-Neața draga mea ! O vad pe Olga intrând în camera mea cu o tava de mâncare. Poartă același sort gri cu floricele , cămașă și o pereche de blugi negrii . Mijesc ochii și strâmb din nas , oare de ce nu se îngrijește și ea. Câți ani o avea ? Pare destul de bătrână și lucrează pentru Mason .
-Mulțumesc! Auziți , de cât timp lucrați pentru Mason ?
-Poți sa ma tutuiesti . Îmi zâmbește cald , mereu e cu zâmbetul asta pe buze . Lucrez pentru el de 4 ani .
-Nu vreți sa ieșiți la pensie ?
-În nici un caz , îmi place ce fac și aici locuiesc și eu . Mason a avut grija de mine cât poate el , așa cum și eu am grija de el , și acum și de tine .Am observat ca Mason are un anumit comportament când vine vorba de ea . Iau tava din mână ei și îmi aranjez parul , iese din camera și ma apuc sa mănânc. Când termin ies din camera. Pana acum nu am luat micul dejun în pat . Cred ca asta a fost ultima mea masa .
-Bun , te ai trezit! Hai alege o rochie ! Ma uit la șirul rochiilor de pe canapea . Sunt rochii elegante și foarte frumoase.
-Ma pregătești pentru taiere ? Își da ochii peste cap și vine lângă mine .
-Am o întâlnire de..afaceri , așa că vei fi partenera mea.
-Afaceri, deci va drogați?
-Nu consum substanțe , pistruiato, nu suport . Da dependenta și nu iese nimic bun .Ma uit la rochiile din fata mea și toate sunt frumoase, dar nu toate mi se potrivesc .
-Ce zici ? Ridic o rochie roșie lunga pana la genunchi cu un șnur ieșit . Strâmbă din nas și o las la loc . Dar asta ? Acum e una neagra pana la pământ, simpla .
-Ce zici de aia ? Îmi face semn către o rochie ,o rochie albastra metalic cu decolteu adânc și tăiată pe picior . O iau și e chiar frumoasa .-Ai gusturi bune ! Ma duc sa o probez .
-Nu acum ! Diseară.
-Apropo , de ce m am trezit cu micul dejun la pat ?
-Nu a fost ideea mea .
-Cine vine la întâlnire?
-Nimeni de care trebuie sa te intereseze.
-Poate găsesc un băiat frumos. Ii fac cu ochiul și vad cum i se încleștează maxilarul . Fug din camera cu rochia în mana și închid ușa.Camera asta e destul de seaca și goala , ar fi frumos sa o mai înveselesc puțin. Ma schimb de Pijamale și ies afara din camera. Îl vad pe Mason cum vorbește la telefon în rusă, recunosc limba pentru ca am făcut-o pana în clasa a 4 a . Ma plimb prin casa și el e pe urmele mele . Crede ca îi ard casa sau ce .
-Ce cauți? Termina de vorbit și baga telefonul în buzunar , ma trage de braț și ma opresc . Ma uit la palma lui care ma atinge și ma opresc sa respir pentru trei secunde .
-Vreau sa decorez camera . Ai ceva cu care pot sa construiesc?
-Adica chestii ascuțite și periculoase pentru tine ? Nu !
-Îți pasa ? Zâmbesc viclezenește și își da ochii peste cap, ia mana de pe mine .
-Nu am ce cauți tu aici. Hai în mașină!
-De ce ?
-Mergem sa îți iau ce vrei , doar sa nu mai ieși din camera .
-Pot sa fug .-M am pregătit. Scoate o pereche de cătușe și îmi ia un brat , îmi pune o mana în cătușă și cealaltă parte la el .
-Nu pot sa cred ...
-Mișcă! Il înjur printre dinți, se poartă cu mine ca și cum as fi un câine!-Cum crezi ca poți conduce așa? Îi fac semn spre cătușe ridicând mana .
-Uite asa ! Desface cătușele și îmi pune centura , îmi leagă mâinile la spate cu cătușele și pornește mașina.
-Esti un așa nemernic !
-Mulțumesc, lucrez la asta de ani buni .Ajungem la Mall și îmi desface centura, coborâtă și după ma ia și pe mine . Ne leagă iar de cătușe.
-Auzi,cum crezi ca o sa reacționeze oamenii când ne vad așa? Îi fac semn ridicând brațele și el se uită în jur .
-Mie unu nu îmi pasa! Ție?
-Da !
-Bun , hai ! Ma trage după el .Plecam din Mall și avem bagajele pline , a meritat sa îl aud oftând și înjurând de fiecare data când îmi luam ceva ascuțit.
-Trebuia și drujba ? Îl aud cum mârâie o înjurătură și rad . Se uită la mine fascinat și pupilele I sau dilatat . Ne desface de cătușe și ma urca în mașină ,îmi pune centura și cătușele și urca și el .
CITEȘTI
Pana la moarte
RomanceMason e orbit de furie și cauta sa se răzbune pe omul care ia distrus viata . Evelyn e atât de protejata de lumea de afara încât ce urmează sa ii se întâmple i se pare un vis , mai mult un coșmar. Mason plănuiește sa îi distrugă viata omului care i...