Aman aman nerelere geldikBölüm full smut, ona göre okuyunn
İyi okumalarr
-
Jeongguk yanıyordu.
Aylar sonra ikinci kızgınlığını yaşadığı için vücudu kendisinden habersiz kıvrılıyor, sıcaklıyor ve ıslanıyordu. Kendi feromonları yüzüden zor durumda kalan eşinin kasılan çenesiyle ellerini boş durmayıp oralara götürüyor, ufaktan çıkmış sakallarla oynuyordu.
Kasılan deliğiyle tamda eşinin gözlerinin içine bakarken kaydırdı gözlerini. Telefonda konuşan taehyung bu görüntüyle daha hızlı konuşmaya başlamıştı. Jeongguk ise iki bacağının arasına aldığı kalın kaslı, silahlarla dolu baldıra kendini bastırmaya çalışıyor, acıyan penisini rahatlatmaya çalışıyordu.
Kendisini tamamen kaybetmişti kısaca.
Taehyung ellerini omegasının saçlarında gezdirip onu rahatlatmaya çalışıyor, bir yandanda feromon yaymamak için kendini sıkıyordu. Karargah henüz boşalmamıştı ve her yer jeongguk'un feromonlarıyla doluydu, eğer kendiside yayarsa askerler hastanelik olabilirdi.
"Sikeyim- On başı sana şu karargahı saniyeler içinde boşalt dedim! Herkes evlerine gidebilir. Onları geri çağıracağım." Jeongguk ince parmaklarını baldırlardan süzüle süzüle pantolondan fırlamak isteyen penise bastırdı.
Taehyung telefonu kendinden biraz uzaklaştırıp kendisini avuçlamaya çalışan eli sıkıca çekip uzaklaştırdı. "Jeongguk sikeyim seni de, dur!". Jeongguk otoriter sesi duysada kafasını silkip elini eski yerine koydu. Deliğinin acısıyla fısıltı gibi bir inilti bırakıp boşta kalan elini kendisine bol gelen üniformadan içeri yollayıp, deliğini daha iyi hissedebilmesi için belini kıvırdı.
Parmaklarını içeri yollamaya çalıştı fakat hiç ıslatmadığı için canı yanınca geri çıkarmak zorunda kaldı. Uzun zamandır kullanılmadığı için deliği oldukça küçülmüştü, yapamıyordu. Sinirlinince farkında olmadan elini üzerine koyduğu penisi sıktı.
"Asker, bu bir emirdir. Çek elini oradan."
Jeongguk yaşadığı duygu değişimlerine ayak uyduramadan gözlerini doldurmuş, gelen can acısıyla taehyung'a kendince sert olduğunu düşündüğü bir yumruk atmıştı.
Jeongguk vurduktan hemen sonra pişman olmuş, vurduğu yeri öptükten sonra gözlerini tekrar kırmızı irislere çıkarmıştı "Yanıyor... Acıyor...". Taehyung yutkunduktan sonra feromonlarını daha fazla tutamadı.
Biliyordu, jeongguk sadece kendi feromonlarıyla bile boşalabilirdi.
Taehyung tekrar cevap beklediği telefona odaklandı, "Efendim tamam, şimdi tüm karargah boş.". Taehyung cevap vermeyi bile beklemeden telefonu odanın diğer ucuna fırlattı.
Jeongguk aldığı yoğun feromonlarla yerinden kıpırdayamaz olmuş, tamamen ıp ıslak hale gelmişti. Hissettiği kayganlık onu çok fazla rahatsız ediyordu.
Taehyung omegası yüzünden hırpalanmış, öndeki iki düğmesi kopmuş üniformasına bakıp ağlamaktan kızarmış güzel surata karşılık genişce sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hater ✓
FanfictionOmega Jeongguk, Delta Taehyung'a anti hesabı açar. [Omegaverse au] enemies to lovers. 071223-070224