Hoppaaaİyi okumalarr
-
"Ya bunlar da balık burcu oldu! Dalga mı geçiyorsunuz siz benimle anlamıyorum ki? Biri oğlak biri balık." Diye konuştu sunoo sitemle. Sunghoon onu susturmaya çalışıyordu.
Jeongguk'un durumuyla herkes hastaneye gitmişti. Hoseok bile duyar duymaz ilk uçakla gelmişti yanlarına. Kardeşini yalnız bırakamazdı asla.
"Sunoo bir sus Allah aşkına! Görmüyor musun hepimiz berbat bir haldeyiz..." Diyerek cevap verdi jimin. Kendisi alfalarıyla ilgilenirken yoongi kucağında omegalarını uyutmaya çalışıyordu.
Taehyung sıkıntıyla kafasını okşadı. Jeongguk dediklerini düşünmeye yeni yeni başlamıştı ve korkmuyor değildi. Yaklaşık üç saattir burdaydılar ve henüz ne bebek sesi, ne de jeongguk'un sesi vardı.
Namjoon durumu anlayıp taehyung'un sırtını sıvazladı. Sadece kendileri değil, tüm sürü biliyordu jeongguk'un doğumu olduğunu. Bu yüzden dışarı kalabalıkla doluydu.
Her şeye geriliyordu taehyung.
Kaç dakika daha beklediler bilinmez, en sonunda dışarı çıkan hemşireyle herkesin dikkati ona döndü.
Hemşire sıkıntılı bir nefes bırakıp konuşmaya başladı.
"Bebekler iyi... Biri alfa biri omega. Sağlıklılar fakat eşiniz vahşi alfa doğurmanın verdiği zorlukla çok yorgun düştü, bir kaç gün uyanmayabilir. Şimdilik bu kadar diyebilirim."
-
-Taehyung sinirle soludu. Neredeyse tüm yerler kendi feromonlarıyla doluydu. Jeongguk'un ondan sakladığı gerçek onu çok fazla sinirlendirmişti.
Bir haftadır durum hep böyleydi.
Ölüm riski vardı ve kendisinden saklamıştı, Taehyung jeongguk'un gözünde öyle basit biri miydi? Söylemeye bile değer göremedi mi kendisini?
Namjoon konuşmaya başlayacakken taehyung onu böldü. "Jeongguk öldükten sonra mı söylemeyi planlıyordunuz? Hm? Siz benimle dalga mı geçiyorsunuz lan!" diyerek lafına başladı. Susmak bilmeyecek gibiydi.
Sunoo sinirle bir adım atıp kendisinden iri olan bedenin yakasına yapıştı. Bu durumda böyle şeyler demesi doğru muydu? Bebekleri kuveze almalarına rağmen Taehyung tenezzül edip görmeye bile gitmemiş, jeongguk'un odasının önünde öylece kalmıştı.
"Bir haftadır çocuklarını görmeye bile gitmedin! Kendine gel ya! Benim bile bir kaç saat önce haberim oldu. Eğer olurda jeongguk'u suçlarsan seni mahvederim! Saçma sapan işlerin yüzünden onunla ilgilenmeyen sendin!" Sunghoon sunoo'yu kendi tarafına çekip göz yaşlarını sildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hater ✓
FanfictionOmega Jeongguk, Delta Taehyung'a anti hesabı açar. [Omegaverse au] enemies to lovers. 071223-070224