Hi gays beni özlediniz mi 😍
Aslında bu kurgu sürpriz yumurtadan çıktı. Çok uzun zamandır düşündüğüm başka bir kurguyu yazacaktım ilk ama onun hakkında bazı şeyler daha tam oturmadı aklımda o yüzden ilk bunu yazmaya karar verdim (daha dün aklıma geldi)
Neyse! Diğeri de haftaya gibi başlar. Yani bu 'güzel aaa mükemmel' falan dediğim kurgu bu değil diğeri. Ona da haftaya falan başlarım umarım.
Yani bu ara fic gibi bi şeyİyi okumalar...
___________________________________________
"3-2-1 çekim!"
Evet yine ben ve yine saçma sapan bir yan karakteri canlandırıyorum.
Bundan şikayetçi olduğum söylenemez fakat benim hayalim daha da ilerisi...
En azından başrol veya o olmasa da ön planda bir karakteri oynamak isterdim."Akemi... Ben özür dilerim." Karşımda ki Yosano, çekmiş olmakta olduğumuz filmde benim partnerim. Ayrıca da kuzenimin lise arkadaşı. Tanıdık biriyle birlikte rol yapmak güzeldi, ne kadar yan bir rol olsada...
"Özrün benim için bir şey ifade etmiyor artık, Sakura."
"Kestik!"
Yönetmen bizim sahnemizi bölünce her zaman beni desteklemek için bütün çekim zamanlarımda yanımda olan Nikolai alkışlamaya başlamıştı.
"Heyt be! Sadece bi cümleyle bile belli ne kadar yetenekli olduğun!"
Tanrım! Bu çocuk bazen desteklemekle rezil olmak tabirlerini birbirine karıştırıyor olabilir mi?!
"Yerine otursana sen." İçimden fısıldadığımda hemen karşı tarafımda duran Yosano da beni duymuş, kıkırdamıştı.
"Böyle söyleme Chuuya, sonuçta seni destekleyen bir arkadaşın olması her halükarda güzel bi şey."
"Haklısın ama bazen... Çığırından çıkabiliyor."
"Ah~ siz gençler..." Dedi elini omzuma atarak.
"Benden sadece üç yaş büyüksün, Yosano-sa-"
"Hey! Siz ikiniz, kesin şamatayı da devam edelim artık!" Yönetmen olucak o şaklaban bizi uyardığında tekrardan"çekim!" Diye bağırmış ve biz de rolümüze devam etmiştik.
Yönetmen, oğlunun yani bu dizinin başrolü olan Shirase'in kuklası halindeydi.
Biz Shirase ile liseden tanışıyorduk ve ikimizde büyüyünce oyuncu olmak istiyorduk. Ee tabii doğal olarak onun için bunu yapmak, üstüne üstlük başrolü kapmak çok basit olmuştu.
En kötüsü ise aramız son sınıfta bazı sebeplerden dolayı açıldığı için babasına "onu sadece bir yan karakter olarak oynatacaksın"diye tembihlemesiydi.
Çok iyi bir oyuncu olduğumu söyleyemem lakin Shirase benden daha beterdi, bunu söyleyebilirim.
Hâlâ burada çalışmaya devam etmemim tek sebebi ise başka bir yerden bana henüz teklif gelmemesiydi. Evet. Her yere başvurmuştum ama henüz kabul edilen bir tanesi bile olmamıştı. Eh bu durumda buradan çıkarsam da bu sefer tamamen işsiz kalırdım, yani bu en iyisiydi. Şimdilik.
"Kestik! Sizin işiniz bitti. Artık çıkabilirsiniz."
Yönetmen bu bölümlük çekimlerimizin bittiğini söylediğinde ikimizde dışarı çıkmıştık. Yosano bana veda etmiş ve işi olduğunu söyleyerek yanımdan ayrılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hollywood //soukoku//
FanfictionHayali Hollywood yıldızı olmak olan Chuuya henüz acemi, genç bir aktördü. Dazai ise onun örnek aldığı, hoşlandığı bir Hollywood yıldızı idi. Chuuya, henüz sadece yan rollerde oynayan bir aktördü fakat artık kendini geliştirmek istiyordu ve bu yüzde...