4

999 48 4
                                    

Sunt singura acasă și singura la masa. E luni deci tatăl meu e la munca . Și ma plictisesc de moarte . Vreau sa o chem pe Ava la mine dar e la liceu . Eu am fost educata pana în clasa a 7 ea la școală dar după,acasă.

Îmi fac un duș după ma bag la un film . Citesc ceva și vine foarte greu seara . Tata nu ajunge deși trebuia . Decid sa îl sun pentru ca sunt îngrijorată.

-Da ? E îngrijorat, probabil pentru ca îl sun ,eu nu îl sun niciodata ,decât dacă e o urgență.
-Trebuia sa fi acasă. Unde ești?
-Mai am puțină treaba , ajung la 12 , tu culcate. 
-Bine. Închid și ma întind pe pat .

Brusc ma cuprinde o revelație cu mine în club . Nu am ieșit niciodată deci... Dar o sa am i grămadă de probleme dacă sunt prinsa . Dar nu dacă ajung pana în 12. Ma ridic din pat și ma pregătesc. 

Îmi iau o rochie mulata pe corp neagra cu sclipici , tocuri nu prea înalte și îmi las parul pe spate prins cu o fundiță vișinie . Puțin ruj roșu și rimel . Îmi chem un Uber și ma duce la cel mai apropiat club. 

Merg singura pentru ca nu vreau sa le scape prietenelor mele vreun cuvânt despre asta . Am încredere dar nu așa mare când e despre scăpările mele și regulile tatei.

În club e cum am auzit , gălăgie băutură și drogați. Mai bine nu veneam singura ,îmi iau un suc și ma așez pe o canapea . Privesc peste tot în jur și vad fete care se dau în spectacol pe ring și băieți beți .

Toți par a fi în călduri de parca ar vrea ca toate fetele sa se dezbrace acum . Dau ochi în ochi cu un bărbat destul de înalt și ia o gura din paharul lui . Se uită insistent la mine și dacă vine spre mine sa ma atingă îi bag tocul în ochi .

Vine spre mine , normal dacă a văzut ca și eu l-am observat.
-E ocupat?
-Evet!
-Nu vorbești engleza ? Se uită la mine ca la prosti.  Am învățat turca din clasa a 7 ea așa că e buna în momentul de fata . Nu am chef sa vorbesc cu nimeni . Mai ales cu un afemeiat .

-Türkçe
-Hm,măcar ești bună de o tavăleală.  Ce nesimțit! Îmi vibrează telefonul și vad numele Avei. Ii răspund. 
-Alo? Cât timp vorbesc vad fața bărbatului uimit și prostit . Rad în sinea mea și ma ridic când termin apelul.
-Ti-ai bătut joc ?
-Da !

Vine după mine și când e prea aproape , sunt pe cale sa ma descalț.
-Dacă nu pleci în secunda asta ramai fără un ochi iar eu fără un pantof . Care e mult mai scump decât ochiul tău și mi-ar părea rău să îmi irosesc așa pantofii.

Rămâne puțin pe gânduri după privirea îi pică la picioarele mele . Ma măsoară din cap până în picioare. 
-Ai picioare frumoase iubit-o! Când dau să mă descalț ma oprește.  Gata plec! Rade și pleacă.

Nenoricitul naibii. Aștept uberul pe care l-am chemat și afara se răcește din ce în ce mai tare . Nu ma simt în largul meu îmbrăcată doar în rochie . Lângă mine apare o mașină neagra,  un Lexus, Toyota Land Cruiser, Cadillac negru .

Aleg sa ignor și ma dau în spate sa nu ma calce. Dar dintr-o data iese acel bărbat de ieri seara. Ma uit la el și nu înțeleg ce cauta aici omul asta .
-Vi cu mine ! Mă apucă de mână și mă trage spre mașină,  ma împiedic în tocuri așa că ripostez .
-Stai ! Ce faci !? Mă trage iar și acum sunt pe cale sa cad dar ma prinde și ma cară în brate .

-Ce crezi ca faci !?
-Nu pune nici o întrebare și taci dracului din gura ! Ori te fac eu sa taci și nu ți-ar plăcea!
-Nu îți bagi penisul în gura mea !
-Faptul ca te-ai gândit la penisul meu e interesant,  te gândești mult la asta , nu ? Înroșesc și urăsc ca am zis-o cu voce tare . Ma urca în mașină și ma leagă la mâini și picioare .

-Ce se întâmpla! Coboară din mașină și urca la volan .
-,Taci sau te fac eu sa taci ! Și spre dezamăgirea ta nu va fi nimic din mine ! Dumnezeule omul asta e...

