Am i hero?

312 29 222
                                    

İyi okumalar!

___________________________________________

"Gerçekten de sana göre bi rol bulmuşlar ha! Nasıl bu kadar tutturabilirler?"

"Bilmem. Bunları düşünmek yerine bunun sefasını sürmeyi tercih ederim."

Nikolai'le Tecchou'nun evinden çıkmış, görev yapacağım Marvel stüdyosuna gidiyorduk. Hem çekimlerin bir kısmının başlayacağı, hemde oyuncuların birbirini tanımaları için olacağı söylenmişti bana.

Gerçi ben oradakiler'in hepsini tanıdığıma emindim- yani ana kadro da önemli olan kişileri.

"Senin adına gerçekten sevindim, Chuuya" Nikolai gereksiz bir anda ciddiyete bürünüp konuştuğunda korkmuştum. Bazen böyle umulmadık şeyler yapabiliyordu da kendisi.

"Teşekkürler Nikoş, en kısa zamanda sen de bi iş bulursun merak etme. Ayrıca bulamasan da ben sana bakarım!"

"De'mi lan! Ben niye çalışıyorum ki, sen bana bakarsın!"

Elimi kafasına geçirip:
"Hemen cıvıma! Sokakta aylak aylak gezene bakmam ben" demiştim.

"İyi be, ben de zaten aramadan öyle gezmem merak etme"

Ona gülümseyip "sinsi" bakışlarımdan birini göndermiş ve onu durdurmuştum. Çünkü tam da olmamız gereken yere varmış bulunmaktaydık.

"Ben de içeri gireyim mi?"

"İçeri gel ama... Seni bizim yanımıza almazlar"

"Oturacak bi yer olsun yeter amına koyayım"

"Tamam gel o zaman"

İçeri girmiş danışmaya ismimi verip beni herkesin olacağı yöne doğru götürmesine izin vermiştim. Nikolai ise orada ki bekleme yerlerinden birinde oturuyordu.

Abimin evinden gelseydim her şey daha kolay olurdu ama dün gece malûm, Tecchou'nun evindeydik. O yüzden de abim henüz burada mı değil mi bilmiyordum. Zaten vaktinden erken gelmiştim, tercih meselesi.

Stüdyonun içerisine girmiş, gereğinden fazla büyük ve geniş olan etrafı incelemeye başlamıştım. Bir sürü bilmediğim alet edavat ve çoğu yeri kaplayan yeşil ekran da vardı.

Burada olan kişilere baktığımda ise kameramanlar ve yönetmen harici sadece üç kişi vardı, onlarda tanıdık gelmemişti bana.

Eh, zaten şimdi tanışacaktım, amaç da buydu ya zaten.

Danışman kız yanımdan ayrıldığında ben de diğer üçünün oturduğu yere gitmiş ve selam vermiştim.

"Merhaba" onlarda bana aynı şekilde karşılık verince isimlerini sormuş ve muhabbeti uzatma çabalarına giriş yapmıştım.

"Ben Joseph, dizideki adım Scott." Scott karakterine de bakmıştım. Bir kahraman veya bir kötü değildi, sadece ana karakterle aynı okula giden ve onunla yakın olan bir arkadaşıydı o kadar.

"Ben Jessica, benim de dizideki adım Scarlett, umarım güzel anlaşırız" kız dizideki rolünde olduğu gibi güler yüzlü ve iyi huylu birine benziyordu. Dizide de zaten benim yanımda gezen en yakın arkadaşım olduğunu biliyordum. Yanılmıyorsam bir kahramandı, ok mu atıyordu ne?

"Ben Yuan, yani dizideki Linda, başrolün sevgilisi rolündeyim" bu kızı sevmemiştim. Tek nedeni çok sevdiğim 'Dazai'in' senaryo gereği sevgilisi olması da değildi, aynı zamanda sinir bozucu bir tipi de vardı.

Dizide de zaten ilk başta Thomas'ı (Dazai'in dizide canlandırdığı karakterin adı) sevmemesine rağmen sonradan sırf Avengers'a dahil olduğu için onun duygularına karşılık veriyordu.

Hollywood //soukoku//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin