ep-7(ခိုးပြေးကြမယ်🖤)

290 16 0
                                    

jin-ဘူဆန်.....လွမ်းနေခဲ့တာ

ကျနော်ရဲ့ ဝမ်းနည်းချင်းတွေ ပျော်ရွှင်ချင်းတွေကို တစ်နေ့ထဲ တစ်နေရာထဲမှာ ခံစားခဲ့ရသည်မို့ ကျနော်ဘယ်မေ့နိုင်ပါ့မလဲ.....ဘူဆန်ရယ် အဲ့ညကအဖြစ်အပျက်တွေက ငါ့ဘဝအတွက်တော့ အိမ်မက်ဆိုးအဖြစ်နဲ့ဆက်မက်နေဆဲပါ ...

jin-အိုး.....ငါဘာတွေတွေးနေတာလဲ ခုငါ့ ခမည်းခမက်တွေဆီကိုသွားနေတာလေ အတွေးတွေက ထိန်းချုပ်လို့မရဘူး....

ကိုယ့်ကိုကိုယ်အသိ့ပေးပင်မဲ့ ''ရထား''အပြင်ဘက်က မြို့ရူခင်းလေးတွေကိုကြည့်ရင်း အတွေးများဟာ လွန်ခဲ့တဲ့ နှစ်အနည်းငယ်ဆီသို့.....

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\____________

(လွန်ခဲ့တဲ့နှစ်အနည်းငယ်လောက်က..... )

jin-Tae!.......

Tae-ရှူး!......မင်းကိုလာခေါ်တာ ကိုယ်နဲ့လိုက်ခဲ့မယ်မလား ကိုယ်သေချာစဥ်းစားပြီးပြီ ကိုယ်မင်းနဲ့မခွဲနိုင်ဘူး jin....ကိုယ့်ကိုဘဲလက်ထပ်ပါ....

jin-ဟင်!.....jin.....jinကြောက်တယ်....

Tae-ကိုယ်ကို မချစ်ဘူးလား ဖြစ်သမျှပြဿနာတွေကို ကိုယ်တို့ အကောင်းဆုံး ရင်ဆိုင်ကြမယ် ကိုယ်တို့အတူရှိနေတ၍....ကိုယ်မင်းကိုချစ်တယ်

jin-jinလဲ Taeကိုချစ်ပါတယ် ဒါပင်မဲ့ မေမေ့....

Tae-ရှူး....ရှူး.....ကိုယ်တို့အတွက်ကိုဘဲကြည့်ရအောင် ကိုယ်ကို မင်းကခွဲနိုင်လို့လား....

jin-ဟင့်အင့်.....Taeကိုငါက ဒီလောက်ချစ်တာ....ခေါ်သွားပါ ဟိုးးးး.ပင်လယ်ရောက်ထဲထိ့ ငါ့ကိုဘယ်သူ့မှမရှာနိုင်တဲ့နေရာမျိုးကို....

Tae-ဒါဆိုလာ....ကိုယ်တို့ရဲ့ အနာဂတ်ကိုအတူသွားကြရအောင်....

မိုက်ရူးရဲဆန်တဲ့အရွယ်မို့ အချစ်ကြောင့် အရာအားလုံးကို ကျောခိုင်းပြီးတော့ စွန့်စားကျတဲ့ ဆယ်ကျော်သက်လူငယ်လေးတွေရယ်ပါ....

jinဆီမှာ ရည်းစားရှိတာကို အိမ်ကသိသွားလို့ jungkookနဲ့ လက်ထပ်ပေးရန်ကို နေ့ချင်းညချင်းကို စီစဥ်နေကြတော့တာပါဘဲ jinကိုလဲ ကျောင်းပေးမသွားတော့သလို ဖုန်းနဲ့ ဆက်သွယ်လို့ရမဲ့ပစ္စည်းတွေကိုပါသိမ်းထားချင်းကိုခံရပါသည်....တနေကုန် အဒေါ်ဖြစ်သူဆိုသူနဲ့ ညဘက်ဆို သူ့ဆီကိုအမြဲလာတက်တဲ့ jungkookဆိုသူနဲ့ တစ်ချိန်လုံးသာရှိနေတက်ပါသည်....

EGO💜🖤Where stories live. Discover now