Au trecut trei zile de când eu și Mason suntem împreună, acum ne pregătim pentru o întâlnire. Prima oară mergem la o întâlnire de ,,afaceri,, și după ma scoate în oraș. Nu prea se pricepe la relații și îl înțeleg. Pana acum mi-a povestit Ava despre relații , dar să fiu într-una cu adevărat nu.
Îl aștept de jumătate de ora sa își aranjeze cravata noua de la Olga, nu vrea sa îl ajut așa ca stau și ma amuz pe seama lui .
-Oh haide ! Da mi sa te ajut !
-Dacă te atingi de cravata asta îți leg mâinile cu ea ! Rad și îmi dau ochii peste cap .
-De ce îți este așa greu sa ți-o pui?-Nu știu! Tremura și e transpirat.
-Mason. Ai emoții?
-Nu! Ma pun lângă el și încep sa îl ajut cu cravata . Se uită la mine în ochi și încerc sa nu ma uit fix la fața lui , e mult mai vesel acum și...mai viu .-Poftim , gata !
-Semeni cu viitoarea mea soție. Fac ochii mari și înroșesc.
-Tu semeni cu un adolescent plin de hormoni . Rânjește și ma ia de talie .
-Sunt flatat ca ai zis ca semen cu un adolescent, am 34 de ani , și legat de hormoni . Ma sărută și ma lipește de oglinda în care se uita mai devreme . Gem când ma izbesc de ea și Mason se apasă mai tare pe gura mea .Își duce mana spre piciorul meu dar îl opresc .
-Întârziem. Ma uit în ochii lui și îmi vine sa plâng , ce se întâmplă acum e ireal . Un bărbat care chinuie și omoară e în fața mea și acum ma iubește.
-Nu trebuie sa fim neapărat acolo . Se apleacă spre gatul meu și îmi ia în gură urechea .-Mason.
-Bine ! Dar îți dai jos rochia asta , alt fel îi va aduce sfârșitul cuiva dacă îndrăznește sa se uite la tine mai mult de trei secunde.
-Tu te uiți la mine mai mult de trei secunde. Rad și ochii lui se închid la culoare .
-Ei bine omoară mă. Rânjește și îmi dau ochii peste cap . Îl împing în piept cu o mana și ma întorc cu fata la oglinda .-Nu e bine să se uite doua persoane în oglinda . Poți sa te dai te rog ?
-Mhm . Vad cum se pune în genunchi în spatele meu și tresar când îi simt degetele pe coapsa mea .
-Mason !
-Nu ma mai vad , admirate în continuare, cum o fac și eu de ani buni .Îmi ridică rochia pana își poate face loc între picioarele mele , mi le desparte și îmi țin respirația, își trece degetul mijlociu prinde pliurile mele și își baga degetul ud în gură.
-Deja ești udă iubit-o! Înghit în sec și respir sacadat.Își baga fața între picioare și îi simt limba cum îmi linge fiecare urma de excitare . Îmi las capul sa cada pe spate și strâng marginile rochiei . Ma pătrunde cu limba și începe sa se miște rapid pana amețesc de placere . Ma uit la mine în oglinda și urăsc sa ma vad descoperita pe jumătate.
Îmi simt corpul cum arde și abia mă țin pe picioare , ma tentează gândul sa ma ating dar îmi este prea rușine. Icnesc când Mason baga pe lângă limba un deget și le mișcă în sincron . Se mișcă mult prea repede și sunt sigura ca Olga ma auzit pana acum .
Simt o căldură în pântec și îmi dau seama ca urmează sa am un orgasm. Vreau mai mult așa că îmi duc mana între picioare și mi se face pielea de găina când simt cât de uda sunt .
Se ridică și ma lipește cu palmele de oglinda și corpul lipit de el . Îmi baga degetul cu care ma pătruns în gură și îi simt limba pe gatul meu . Gem când îmi simt gustul și Mason scoate degetul din gura mea .
-Vezi după ce tânjesc în fiecare zi ? Își desface pantalonii și cureaua mi-o leagă de mâini. Cu o mana îmi tine încheieturile pe oglinda .
-Parca ai zis ceva de cravata...Nu ma lasă să termin pentru ca în următoarea secunda ma leagă la gura cu cravata .-Olga e bătrână și ori câte romane de dragoste a citit nu se compara cu sunetele pe care le vei scoate.
În următoarea secunda îl simt în mine și țip de durere , ochii amenință sa lăcrimeze dar ma abțin.
-Dumnezeule Evelyn! Geme și începe sa se miște în mine cu mișcări lente . Dacă vrei sa ma opresc atingema cu tocurile pe picior . Îmi las fața în jos în timp ce se mișcă în mine și se adâncește mai mult .
CITEȘTI
Pana la moarte
RomanceMason e orbit de furie și cauta sa se răzbune pe omul care ia distrus viata . Evelyn e atât de protejata de lumea de afara încât ce urmează sa ii se întâmple i se pare un vis , mai mult un coșmar. Mason plănuiește sa îi distrugă viata omului care i...