15

247 22 3
                                    

jungkook-ရှူး.....အား တွေကုန်တော့မှာဘဲ သိမ့်မရုန်းနဲ့babyရယ်....

jin-jungkook!....ငါဒီလိုတွေမကြိုက်ဘူးလို့ မင်းပြောတော့ငါ့ကိုချစ်တယ်ဆို.....

နူတ်ခမ်းကြီးကိုဆူခါ ညူဆူဆူလေးနဲ့ပြောနေတဲ့jinကြောင့် jungkookတစ်ယောက် ငူငိုင်ရပြန်ပါပြီ....

jk -အေးလေ ချစ်လို့လုပ်တာလေ မချစ်ရင်ဒီလိုလုပ်ပမလား....

jin-jung.....jungkookshii....အွန်းးးးး

''jungkook တစ်ယောက် ညနေစာမချက်ဘဲ အပျင်းထူနေတဲ့ jinကို ပညာပေးတဲ့အနေနဲ့ jinကိုညနေစာအဖြစ်နဲ့စားသုံးတော့မှာမို့ jinတစ်ယောက်ခဗျာ မျက်ရည်အရွဲသားနဲ့ ဖြစ်နေတော့မှာပါ....''

ဒီလိုနဲ့ ပန်းတိုင်ကိုအတူ ရောက်လို့သွားပြီးမှာတော့.....ထုံစံအတိုင်းပါဘဲ jinတစ်ယောက် ဂျီကျခါ စိတ်ကောက်နေပါတော့သည်....

jk-ကိုယ်...... ခေါက်ဆဲွဲပြုတ်လာတယ် ထစားလိုက်ပါအုံး....

jin-စားဝူး......

jk-ချစ် ဘာမှာမစားရသေးဘူးလေ ချစ်ဗိုက်ထဲမှာ ကိုယ့်ရဲ့အချစ်တွေကလွဲလို့ဘာမှာ့မှမရှိတာ ချစ်ဗိုက်ဆာနေမှာပေါ့....လာပါ ကိုယ်ခွံကျွေးမယ်...

jin-မစားဝူးလို့..... ငါဗိုက်အောင့်နေတယ် မင်းကြောင့်ငါ့ဗိုက်အောင့်နေတယ်လို့....အဟင့်အဟင့်.... အရူးလို ငါ့ကိုဆက်ဆံပြီး ခုမှဘာတွေလာကောင်းပြနေတာလဲ...အဟင့်

jk-ကိုယ်တောင်းပန်ပါတယ် အရမ်းအောင့်နေလား.....ကိုယ်အထဲကအရာတွေကို ပြန်ထုပ်ပေးရမလား....

jin-သွားကွာ ရွံစရာတွေလာပြောနေတယ်...အဟင့်အဟင့် အိမ်ပြန်ချင်တယ်....အဟင့်

jk-ချစ်ရယ်.....ကိုယ် နောက်ဆိုရင် ဒီလိုမလုပ်တော့ပါဘူး ကိုယ်ဂတိပေးတယ် ခုတော့ ဒါလေးကိုစားပြီး ဆေးသောက်လိုက်နော်....ကိုယ်တောင်းပန်ပါတယ်.... မွ....

''ဒီလိုနဲ့ဘဲ jungkookရဲ့အပြစ်ပေးချင်းဟာ မအောင်မြင်ခဲ့ပေ....''

____________________

တစ်ဖက်မှာတော့.....

''ဟဲ့.....သတင်းထူး.....သတင်းထူး....အသံပိုင်း ဌာနက မန်နေဂျာကိုသိလား.....အသားဖြူဖြူ ခချေချေလေဟာ.....ငါတို့ ဂျာကြီးနဲ့တစ်ဖွဲ့ထဲလေ..အေ.....သူက youကိုခေါ်သွားတယ်.....လက်ကြီးကိုဆွဲပြီး...

EGO💜🖤Where stories live. Discover now