nj-အားလုံးဘဲ ဒီတွေ့ဆုံပွဲမှာအဆင်ပြေကြပါစေ....ခရီးထွက်ဖို့ ရက်အတိ့်အကျကိုတော့ massage ကနေ့ပို့njပေးမှာမို့ အားလုံးဘဲအစည်းအဝေးပြီးပါပြီ...
you-ခရီးထွက်ရမှာတဲ့....yes! ငါပြင်ဆင်စရာရှိတာတွေကိုပြင်ရမယ် Taeငါဒီညနင်တို့နဲ့အိမ်စာလာမလုပ်နိုင်ဘူး...
jin-ခရီးက ရက်အတည့်အကျမှမသိသေးတာ ပြီးတော့ဘယ်သွားမယ်ဆိုတာကိုလဲမပြောသေးတာ....
you-လျှာရှည်တယ် မလာဘူးဒါဘဲ ထရီးမက်စ့်လေးလဲလုပ်ရမယ် ခ်ခ်ခ်....ကိုယ့်အတွေးနဲ့ကို တွေးပျော်နေရှာတဲ့youရယ်ပါ...Taeကတော့ ဒီည အိမ်စာမလုပ်ရတာကြောင့် ဘယ်မှာသွားအချိန်ဖြုန်းမလဲကိုသာ စဥ်းစားနေရှာသည်...jinကတော့ youကြည့်လိုက် Taeကိုကြည့်လိုက်နဲ့အလုပ်ရူပ်နေရှာသည်....ထိုအချိန်...
jimin-ကို့....ji ကုန်တိုက်သွားချင်လို့လိုက်ပို့ပေးပါနော်... ကျောင်းပြန်ရင် jiစောင့်နေမယ်....
jk-အင်း.....
jimin-ချစ်တယ်နော်ကို....မွ
you-yarr!.....စောက်ချီး....ငါတို့ကန်တင်း သွားကြရအောင်..ဒီမှာနေတာ အာရုံနောက်တယ်...
jk-jiလဲ အတန်းရှိတယ်မလား သွားတော့လေ ကိုယ်ညနေကြရင်စောင့်နေ့ပါ့မယ်....
jimin-ommကို.....တာ့တာ....
Taeရယ်မှာတော့ မကျေနပ်တဲ့ပုံစံနဲ့ jkကိုကြည့်နေပါသည်....jkကလဲ Taeကိုကြည့်ပြီး ''ဘာလဲ''ပုံစံဖွငျ့ ကြည့်ခါ ထိုနေရာမှ လွယ်အိမ့်ကိုယူခါ jiminရဲ့ ခါးသေးသေးလေးကို ဖက်ခါထွက်သွားပါတော့သည်...
Tae-ဒီကောင်!!....
you-taehyung!!....မလုပ်နဲ့....
Tae-ဒီကောင်သက်သက်လုပ်နေတာ သူjiminကိုတကယ်မချစ်ဘူး ငါ့ကိုရွဲ့ချင်လို့ အဲ့တာငါ့ကိုရွဲနေ့တာ...
you-သိ့လဲပါးစပ်ပိတ်နေ ဟိုကကိုကိုနဲ့ကို ဖြစ်နေတာလေ ....မင်းကဘာတွေဖြစ်နေတာလဲ
Jin-Tae.....ငါတို့သွားကြမယ်......
Taeတို့လဲ ထိုနေရာမှထွက်သွားကြတော့တာပေါ့....ဒီလိုနဲ့ ညနေခင်းကျောင်းဆင်းချိန်ကိုရောက်တော့....
you-ကိုကို ဒါကဘယ်လဲ.....
nj-hobiအိမ်ကို အိမ်စာသွားလုပ်မလုပ်....
YOU ARE READING
EGO💜🖤
Fanfiction''ဟုတ်တယ် ငါအမှားတွေလုပ်မိ့ခဲ့တယ် အဲ့အမှားက မင်းကိုချစ်တဲ့အတ္တကြောက်ဘဲ.......''