu mi-a sărit din piept .Rade și ma trage pe el .
-Ți-am zis o data , și ți-o mai spun a doua oara . Nu sunt genul cuvintelor , dă-ți seama din faptele mele . Plus ar suna ciudat dacă ți-aș spune ca de doi ani de zile ma masturbez cu gândul la tine ?Fac ochii mari și ma uit la el cum încearcă sa nu rada .
-Ești un psihopat .
-Sunt . Ma sărută pe nas și după ma mușcă de lobul urechii .Îl strâng în brate și ma strânge și el . Vreau sa îi spun ce simt pentru el dar mi-e frica . Încă nu am încredere totala în.
Ma desprind din brațele lui și ma gândesc la cum aș putea să îi spun ca îl iubesc .
-Nu acum . Hai sa mâncăm. Fac ochii mari ,știe despre ce voiam sa zic ?
-Dar...
-Mie foame ! Ma ridică pe umărul lui și mergem spre bucătărie.
CITEȘTI
Pana la moarte
RomanceMason e orbit de furie și cauta sa se răzbune pe omul care ia distrus viata . Evelyn e atât de protejata de lumea de afara încât ce urmează sa ii se întâmple i se pare un vis , mai mult un coșmar. Mason plănuiește sa îi distrugă viata omului care i...