-Scârbos! Rade răgușit și plin de el și eu îmi dau ochii peste cap . Deci unde ma duci?
-Undeva .
-Mhm , ma răpești? Ești patetic sa ști! Atât mi-a luat ca îl vad cum cauta ceva într-o cutie și scoate un scoci mare .

Se apleacă spre mine și mi-l pune la gura.  Îmi dau ochii peste cap . Și ma uit pe geam . Încerc sa îmi dau seama ce pot face. Dacă tata ar afla ca am ieșit în club seara,m-ar omorî. 

Drumul e foarte lung și ma țin sa nu adorm , e târziu și abia mai țin ochii deschiși.  Refuz sa adorm.  Cine știe unde ma duce dar...și dacă aș sta treaza tot același lucru e . Ma uit la el în oglinda retrovizoare și observ ca se uită deja la mine .

Fac pariu ca abia așteaptă sa adorm pentru a face ori ce vrea cu mine , sa ma vândă sa ma dea la carne vie . Mormai încercând sa zic ceva dar degeaba . I se ridică un colț al gurii și îmi dau ochii peste cap. 

Ii place sa ma vadă așa.  Dau cu picioarele în scaunul lui .
-Termina sau te bag într-un sac ! Îl cred în stare așa că termin . Trece timpul și adorm .

Ma trezesc într-o camera goala de ciment și sunt legata la fel ca în mașină dar la gura nu mai am scoci .
-Alo! E cineva! Degeaba , timp de 3 minute nu vine nimeni.  După vine el .
-Neața! Cat am dormit oare ?
-Ce se întâmpla? Nu e amuzant !
-Nu trebuie sa fie amuzant Pistruiat-o! Se apropie de mine și se pune în șezut.  Se uită la mine de parca se gândește la ce ar trebuii sa facă cu mine .

-Cine ești?
-Mason , și pentru început e deajuns atât! Tu ești Evelyn fata lui Noah , nu ? Tăticul tău cu multe afaceri ilegale care se teme sa își piardă prețioasă prințesa!
-Tata nu face afaceri ilegale ! El e patronul unei firme IT !
-Vai , chiar ca ești deconectată de realitate . Noah nu e nici pe departe patronul unei firme . Așa le spune tuturor dar nu . Tatăl tău se ocupa cu traficul de arme și de carne vie !

Poftim!? Nu , nu e adevărat tata e crud dar nu face așa ceva .
-Minți!
-Nu ma crede , nu îmi pasa , dar de ce aș vrea să te mint ?
-Nu...de ce mai luat ? Ce vrei ? Bani ? Relații? Nu știu de ce m-ar mintii dar refuz sa îl cred .
-Pistruiat-o nu vreau nimic material , îi vreau viata.  Vreau sa îl omor sa îl distrug așa cum a făcut și cu mine !

E un coșmar.
-Și cu mine ?
-Tu doar faci parte din plan , nu pățești nimic dacă taci și faci ce îți zic ! Îmi ia o șuviță și mi-o da după ureche . Asta sigur e un coșmar.  În camera miroase a mucegai și închis dar el miroase a menta și tutun .

Îmi place mirosul lui și când îl inspir ma simt de parca m-aș droga . Cred ca efectul asta Îl are la ori ce femeie . Îl urăsc atât de tare!
-Nu vreau sa stau aici !
-Nu îmi pasa , asta e noua ta casa ! Pe termen nedeterminat! Ma duc sa îți aduc mâncare.  Se ridică și îi urmăresc fiecare mișcare. 

Când se întoarce are o tava cu mezeluri și legume . Măcar ma hraneste bine , dar poate sunt stricate .
-Pofta buna ! Ma uit urat la mâncare și observ ca nu am cum mânca. Sunt legata . Ii fac un semn spre mâinile mele .
-Oh da , nu îți dau drumul. Se apleacă și îmi da sa...mănânc?! Ajunge cu mâncarea la gura mea dar nu deschid . Refuz sa fiu hrănită de el.

-Bine ! Ma dezleagă și îmi frec încheieturile,  am urme de la sfoara și ma apuc sa mănânc.  Nu pleacă,  doar sta și se uită la mine .
-Mănânc urat, dar nu scuză sa te holbezi la mine așa!

Nu zice nimic , doar se ridică și pleacă.  Ma lasă singura și termin de mâncat.  Las farfuria și ma dezleg la picioare . Ma plimb prin camera dar nu e nimic . La ce trebuia sa ma aștept. 

Pana la moarteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum