Epiolog

1.1K 58 10
                                    

MASON -Doi ani mai târziu.

-Mai repede ! Îmi ordona Evelyn,  încearcă să își păstreze controlul . Mergem spre spital pentru a naște,  o sa avem o fetiță.  Trec peste toate semafoarele din oraș până la spital.

-Nu vreau sa mor înainte de a naște Mason! E nervoasa și o înțeleg. Sunt mult mai emoționat decât ea , toată perioada în care a fost însărcinată am stat cu ochii pe ea , chiar și când nu am fost acasă. 

Ajungem într-un final la spital și o ajut să se de-a jos din mașină.  Câteva asistente ne vin în ajutor cu un scaun în rotile și o pune jos.  Pleacă cu ea în salon și eu sunt obligat sa stau pe hol.

Sunt multe prea agitat și speriat și am mult prea multe emoții. În ultimii doi ani am încercat sa avem un copil, prima oara am reușit dar a pierdut sarcina . Se stresează mult pra mult și în ultima vreme nu am lăsat-o sa coboare din pat .

Îmi era prea frică să o las să meargă, doctorii au spus ca e bine și sa ne relaxam , ea a făcut asta dar acum era rândul meu sa fiu stresat , pentru amândoi.  E incredibilă femeia asta și e singura cu care vreau sa îmi petrec toată viata. 

Faptul ca acum urmează sa avem un copil e incredibil , înainte de ea nu voiam sa aud de copii , îi uram . Dar acum de când sunt cu ea , nu mai la asta ma gândesc.  Faptul ca o sa umble un minion de al meu și al iubitei mele prin casa suna incredibil. 

Trec orele și nimeni nu iese din salon.  Începe sa ma cuprindă panica și sunt tentat sa intru înăuntru.  Stau lângă ușă încercând sa aud ceva . Aud un plânset și pielea începe sa îmi ardă,  sângele sa îmi pulsează mai tare și simt ca ma scurg pe podea .

Camera începe sa se învârte în jurul meu și ma așez pe scaun cu , capul îngropat în palme.  Aud ușa și în următoarea secunda doctorul e lângă mine .

-Domnule Taylor! Fiica dumneavoastră va așteaptă.  Fiica mea , fiica mea ma așteaptă,  fiica mea, ce frumos suna , mie frica sa nu visez . Ma ridic și ma îndrept spre salon . Intru și vad un bebeluș învelit într-un prosop în bratele unei asistente .

Evelyn e aproape adormita dar e treaza , ma sperie starea ei așa că mă duc lângă ea.  O iau de obraz și îi întorc capul spre mine . Îmi zâmbește și eu o sărut pe frunte,  e uda , e epuizata dar fericită. 

-Domnule. Asistenta cu bebelușul îmi întinde fetița în brate . Mie frica sa nu o scap , e așa ușoară , îmi e frica sa nu o țin prea tare până îmi aluneca prin tavan . E atât de frumoasă,  are buzele subțiri și e palida , adoarme în bratele mele și doctorul vine spre mine .

-De obicei bebelușii nu adorm așa repede.  Ii pune un stetoscop la piept . E în regula , se pare ca se simte bine în preajma dumneavoastră. 

Cred și eu la cât am stat lângă ea , îi întind bebelușul în bratele lui Evelyn și începe sa plângă de emoții.  Îi șterg lacrimile și o sărut pe frunte .

DOUA LUNI MAI TÂRZIU.

-Haide ! Nu fi un pămpălău! Ryan îmi vorbește prin casca , e cu Evelyn la cumpărături și eu sunt acasă cu Sofia.  Fetița plânge în continuu dimineața dar în restul zilei e foarte cuminte . I-am făcut cadou un pistol din plastic , Evelyn sa supărat dar nu a avut nici o șansă.  Am împăcat-o după și a fost de acord.

Aranjez totul confirm planului și aștept sa vina Ryan cu Evelyn.  Aud mașina și sting toate luminile .
-Nu o sa îi stea bine cu...O aud pe Evelyn și Ryan aprinde lumina . Mason ! Țipă Evelyn când ma vede pe canapea plin de sânge care ea nu știe ca e fals .

-Ce ai pățit!? Unde e Sofia!? E speriata și ma analizează peste tot .
-Ea e bine eu...dă-mi cârpa din buzunarul sacoului.  Tremura toată și vad ca încep sa îi curgă lacrimile. 

Baga mana în sacou și scoate o cutie , fix ce trebuia . Se uită la cutie , după la mine . Se ridică în picioare și când e pe cale sa deschidă cutia i-o iau .
-Mason ? Mă pun în genunchi și încerc sa îmi controlez inima. Ochii I se măresc și începe sa tremure mai tare .
-Pistruiato,  vreau sa îți mărturisesc că...Ryan ma întrerupe pentru ca își șterge nasul și scăpa paharul cu vin pe jos , ma uit urat la el și continui.  ...vreau sa îți mărturisesc că de când te-am întâlnit numai la tine m-am gândit,  ești singura femeie din viata mea pe care o iubesc atât de mult și aș îneca iadul dacă nu ai fi tu acolo , aș arde raiul dacă nu te-aș găsii cu mine . Ești raiul meu și singurul înger din viata mea . Ma simt de parca am murit și am înviat iar . Vreau sa te întreb dacă...bine ori cum știu răspunsul tău pentru ca te-am văzut cum probai rochia de mireasa de la Olga.  Rade cu lacrimile în ochi.  Vrei sa fi soția mea ?

-Da! Îl aud pe Ryan cum fluiera și Olga cum aplauda . Sofia începe sa plângă de la zgomot dar Olga o liniștește repede . Îi pun inelul pe deget și îi cuprind fața în palme sarutand-o . Tremura rău și plânge .
-Te iubesc !
-Și eu te iubesc și te voi iubii chiar și după viata asta Pistruiato!

TREI LUNI MAI TARZIU

EVELYN

Suntem în fata altarului și am emoții,  îl țin pe Mason de mână și îmi vine sa rad când îmi amintesc fata preotului când am mers sa se spovedească Mason.  Sa speriat și preotul când la auzit câte păcate a făcut,  l-am pus sa se spovedească înainte de nunta și sunt mandra de el .

-În numele tatălui și al fiului...

Trece toată slujba și Mason deja e plictisit , Sofia plânge pentru ca ii este foame , așa că l-am pus pe Mason sa îi dea sa mănânce. 

-Tada! Mason face ochii mari și se uită la mine.
-A zis tata !
-A zis...ești sigur?
-Da! Oarecum..a zis tada! E fericit și ma apuca râsul. 

-Ei bine se pare ca îți va lua ție exemplul.  Ai grija ce faci. 
-Fata mea va fi la fel de periculoasa ca mama ei . Râd și îl împing în brat .
-Te iubesc !
-Și eu te iubesc pistruiat-o!

SFÂRȘIT!

Pana la moarteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum