ep-8(လက်ထပ်ပွဲ🖤💔)

381 19 2
                                    

ခွပ့်!

jin-အ့!....အာ့....

jk-sorry ခုလိုလုပ်မှရမှာမို့.....

jin-အား.....ငါ့ဗိုက် မင်း.......မင်းကို အ...သေ..သတ်မယ်....

jk-ပါးစပ်ပိတ်ပြီး အသာလိုက်ခဲ့.....

jinရဲ့ဗိုက်ကို ထိုးလိုက်ခါ လဲကျသွားတဲ့ jinကို ပွေ့ချီပြီး ကားရှိရာသို့ ခေါ်လာလိုက်ပါသည်....jungkookတို့လဲ ထိုhotelမှ အမြန်ဆုံးထွက်သွားပါတော့သည်.....

jin-အာ့.....အ့

jk-အရမ်းနာနေတာလား....
jin-အား.....အမေ့.....နာ....နာတယ် အဟင့်အဟင့်...... မင်းကိုမုန်းတယ် jungkookshii..... ကားကို ခုချက်ချင်းရပ်.....
jk-မရပ်ပေးနိုင်ဘူး.....
jin-ခုရပ်လို့ပြောနေတယ်လေ....အာ့

jungkookကို အော်ဟစ်ပြီးမှာတော့ jinတစ်ယောက် သတိလစ်သွားပါတော့သည်.....jkလဲ ကားကို ချက်ချင်းဘေးမှာချရပ်ခါ jinကို သတိပြန်ရအောင်လို့ နိုးနေပါတော့.....
jk-jin......jin.....seoukjin သတိထားပါအုံး kim seoukjin......အားးးးး yarrrr ဘယ်ပြေးမှာလဲ kim seoukjin!! ချီးဘဲ..

jinတစ်ယောက် ကားပေါ်ကနေ jkလက်ကိုကိုက်ခါ ထွက်ပြေးသွားပါတော့သည်....jungkookလဲ jinအနောက်ကို ပြေးလိုက်ရတော့တာပေါ့...

အဆောက်အဦး တစ်ခုထဲသို့ ဝင်ပြေးသွားပါသည်....ထိုနေရာက အဖော်အချွတ်ဘားတစ်ခုသာဖြစ်လို့နေပါသည်.....

jk-ကျစ်!!.....ဒီအရူးလေးကတော့....

seoukjin တွေ့ရာအခန်းထဲသို့ပြေးဝင်ခါ jungkookလက်၌ လွတ်ရန်ကြိုးပမ်းနေရှာသည်...

..jinဝင်သွားတဲ့အခန်းက VIP လောင်းကစားနေရာသို့ ဝင်သွားမိ့ပါသည်....ထိုအခန်းက လူဆိုးတွေလဲ jinကိုမြင်တော့လန့်သွားကြခါ အားလုံးအကြည့်တွေက jinဆီသို့ရောက်လာခဲ့ကြပါတော့သည်.....

စပိုင်လား.....စုံထောက်လား.....

ကြာတယ် ရှင်းလိုက်ကွာ.....ရူပ်လိုက်တာ....

အို့ အလှလေးကို နှမြောစရာကြီး လာ ကိုယ်ဆီကို.....

jin-တောင်းပန်ပါတယ်......... တောင်းပန်ပါတယ်ခဗျာ့ ကျနော် အခန်းမှားပြီတော့ ဝင်လာမိ့လို့ပါ....

တောင်းပန်ပါတယ် ဟာ့ဟားးးး သူတို့တွေလဲအဲ့လိုဘဲပြောကြတာ ဟျောင့်တွေ ....ပျော်စရာ တစ်ခုခုလုပ်ကြမလား.....သူ့ကိုချုပ်ထားလိုက်ကြစမ်း........

EGO💜🖤Where stories live. Discover now