İyi okumalarrrBenim bu aktiflik şaka mı
-
Jeongguk kendisine bol gelse de giymek zorunda kaldığı üniforma'ya baktı. Kesinlikle üzerinde ki duruşunu hiç beğenmemişti. Göz ucuyla diğer omega askerlere baktı.
Onların üstüne tam oturmuşken kendisinde neden böyle duruyordu? Taehyung kendisine bilerek büyük beden vermiş olmalıydı...
Odun.
Gözlerini çaktırmadan arkası dönük iri beden döndürmüş, dil çıkarmıştı. Bunu fark eden askerler kahkahayı basmaya çoktan başlamıştı. Jeongguk dönüp onlara da dil çıkardı.
Çok siniri bozulmuştu.
Taehyung ilgilendiği belgeleri imzalayıp karşısında ki askerin eline tutuşturmuş, askerlere dönüp sert bakışlarını yollamaya başlamıştı. Tüm askerler seslerini kesip, sıraya çoktan geçmişti bile.
Taehyung'un otoritesi çok fazlaydı.
Jeongguk ne yapacağını bilmediğinden öylece ortada duruyor, kendisine ters ters bakan omega askerlere göz deviriyordu.
Bunu yapmaya o kadar dalmıştı ki sert göğüse çarptığını bile fark etmemişti. Burnunun acımasıyla elini burnuna atmış, çarptığı bedene boy farkı yüzünden aşağıdan aşağıdan bakmıştı.
Eşi aynı zamanda komutanı olan Taehyung'tan başka biri değildi.
Taehyung derin bir nefes alıp, jeongguk'un belini tek eliyle kavramış, askerlerin olduğu sıraya doğru itmişti. Yerine geçmesi içinde kaş göz yapmıştı. Jeongguk bu duruma bozulsada kendisi istediğinden yüzüne yansıtmamış, boş bulduğu bir yere, iki alfanın ortasına geçmişti.
Taehyung konuşmasına başlayacakken bunu görmüş, alnını sıvazlayıp jeongguk olduğu yerden alıp omegaların bölmüne götürmüştü.
Jeongguk gördüğü omegalarla yüzüne tiksinç bir ifade takındı. Hepsi kendisine nefret eder gibi bakıyordu, fakat eşi taehyung'a gayet sevecen bakıyorlardı? Hatta sanki fazla sevecen.
Olmaması gerekecek şekilde sevecen. Jeongguk çenesini kasıp duruşunu düzeltti. Taehyung'ta yüzüne memnun ifadesini takınıp eski yerine geri döndü.
Taehyung, "Selamını ver asker!" Dediğinde tüm herkes selamını vermiş, hep bir ağızdan 'emredersiniz komutanım' demişti.
Jeongguk hiç bir şey yapmadan öylece kalmıştı tabii. Evde taehyung'la pratik yapsalarda hiç bir işe yaramamıştı, şuan işlemiyor gibiydi sanki.
Taehyung bunu fark etsede sesini çıkarmadan devam etmişti, "Yeni askerimiz, Kim jeongguk." Demiş, jeongguk'u işaret etmişti. Jeongguk bunu fırsat verip yanında ki omegalar'a şöyle bir bakıp, bir adım öne çıkmış ve kendini işaret etmişti.
Taehyung anlamsız bir şekilde kafasını sallayıp, "Aynı zamanda eşim." Dedikten sonra, jeongguk'a yerine geri geçmesi için alttan alttan git işareti yapmıştı. Jeongguk geri yerine geçmişti tabii sonra.
Taehyung jeongguk'un olduğu yere doğru adımlayıp, tam karşısında durmuş, belinde ki silahı bir anda çıkarıp rastgele bir alfanın kafasına yöneltmişti.
"Eğer olurda onun canını yakarsanız," tetiği çekip konuşmaya devam etti. Herkes tir tir titremeye başlamıştı bile.
"Benimde canımı sıkarsınız. Sonrasında, hiç hoş şeyler olmaz. Anladınız mı!" Jeongguk bu olaya karşılık hafifçe sırıtıp, içinden 'Aslan delta'm' diye geçirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hater ✓
FanfictionOmega Jeongguk, Delta Taehyung'a anti hesabı açar. [Omegaverse au] enemies to lovers. 071223-070224