Rang ran....
you-helloအမိန့်ရှိပါ...
jk-ငါပါ jeon jungkookပါ....jinနင်တို့ဆီများလားသေးလားလို့...
you-အဟမ်း....ကျမအသိ့ထဲမှာ အဲ့လိုနမည်နဲ့သူမရှိပါဘူး ဖုန်းမှားနေပါတယ်.... jinက ကျမသူငယ်ချင်းမို့သူ့ကို အနှောက်အယှက် မပေးပါနဲ့....
တီ.
jk-ဟ့......ဒီအရူးမလေးတော့...
you-jin နင့်လူကြီးဆီဖုန်းဆက်လိုက်အုံး ငါ့ဆီကို ဖုန်းဆပ်တယ် ငါလဲအမြင်ကပ်တာနဲ့ ဖုန်းချပလိုက်တယ်.....အတော်ကောင်းတဲ့ သူငယ်ချင်းတွေ ငါးနှစ်လုံးလုံး ပြစ်ထားကြပြီ ခုသူ့အမျိုးသားကဒီရောက်နေတော့ ငါ့ကိုအသုံးချချင်နေပုံဘဲ....နင်....နင့်ယောက်ျားကိုပြောလိုက်အုံး youဆိုတဲ့ဒီအရူးမကလေ အသုံးချခံမဟုတ်ဘူးလို့ ငါအဲ့လောက်အားမနေဘူး....ဟွန့်....ဒါဘဲ ညမှတွေ့မယ်.....
မကျေမနပ်နဲ့ ပြောချင်တာတွေပြောပြီး ဖုန်းချသွားတဲ့လyouကို သူအပြစ်မဆိုရဲပါ....သူမ ပြောနေတာလဲ မှန်နေသည်.....
jinလဲ ဝတ္တရား ဆိုတဲ့ခေါင်းစဥ်နဲ့အညီ jkကိုသူဖုန်းဆပ်ခါ သူခရီးမသွားခင် လုပ်ခဲ့တဲ့ဟင်းအချို့ရှိကြောင်းကို ခုတုံးလုပ်ပြီး jkဆီကို သူဆက်သွယ်မည်....''သူအဆင်မှပြေရဲ့လား''...jin-hello....
....
jkလဲ ရေမိုးချိုးခါညနေစာကို အပြင်သို့ထွက်စားရန်အပြင်....သူစောင့်မျှော်နေတဲ့ ဖုန်းလေးမှ အဝင်callတစ်ခုဝင်လာခဲ့ပါသည်....
(ပေါက်စီ)ဒါ...ခင်ပွန်းဖြစ်သူကို ချစ်စနိုးနဲ့ ခေါ်ချင်တဲ့ နာမ်စားလေးတစ်ခုပါ....
jk-jin!.....အဆင်ပြေရဲ့လား အမေရောနေကောင်းတယ်မလား သူငယ်ချင်းတွေနဲ့ရောတွေ့ပြီးပြီလား...
jin-ငါကိုလဲပေးပြောပါအုံး....
jk-sorry ငါလောသွားတယ်....ပြောလေ
jin-မင်းအတွက် ရေခဲသေတ္တာထဲမှာ ကင်ချီနဲ့ဟင်းအနှစ်တွေလုပ်ပေးထားတယ် အရွက်အချို့နဲ့အသားအချို့ဝယ်ပြီး ကိုယ့်ပါသာကိုယ်ချက်စား မင်းကအပြင်ကအစားစာနဲ့ မတည့်ဘူးမလား.... အားဆေးလဲသောက်အိမ့်အုံး ဒါဘဲ....
တီ.
jk-hel....hello....ခ်ခ်ခ်......ခ်
သဘောသကျနဲ့ရယ်မောပြီး jinပြောသလို ရေခဲသေတ္တာထဲကိုသွားကြည့်မိ့တော့....ရောင်စုံစာရွက်တွေနဲ့ရေထားတဲ့ ဟင်းအနှစ်ဘူးလေးတွေကို တွေ့သည်...jkလဲ ကင်ချီနဲ့ ကြက်ဥကြော်ခါစားလိုက်ပါသည်....jinပြောသလို အားဆေးသောက်ပြီးလဲ အိမ့်ရန်ပြင်ပါတော့သည်....
YOU ARE READING
EGO💜🖤
Fanfiction''ဟုတ်တယ် ငါအမှားတွေလုပ်မိ့ခဲ့တယ် အဲ့အမှားက မင်းကိုချစ်တဲ့အတ္တကြောက်ဘဲ.......''