23: (M)ama's boy

11.5K 834 156
                                    


Jeongguk isterde ben yapmaz mıyım.

İyi okumalarr

-

-ilahi bakış

Jeongguk hafif çıkmış karnını okşarken deltasının gelmesini bekliyordu. Kesinlikle çok özlemişti. En son iki gün önce görebilmişti.

Taehyung çok fazla şeyle ilgileniyordu, çok yoruluyordu ama onca işin arasında omegasına vakit ayırmak içinde her şeyi yapıyordu. Jeongguk bazen en olmadık yerde görüntülü arasa açıyor ve asla meşgule atmıyordu. Dinlenmeye vakit bulduğu an jeongguk'un yanına gidiyor, 10 dakika bile olsa güzel feromonlarını içine çekip öyle gidiyordu.

Birlikte yaşayalı bir ay olmuştu, saldırıdan sonra taehyung evin etrafında ki koruma seviyesini yükseltmiş ve çok fazla alfa tutmuştu. Sevgilisinin güvende olduğundan emin olmak istiyordu. Bir daha öyle bir şey yaşanması hiç iyi olmazdı. Doktor düşük riski olduğundan dikkatli olmasını söylemişti.

Mesela çok fazla sağlıklı şey yemeliydi, kesinlikle koşması veya ağır kaldırması yasaktı, düzenli olarak eşinin feromonlarına ihtiyacı vardı. Hatta doktor mümkünse asla sinirlenmesin bile demişti. Üzülmeside yasaktı. Bebeklerin durumları ise gayet iyiydi, eksik kalan gelişimlerini babaları sayesinde hızlıca tamamlamışlardı.

Jeongguk omegasıyla da barışmıştı bu süreçte.

Her şey normal gidiyordu, jeongguk'un canını sıkan deltasının onunla birlikte olmayı istememesiydi. Çok ilgisizleşmişti bedenine karşı, jeongguk'u tabii ki seviyordu ama jeongguk onunla birlikte olmayı istememesine anlam veremiyordu.

Doktor ilişkiye gireceklerse oldukça yavaş olmaları gerektiğini söylemişti sadece, girmemelerini değil. Taehyung'un başka bir derdi mi vardı?

Jeongguk kendisine karşı ilgisini kaybetmesinden korkuyordu. Ya da bu düşünceleri hormonları yüzündendi, bilemiyordu. Oldukça hassaslaşmış ve her şeyi kafaya takar olmuştu. Taehyung'uda çok sıkıyordu bu durum, omegasını öyle görmek ona iyi gelmiyordu.

Zaten jeongguk'a söyleceği bir şey vardı ve buna üzüleceğini biliyordu, kafasına takacaktı. Ve taehyung nasıl söylemesi gerektiği hakkında düşünüp duruyordu.

Aslında jeongguk'un endişe etmesi gereken bir şey yoktu ortada ama, sevgilisini tanırdı taehyung. Jeongguk hep takmıyormuş gibi gözükür, içten içe kendini yerdi. Bu onlar yakınlaşmadan öncede böyleydi. Jeongguk ona kafa tutar , kimsenin olmadığı bir vakit ağlardı okulun bir köşesinde.

Taehyung fark etmesine ederdi ama gidemezdi yanına. Jeongguk'tan alacağı tepki hep onu korkutmuştu.

Jeongguk'a bakınca annesini görüyordu, annesi gibi güzeldi, annesi gibi konuşurdu, annesi gibi azarlardı, annesi gibi üzülürdü.

Taehyung'un tek varlığı annesiydi her zaman. Annesine çok bağlıydı, ama şimdi annesinin dilediğini yapıp, eşiyle mutlu bir hayat sürdürmeyi diliyordu. Artık tek varlığı sadece annesi değil, eşi ve hatta doğacak minikleriydi.

Onlar taehyung'un her şeyi olmuştu.

***

Jeongguk birazdan gelecek eşinin bu gece kızgınlığa gireceğini biliyordu. Belkide kendini geri çekmesinin sebebi buydu, dizginleyememekten korkuyordu.

Fakat jeongguk hazırdı, eğlenceli bir planı bile vardı.

Düşüncesi bile çileden çıkartıcıydı.

Jeongguk kendine baktı aynadan, makyaj yerine dudaklarına biraz parlatıcı sürmüş beyaz askılı bir gecelik giymişti. Kilo aldığı için oldukça yakışmıştı üstüne. Koku sürmedi, taehyung zaten feromonlarını çok seviyordu.

Hater ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin