''Next day in.....
jinတို့လဲ ပွဲပြီးပြီးချင်း ဆိုသလို အဘွားဖြစ်သူရှိရာ ဂျပန်သို့ ရောက်လာကြပါသည်...
အဘွားဖြစ်က သူသတ်မှတ်ခဲ့တဲ့ ထိုမဂ်လာကိစ္စကို ဖြစ်မြောက်ခဲ့လို့ သူမ ပိုင်တဲ့အမွေတွေကို jinနမည်နဲ့လွဲအပ်ပြီး Jeonအမျိုးအဖြစ် သတ်မှတ်ရန်အတွက်လဲ ပွဲအခမ်းအနားကို ခမ်းနားစွာကျင်းပပေးပြန်ပါသည်....
ပွဲတွေက မရပ်မနားနဲ့ jinခဗျာ အလွန်ပင်ပန်းနေရှာပါသည်....မနက်ကျရင် နတ်မင်းတွေအရှေ့မှာ jungkookနဲ့အတူ သတ်သေထပ်ပြုပါအုံးမည်....လူနှစ်ယောက်လက်ထပ်တာက အဲ့လောက်တောင်ဘဲ အလုပ်ရူပ်ရလား ဟုလဲ jinတွေးမိ့ခါ ရိုးရာဓလေ့ထုံးစံတွေကို လေ့လာရတာလဲအလွန်ပြင်းလွန်းလှပါသည်....
''jin.....အိမ့်ပြီလား....''
jungkookကို ကျောပေးပြီး တစ်ဖက်လှည့်အိမ့်နေတဲ့ jinရယ်ပါ...မနေ့ကထဲက မျက်နှာမကောင်းဖြစ်နေတဲ့ jinကို jungkookတစ်ယောက် စိတ်ပူလို့ မေးကြည့်ရန်ဖြစ်သည်...
''ဘာလဲ....ဘာပြောမလို့လဲ''
''မင်းနေမကောင်းဘူးလား...?''
''ငါ့ပုံဘာဖြစ်နေလို့လဲ.....မင်းဂရုမစိုက်နေရင် ငါအတွက်က ပိုအဆင်ပြေတယ်''
''မင်း!....ငါကကောင်းကောင်းမေးနေတာကို ကောင်းကောင်းပြန်ဖြေမှပေါ့ ရိုင်းလိုက်တာ''
''ခဗျားလာမမေးရင် ကျုပ်ခုလိုရိုင်းမှာမဟုတ်ဘူး ကိုယ့်ဘာသာကိုယ်နေပါ jungkookshii"
''တစ်ကုတင်ထဲနေပြီး မင်းက ခုလိုစကားမျိုးလာတော့ ငါကလဲ မင်းနဲ့ဘယ်လိုပက်သတ်မူလဲဆိုတာကိုပြရတော့မှာပေါ့....''
ဆိုခါ ပုခုံးကိုဆွဲလှည့်ပြီး jinရဲ့ ကိုယ်ပေါ်သို့ တက်ခွထားလိုက်သည် လက်တွေကိုလဲ ချုပ်ထားလိုက်ပြီး jinနဲ့မျက်လုံးချင်းဆုံအောင် တမင်လိုက်ကြည့်နေလိုက်သည်...
''ခ...ခဗျား ဘာလုပ်တာလဲ...ဖယ်ပေးစမ်းပါ''
''မင်း...စောနကလို ရိုင်းတဲ့စကားလုံးတွေထပ်မထွက်လာရအောင်လို့ ပညာပေးမလို့ ငါနဲ့မင်းက ခုလိုပြောဆိုရမှာမဟုတ်ဘူးဆိုတာကိုလဲ သိအောင်ပြောပြပေးမလို့......''
YOU ARE READING
EGO💜🖤
Fanfiction''ဟုတ်တယ် ငါအမှားတွေလုပ်မိ့ခဲ့တယ် အဲ့အမှားက မင်းကိုချစ်တဲ့အတ္တကြောက်ဘဲ.......''