Böylesini tahmin etmemiştim

238 21 282
                                    


İyi okumalar...

_____________________________________


Ranpo bir kafede oturmuş erkek atkadaşını bekliyordu. Onunla tanışalı kısa bir zaman geçmişti ama birbirlerine benzemeleri ve ortak yanları çoktu ve ikisi de tam olarak şöyle düşünmüştü "neden olmasın?" Tam da bu yüzden şu anda sevgili olarak ilk buluşmalarına çıkmışlardı.

İçeri giren Poe'ile birlikte dedektif sağ elini kaldırıp sallamış ve yerini belli etmişti. Poe de gülümseyerek masaya gitmiş ve karşısında ki sandalyeyi çekip oturmuştu.

Sipariş verdikten sonra Ranpo kafasından sorular sormaya, Poe de sorgusuz sualsiz cevaplamaya başlamıştı.

Sohbetleri Ranpo'nun telefonunun çalmasıyla bölünmüştü.

"Alo?"

"..."

"Başkasına verin"

"..."

"Off peki konum at"

Karşıdaki adamın konuşmasını duyamayan Poe sevgilisine "ne oldu" Der gibi başıyla telefonu işaret etmişti.

"Ah, bir dava için aradılar. Sanırım bensiz çözmeleri çok zor. O yüzden gidelim."

"Gidelim derken? Benim de gelmem sorun olmaz mı?"

"Hayır tabiki! Hatta beni iş üstünde görmen mükemmel olur!"

Poe sevgilisinin söyledikleriyle mutlu olmuştu. Onu iş üstü görmek güzel olacaktı. Mükemmel bir iş çıkaracağından emindi.

...

İkili Poe'nin arabasına binip cinayet mahaline geldiğinde uzun olan arkada Ranpo'nun olay hakkında yetkililere sorularını bitirmesini bekliyordu.

Soruları bitmiş olacak ki el sallamış ve "Poe-kun! Buraya gel" Diye bağırmıştı. Poe de ikiletmeden oraya gitmişti.

"Durum neymiş?"

"İntihar süsü vermeye çalışmış. Ama! Benden hiçbir detay kaçmaz. Şimdi beni izle," Dedi ve elini cebine götürüp gözlüğünü çıkardı. "Bu gözlüğü taktığım zaman bu cinayeti saniyeler içinde çözeceğimden emin olabilirsin!"

Poe normalde kulağa saçma gelecek olan bir şey olmasına rağmen dikkatle onu dinliyor ve gözlüğü takıp garip bir havaya girmesine olumsuz hiçbir tepki vermiyordu.

Ranpo aradan on beş saniye geçince "anlıyorum..." Demiş ve her şeyi sırayla açıklamaya başlamıştı. Onun zekasına tekrar aşık olan Poe hayran bakışlarıyla izlemeye devam ediyordu.

Suçlu bulunduğu zaman ikisi randevularına devam etmeyi eve saklamışlardı. Ranpo babasının evde olduğunu ve Poe'ile tanıştırmak istediğini söylemişti. Diğeride itiraz etmeden bu teklifi kabul etmişti.

(Yazardan: poe bime ne zaman gelir?)

Eve gittiklerinde neredeyse akşam olmuştu ve ne hikmettir ki Ranpo'nun tüm arkadaşları bugün ona gelmek istemişlerdi. Poe'nin tek kalmaktansa bir sürü kişi arasında babasıyla daha rahat konuşacağını düşünen Ranpo da arkadaşlarını geri çevirmemişti.

Ev dingonun ahırına döndüğünde bir köşe de konuşup insancıl şekilde anlaşmaya çalışan Fukuzawa ve Poe garip durmaya başlamıştı.

Çünkü evdeki diğer herkes delirmiş gibiydi. Evet, tam anlamıyla "delirmiş"

Bir yanda Poe'ile sevgili olduklarını söylemediği için trip atan Tachihara ve Atsushi, diğer yanda dolapta ki tüm içecekleri çıkarıp kendi aralarında oyun -bir nevi yarış- oynayan Nikolai ve Chuuya ve son olarak diğerlerini sakinleştirmeye çalışan zavallı Tecchou.

Hollywood //soukoku//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin