ဟားးးးးး.......
you-မှတ်မိသေးတယ် ငါတို့ ပွဲဦးထွက်ဂိမ်းမလား.....တော်တော်ဆိုးဆိုးထွက်လာတာ.....ဒါပေမယ့် ခလေးတွေအကြိုက်ဖြစ်ခဲ့လို့ ငါတို့အားလုံး အရှက်မကွဲခဲ့တာ.....ခ်ခ်ခ်ခ်
Tae-ဟုတ်တယ်ဆို ငါတောင်ခလေးတွေရလာခဲ့ရင် အဲ့ဂိမ်းကိုမမြင်အောင်လို့ ဖုန်းတို့ ကွန်ပျူတာ တို့ပေးမကိုင်ဘူးလားလို့......ခ်ခ်ခ်ခ်
jin-ငါရောဘဲ......ငါရောဘဲ လုံးဝပေးမသိစေချင်တာ.......ဟာ.....ရှက်လိုက်တာ......
you-ဒါပေမယ့် Taehyung နင်တို့ ကုမဏ္ဏီမှာ ဝေလငါးတံဆိပ့်နဲ့ အက်ျီတွေကိုမြင်တော့ ငါတို့အဖြစ်ကိုသတိရသွားခဲ့သေးတာပါဆို......ငါတောင် ရောင်စုံဝယ်ခဲ့သေးတယ်......
jin-ငါလဲ jungkookရဲ့ အနွေးထည်တစ်ခုမှာတွေ့လိုက်ရသေးတယ် ငါးအမှီးကြီးများထင်းလို့....အဲ့ဒါကို jungkookကပြောသေးတာ ''မင်းမှတ်မိလား ရေပန်းထွက်နေတဲ့ ငါကြီးကိုလေ''တဲ့.....သေချာကြည့်မိတော့ ဟျောင့်ရေ ငါးအမှီးမဟုတ်ဘူး ရေပန်းဖြစ်နေတာ.....ခ်ခ်ခ် ခ်ခ်.....
ဟ့ဟားးးးးးး
Tae-အဲ့ဒါ ငါတို့ရဲ့အမှတ်တရအနေနဲ့ ငါကိုယ်တိုင် ဒီဇိုင်းဆွဲပီးတော့ထုပ်ထားတာပါနော်....အဲ့လောက်ထိ့လှောင်မနေကြနဲ့....
you-ဘာ.....ဘာနင့်ကိုယ်တိုင်.....ဟ့ဟားးးးး
မူးနေတဲ့အရှိန်ကြောင့် ရယ်မိ့ရင်မရပ်တော့တဲ့ jinနဲ့youရယ်မှာ Taeနူတ်ခမ်းဆူနေတာကိုတောင် သတိ့မမူဘဲနဲ့ ရယ်ကြောမိ့နေကြပါသည်.....
you-ok.....ok ငါအသိ့အမှတ်ပြုပါတယ်....ခုငါတို့ပြန်ကြတော့မလား....နင့်အိမ်မှာ နင့်အိမ်သူအဲ့လေ အိမ်သား စောင့်နေလောက်ရောပေါ့...
jin-အမလေး ဗိုက်တွေတောင်နာတယ် ခ်ခ်ခ်....ငါလဲပြန်တော့မယ်....တာ့တာကွာ....ငါအခန်းထဲပြန်မဝင်တော့ဘူး အကုန်လုံးကိုပြောပေးကြအုံး....အမေဖုန်းဆပ်နေလို့....
you-အေး....ဂရုစိုက်ပြန်အုံးနော်jin
Taeနဲ့ youလဲ အခန်းထဲသို့ပြန်ဝင်လာကြပါသည်....အခန်းထဲကိုရောက်တော့ မူးရူးပြီးမှောက်နေကြတဲ့ဘေးမှာ ခြေထောင့် ချိတ်ထိုင်ခါ Taehyungကိုစောင့်နေတဲ့ jiminကိုတွေ့သည်....Taehyung တစ်ယောက် အမူးလုံးဝကိုပြေသွားခါ jiminကိုခေါ်ပြီးအိမ်ပြန်ပြင်ပါတော့သည်....jiminကတော့ Taehyungကို ရွဲ့ခါ ထိုအခန်း၌ တစ်ညလုံး နေရန်ဂျီတိုက်နေပါသည်....
YOU ARE READING
EGO💜🖤
Fanfictie''ဟုတ်တယ် ငါအမှားတွေလုပ်မိ့ခဲ့တယ် အဲ့အမှားက မင်းကိုချစ်တဲ့အတ္တကြောက်ဘဲ.......''