iyi okumalar 🤭
-
"Bence ikinizde erkek olacaksınız."
Jeongguk sevgilisini ve tanışmak istediği omegayı beklerken karnında ki bebekleriyle konuşmaya başladı. İzin alıp evin dışına çıkmıştı, bu şekilde karşılamak istiyordu. Hem biraz hava çok iyi gelirdi.
"Bana benzeyin tamam mı... Taehyung çok yakışıklı, ona benzerseniz çok fazla insanla uğraşmak zorunda kalırım. Gerçi bende çok güzelimde işte."
Kendisini bazen güzel hissetmediği oluyordu ama bu da tamamen hormonlar yüzündendi.
"Omega olursa biriniz, benim gibi adam dövsün tamam mı? Pas vermesin kimseye. Burnu dik olsun yani."
Jeongguk eğer bir omegası olursa onu her şeyden koruyacağına, kendi yaşadığı şeylerin bir tanesini bile yaşatmayacağına söz vermişti.
"Alfamız olursa... Onu en güzel şekilde yetiştireceğim. Omegalara, en başında bir bireye saygılı davranması gerektiğini öğreteceğim. Bu omegamız olursa da geçerli olacak. Betamız olursada. Cinsiyetsiz olsanız bile."
Kesinlikle çocukları iyi kalpli olsun istiyordu.
Hava iyice soğuyunca üstüne aldığı taehyung'un paltosunu daha da sıkı sardı. Sabırsızlıkla bekliyordu eşini. Ayrıca omega'nında bu durumlarda desteğe ihtiyacı olabileceğini biliyordu. Kendi hamileliğin ilk haftaları eşi yanında değildi ve ne kadar zorlandığını biliyordu.
"Alfa olursanız sizi çöpe atacağımı söylemiştim, ama yok öyle bir şey. Korkmayın tamam mı? Ne olursanız olun severim ben sizi. Şakaydı o. Kkk~"
Jeongguk oturduğun çimenlerin arkasından çalı sesi gelince, taehyung'lar geldi sanıp hemen kafasını çevirdi. Fakat gördüğü yara almış eunwoo'dan başka bir şey değildi.
Ne işi vardı onun? Korkmuyor muydu cidden hiç taehyung'tan? Nasıl hala ona yaklaşabiliyordu?
"Jeongguk..."
Jeongguk anlık refleksle ellerini karnına sardı. Hala amacını bilmiyordu ve temkinli olmak zorundaydı.
"Ne işin var senin burada? Taehyung görmeden siktir git, bu sefer gebertir seni."
Jeongguk kendi geri çekmiş, alfayı uzak tutmak için feromon yaymıştı. Eline aldığı taşıda her ihtimale karşı sıkı sıkı tutuyordu. Yaklaştığı an hiç acımaz, geçirirdi kafasına.
"Dinle bir beni. Yalvarırım, gideceğim zaten."
Pekâlâ, son kez dinleyebilirdi. Her türlü ihtimalle kendi paçası yanardı zaten. Jeongguk'u ilgilendirecek bir durum yoktu.
"Çabuk konuş."
"Özür dilerim... O gün olanlar için."
"Sadece o gün mü?"
"Geçmişte olanlar içinde... Bir şey daha konuşacağım."
Alfanın yaklaşmasıyla daha geri çekildi. Anlamsız bir biçimde yaklaşıp duruyordu ve bu jeongguk'u geriyordu. Olay çıksın istemediğinden taehyung'a mesajda atmıyordu.
En son alfa dibine kadar girip mührüne elini değdirmeye çalışınca elinde ki taşı kafasına geçirdi.
"Sikik piç! Ne yaptığını sanıyorsun sen?"
"Neden o jeongguk? O senin hayatını mahvetti. Yine de onu seçtin, o piç..."
Jeongguk sinirlerinin tepesine çıktığını çok rahat hissediyordu. O bunun hakkında konuşma hakkına sahip bile değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hater ✓
FanfictionOmega Jeongguk, Delta Taehyung'a anti hesabı açar. [Omegaverse au] enemies to lovers. 071223-070224