➰GERÇEKLER

203 31 10
                                    


🔘 MULTİMEDYA: MELİS KAYAER.



....

BU BÖLÜMÜ Selinmlky İTHAF EDİYORUM.





Allak bullak olmuş beynimde sorular biriktikçe birikiyordu. Nedense Uraz'ın ilişkisinin bozulmasında en büyük rol benimmiş gibi hissediyordum ve sanırım öyleydi. Birde durmuş onunla birlikte arkadaşının evine geliyordum. Gerçekten kendimden utanmıştım.

Kafamdaki soruların baskısı üzerine tekrar Enes'e döndüm.

"Ne demek oluyor bu? Ne demek onu daha tanıyamamışsın."

Tekrar elindeki şişeyi kafasına dikledi. Sanki hiç konuşmamışım gibi yapmaları beni çıldırtıyordu. Dayanamayıp ağzına götürdüğü şişeyi biranda elinden aldım.

"Seni dinliyorum."

Anlatması için ısrar ediyordum. Gerçekten kafamdaki soru işaretleriyle iki saat beklesem delirebilirdim.

"Emir'le Uraz nereden tanışıyor biliyormusun?"

Elinden aldığım şişeyi masaya bırakırken pür dikkat onu dinliyordum.
"Onlar bu dünyada görebileceğin en iyi arkadaşlardı."
Suratında alaycı bir gülümseme vardı.

"Şimdi neden böyle oldu?"

Dedim kaşalarımı yukarı kaldırarak.

"Bana herşeyi en baştan anlatmanı istiyorum Enes."

Derin bir nefes aldı ve yayıldığı koltuktan doğruldu.
"Uraz ve Emir. Dediğim gibi dünyanın en iyi arkadaşlarıydı onlar. Bu arkadaşlıklarını İşlerinede yansıtmak istediler ve ortak bir şirket kurdular." Kafamı sallayıp devam etmesini belirttim.
"Bu şirket iyi işler yaptı. Tabi bunda babalarınında desteği vardı. Sonra bir gün yurtdışında ünlü bir firmadan iş teklifi geldi. Yüklü miktarda para da vardı bu işte. Ne olduysa bundan sonra oldu zaten."

"Ne oldu?"

"Emir Urazla olan ortaklığını sonlardırmak istediğini söyledi. Artık yollarını ayırmaları gerektiğini düşünmüş."

"Uraz ne yaptı"

Kendime engel olamıyordum. Benim için o kadar heyecanlıydı ki Bir ara gözlerimi kırpmayı unutmuştum.
"İstemese de kabul etti tabi ki ne diyebilirki 'gitme' felan mı." Alaycı bir gülüşle dudağını yana kıvırdı.
"Uraz üzülmedimi? Sonuçta en iyi arkadaşı ortaklığı sonlandırmak istiyor. Sebebini sormadımı?"

"Bilmem. Sormuştur herhalde."

Şuan dalga geçiyordu. Umursamaz tavrı ciddi anlamda sinirlerimi bozuyordu.

"Dalga geçme de düzgünce anlat."

"Tamam tamam. Emir artık ortaklık yapmak istemediğini söyledi sebep olarakta bunu gösterdi. Dediğim gibi Uraz da kabul etti. Birkaç ay sonra Emir kendi işini Uraz kendi işini yapmaya başladı. Kısa bir süre sonrada Uraz, yurt dışındaki işi Emir'in aldığını öğrendi. Uraz zaten o an anlamıştı Emir'in neden ortaklık istemediğini. Ama artık iş işten geçmişti."
Şaşkınlıktan ne diyeceğimi bilememiştim. Tek kelime edemez olmuştum.
"Neden istemiyormuş?"
Dedim tekrar bir soru atarak.
"Dediğim gibi o işte çok para vardı ve Emir bu parayı bölüşmek istemiyordu. O da çareyi ayrılmakta buldu."

Emirin böyle bişi yapacağına hayatta inanmazdım. Tanıdığıma göre o böyle biri değildi. 'Nasıl böyle birşey yapar?' Kendi kendimi yiyecektim bu sorularla.
Enes az önce elinden aldım şişeyi tekrar alıp kafasına dikti. Bende bir elimi koltuğun kenarına koyarak elimle başımı tuttum.
Çok geçmeden kapıda anahtar sesi duyuldu ve ardından Uraz içeri girdi.

KADERE İNANIR MISIN?® //düzenleniyor//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin