Jeon!.....jeon...jungkook!!.....ဘယ်လိုဖြစ်ပြီး....ငါအိမ်မက်မက်နေတာလား....တ....တကယ်ကြီးလား ဘယ်လိုဖြစ်ပြီး....'
'မအံဘြနေနဲ့ ထတော့ မနေ့က ဘယ်သွားဘာလုပ်နေတာလဲ....ဖုန်းကိုဘာလို့မကိုင်ရတာလဲ....မင်းဖောက်ပြန်ဖို့ကြိုးစားနေတာလားjin''
'မင်း!!........မင်းဘာတွေပြောနေတာလဲ ဖုန်းက.....ပါဝါပိတ်သွားလို့....မနေ့က အဖေ့ရဲ့အုပ်ဂူကိုသွားခဲ့တယ်..... ဒါဘဲ ...'
'အဲ့တာ ပြီးတော့ရောဘယ်သွားသေးလဲ...တစ်ယောက်ထဲသွားတာလား....ဘာလို့မနက်ကနေသွားတာ ညနေကြမှပြန်ရောက်ရတာလဲ....'
'အဲ့ဒါက....ငါ....အဖေ့အတွက် ဆုတောင်းပေးနေလို့....ပြီးတော့ အဖေနေခဲ့တဲ့အိမ်ကိုသွားခဲ့သေးတယ် ငါတစ်ယောက်ထဲပါ....ဒါပေမယ့် ''
''ဒါပေမယ့် ဘာဖြစ်လဲ ဘယ်အကောင်နဲ့တွေ့ခဲ့သေးတာလဲ....''
'မင်းအဒေါ် ငါ့ကိုအိမ်ပြန်လိုက်ပို့ပေးတယ်....မင်းအဖွားလဲ မင်းကိုအရမ်းဘဲတွေ့ချင်နေတယ်....နေစမ်းပါအုံး မင်းက ငါ့ကိုဒီလိုတွေ ပြောချင်လို့ ဂျပန် ကနေရောက်လာရတာပေါ့.... '
'မဟုတ်ဘူး....မင်းတို့ကိုလာဖမ်းတာ မင်းရဲ့ရုပ်ညံတဲ့ လုပ်ရက်တွေကြောင့် ငါမင်းတို့ကိုလာဖမ်းတာဘဲ....'
'ဟပ်!....ဉာဏ်ရည်မမှီတဲ့ ဦးနှောက်တွေနဲ့ တွေးပြီးငါ့ကိုလာမစော်ကားနဲ့ jungkook...ငါ့မှာသိက္ခာတရားရှိတယ်ကွ မင်းမှာအဲ့လိုပြောပိုင်ခွင့်မရှိဘူး.......''
''ဒါဆို ဘာလို့ ဘူဆန်ကိုရောက်လာရတာလဲ....ဘာလို့သူနဲ့အတူ ဒီဘူဆန်မှာရှိနေရတာလဲ....ဘာလို့လဲ....ဖြေစမ်း!kim seoukjin
ဖြေလိုက်စမ်းပါ....မင်းတို့တွေ လွန်ခဲ့တဲ့ 4နှစ်နဲ့9လနဲ့မှ 28ရက်က မလုပ်လိုက်ရတဲ့ အရာတွေကို....ငါမသိတုန်း ငါမရှိတုန်းမှာ လုပ်ကြတော့မှာမို့ ငါက အချိန်မှီလာတားရတာ....
မင်း!!...ဘယ်တော့မှ အဲ့လိုလုပ်ခွင့်မရှိဘူးဆိုတာကို သိထားပေးပါkim seoukjin မင်းက ငါ့အပိုင်ဘဲ''''မင်းရူးနေလား...မင်းဘာတွေပြောနေတာလဲကို ငါတစ်ခုမှနားမလည်ဘူး....ငါကဘယ်သူနဲ့ ဒီမှာရှိနေရမှာလဲ ဘယ်သူနဲ့ငါက အဆင့်အတန်းမရှိတဲ့ ကိစ္စတွေကိုလုပ်ရမှာလဲ....မင်း...ငါ့ကိုစော်ကားတာတွေများနေပြီနော် jungkookshii....ငါမင်းအမေမျက်နှာရှိနေလို့ မင်းကိုဆွဲမထိုးတာ...မင်းကိုငါသတ်ပြစ်ချင်နေလောက်အောင်ကို မုန်းနေပြီကွ....ငါ....ဒီ့ထက် မင်းကိုပိုမမုန်းခင်မင်းထွက်သွားပေးပါ....ဟင့်အင်း ငါထွက်သွားပေးမယ်...''
YOU ARE READING
EGO💜🖤
ספרות חובבים''ဟုတ်တယ် ငါအမှားတွေလုပ်မိ့ခဲ့တယ် အဲ့အမှားက မင်းကိုချစ်တဲ့အတ္တကြောက်ဘဲ.......''