-Îmbracăte! Îl aud pe Mason în spatele meu și tresar , aproape ca ma înec.
-Poftim ? Iar o întâlnire? Îmi las tacâmurile pe masă și ma întorc la el.
-Nu,e o surpriza . Răsufla ușurat de parca cineva l-ar fi obligat sa transforme aceasta ieșire într-o surpriza . Ma uit atent la el , dar nimic . E roșu la față.-În 5 minute sa fi la mașină!
-Bine ! Alerg spre camera și ma îmbrac într-un trening alb și o pereche de adidași negri .Ajung la mașină și Mason vorbește la telefon în alta limba . Ma vede ca urc și oprește apelul .
-Ce e ?
-Ești gata ?
-Da, cine era ?
-Nimeni important . Pornește mașina și încerc sa ma gândesc unde ma poate duce . Poate ca duce la carne vie sau înapoi la tata. Poate a terminat totul și acum ma arunca pentru ca nu mai are nevoie de mine .A făcut o greșeală foarte mare pentru ca ma făcut sa ma atașez de el , dar defapt eu sunt aia care a greșit. Nu trebuia sa ma atașez, după ce termină cu tata o sa termine și cu mine . Și nu știu cum și dacă vreau sa termine .
Oprim în fața unei curți cu gard de lemn înalt, e pustiu în jur , în afara de doua trei căsuțe prin apropiere nu e nimic. Mason coboară din mașină și eu ezit puțin. Îmi deschide portiera și se uită la mine lung .
-Nu pățești nimic , hai ! Îmi întinde mana și o iau . Ies din mașină și ne îndreptăm spre curte .Deschide ușa și dintr-un colț al curții latră un câine legat de un lanț. Tresar și ma izbesc de Mason.
-Haide ! Ma trage de mână și mărim pasul pana la ușă. Nu pot sa zic ca e o casa . Mai mult e o sala de sport dar fără saltele și mingi .-Ați ajuns ! Ea e domnișoara de care mi-ai zis ? Un bărbat negru, chel ,îmbrăcat într-o vesta și blugi rupți apare de după ușă după ce se saluta cu Mason. Eu sunt Ryan! Îmi întinde mana și i-o iau .
-Ce se întâmplă?
-Vei trage cu pistolul ! Îmi zâmbește și nu știu cum sa reacționez. Un sentiment de teama și fericire ma cuprinde. Nu știu cum sa fiu . Ma uit la Mason cu ochii mari dar el se uită în față fără nici o expresie.Ma ridic pe vârfuri și îl sărut pe obraz , o nuanță de roz îi apare în obraji dar îi dispare la fel de repede pe cât a apărut. Se uită la mine iar acum zâmbește. Omului ăstuia cred ca îi trebuie resetare din minut în minut .
Ryan ne conduce într-o camera foarte lunga , cu geamuri care dau afara și câțiva stâlpi ce țin tavanul. În față sunt câteva afișe care indica unde sa tragi . Ne punem în fata unei mese cu doua pistoale și o doua perechi de ochelari și căști.
-Poftim ! Îmi întinde Mason pistolul și îmi pune ochelari și căștile. Tremur de emoții și trag aer în piept . Respira , hai ! Îmi pune mâna pe spate și mă întoarce cu fata spre afișe.
-Tine degetul aici ! Ryan îmi arată ce sa fac și îmi explica tot ce trebuie sa știu. În regula. Trage când ești gata ! Îi simt mana lu Mason pe spate și mă strânge cu degetele . Simt buretele degetelor lui apasandu-ma pe spate .
Număr în gând pana la trei și trag , ma împinge în spate și zgomotul glonțul se aude în toată camera .
-În regula , altul ! Mai trag și acum nimeresc în mijloc. Altul ! Trag în trei ținte una după alta și îmi tremura mana când termin . Bravo ! Cum ți sa părut?-M-ai vreau ! Cred ca arat ca o psihopată însetată de sânge pentru ca ma uit la Mason și are ochii mari și Ryan la fel .
-Asta-i fata mea ! Mason ma trage la el în brate și ma sărută pe frunte . Înghit în sec și caut sa ma uit în alta parte .
-Vrei cu arme mai mari ?
-Se poate ?
-Sigur ! Pleacă Ryan și rămân cu Mason.-Ce te-a făcut sa te gândești sa ma duci aici?
-Nu îți place? Am zis sa te învăț ceva util.
-Îmi place! Îl iau în brate și mă ridică pana ma pune pe masa . Ce e ?
-Sunt gândaci pe jos!
-Ce !? Tip în toată încăperea și ridic picioarele cât de sus pot , chiar dacă nu sunt pe pământ cu ele .
CITEȘTI
Pana la moarte
RomanceMason e orbit de furie și cauta sa se răzbune pe omul care ia distrus viata . Evelyn e atât de protejata de lumea de afara încât ce urmează sa ii se întâmple i se pare un vis , mai mult un coșmar. Mason plănuiește sa îi distrugă viata omului care i...