duz yazi bolmuuu
Aslinda yazmaya cesaretim yoktu amaaa
Cesaretin olmadan ne yapacaksin ki
Neyse geciyom bolume, iyi okumalarr
-
Omega oturmuş, arkadaşlarının onu süslemesini izliyordu. Bugün doğum günü partisi vardı ama, öncekilerin aksine bu sefer daha fazla güzel olmak istemişti.
Çünkü partisine delta'da geliyordu ve jeongguk istemesede onun gözüne güzel gelmek istiyordu. Yani belkide kendiside istiyordu, bunu kendi bile bilmiyordu.
Kısacası jeongguk kıpır kıpırdı ve çok heyecanlıydı. Arkadaşlarının gözündende kaçmamıştı bu, hepsi onun bu tatlı hallerine gülümsüyordu gizli gizli. Jeongguk düşmanı için neden bu kadar heyecanlı olduğunu bilmiyordu, ruh eşi olduğundan olmalıydı belkide... Onlar yüzyıllar önce birbirleri için seçilmişlerdi, böyle bir efsane vardı daha doğrusu.
Kim taehyung, onun hayatını mahveden biriydi.
En azından jeongguk sadece böyle olduğunu düşünüyordu.
Bu yüzden kendine onun hayatını mahvedeceğine dair ant içmişti, fakat bur anda hepsi tepe taklak olmuştu.
Sevmiyordu jeongguk, ondan hoşnut olmuyordu, ama aynı zamanda ona mecbur kalıyordu. Feromonlarının kokusu omegaya iyi geliyordu, her anlamda delta ona iyi geliyordu.
Yani, artık öyle gibiydi.
Eğer daha başka bir şekilde karşılaşsalardı onlar için her şey daha iyi olabilirdi.
Fakat bu artık mümkün değildi, zira taehyung daha geçmişi bile hatırlamıyordu. İşte bu jeongguk'u çok yaralamıştı.
Daha onun ne yaşadığını bile bilmiyordu. Nasıl iyi olabilirlerdi ki? Olamazlardı. Hayatları böyle devam edecekti, birbirlerine acıları için yaklaşıp hiç bir şey olmamış gibi olacaktı.
Taehyung'ta ise durumlar biraz daha farklıydı. Jeongguk'u kabul etmek istemesede seviyordu, hatta eğer o isteseydi tamamen başka biri bile olurdu. Hatta dünyanın en iyi adamı olurdu.
Jeongguk kalbini tekletiyordu, okulda onu gizlice izlerken güzelligine dalıp gidiyordu. Demek ki koskaca delta kim taehyung olsanız bile, bir güzelliğe yenilebiliyordunuz.
Jeongguk ile çok fazla hayali vardı, fakat omeganın geri çekilmesiyle hepsi yerle bir olmuştu. Delta da gururuna yediremediği için omegaya aynı şekilde karşılık vermişti.
Onun bir omega olduğunu ve daha çabuk etkilenebileceğini aklından tamamen çıkarmıştı ve fark etmesi çok geç olacaktı.
***
Jeongguk aynada son kez kendisine baktı. Güzel gözüküyordu, belini öne çıkaracak gösterişli bir gömlek giymişti, altında paçaları bol saten bir pantolon vardı, tırnakları parlatılmıştı, yüzüne ufacık bir makyaj yapmışlardı.
Oldukça güzeldi şayet jeongguk. Okulda ki tüm alfalar ona deli olurdu da işte, taehyungtan hepsi korkuyordu. Az mı dövmüştü okulda jeongguk'a yaklaşan alfaları?
Jeongguk bundan bihaberdi gerçi.
Parti başlamak üzereydi, koku sıkmak istemedi jeongguk. Delta kendi feromonlarını koklasın istedi. Çünkü etkilendiğini biliyordu jeongguk. Hoşuna gidiyordu deltanın onunla ilgili olması.
Aynı zamanda hoşuna gitmiyorduda.
Partiye tüm okul davetli olduğundan heyecanlıydıda. İlk defa bu kadar çok kişi gelecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hater ✓
FanfictionOmega Jeongguk, Delta Taehyung'a anti hesabı açar. [Omegaverse au] enemies to lovers. 071223-070224