Başlangıç

366 12 3
                                    

 Buradan;  CB:DIANAJONHSON' a kapak için teşekkür ederim..

Evet oydu.
Kesinlikle onlardan biriydi.
Davina ağaca o kadar sert çarpmıştı ki kalbi yerinden çıkacakmış gibi hissetti. Evden sadece avlanmak için çıkmıştı. Kendisine bir vampirin saldıracağını düşünememişti. Yerinden doğruldu. Karşısındaki adama doğru süratle koşmaya başladı. Hızla bir tekme attı. Aralarındaki mesafe açılmıştı. Geceydi ve ormanda derin bir sessizlik vardı. Davina biraz daha yaklaştı ve sert bir sesle konuşmaya başladı.

-Nasıl buldun bizi? Senden başka kimse var mı? Söyle!

-Başka kimse bilmiyor. Şimdilik. Sesinde sinir edici derece bir alay vardı. Konuşmaya devam etti.

-Buraya geri dönmek zorunda olduğunuzu söylemeye geldim. Yoksa seni ve diğer iki kardeşini öldüreceğim. Kararın?

-Tek başına bunu yapabileceğini gerçekten düşünmedin değil mi? Çünkü bu bayağı komik.

Davina bunu söylediği gibi ona doğru koştu. Beklemediği bir hamleyle yere düştü. Karşıdan onun, üzerine hızla geldiğini gördü. Kalkmaya çalıştı. Tekrar baktığında karşısında kimseyi görmüyordu.
Kalktı, soluna döndü. Ashley ve Nora adamı ağacın gövdesine yaslamış sıkıca tutuyorlardı. Ashley elini adamın göğsüne doğru hızla götürdü. O sırada Davina -oldukça bitkin bir halde- onlara bağırdı.

-Dur! Sakın yapma! Tabi ki de Ashley onu dinlemeyecekti. Davina koşarak kardeşlerinin yanına geldiğinde Ashley çoktan elindeki kalbi yere atmıştı.

Nora ve Ashley neredeyse bir aydır evde değildi. Uzun yıllardır diğer vampirlerden saklanmış, onlardan uzak olmayı istemişlerdi. İlk defa diğerlerinin onlara bu kadar yaklaşmış olduğunu öğrendiklerinde ne olup bittiğini öğrenmek için günlerdir evden ayrı kalmışlardı. Onlar bir şey bulamamıştı ama çoktan biri onları bulmuştu. Her ne kadar şu an ölmüşse de.

Eve girdiklerinde birbirlerine sarılmak yerine tartışma yaşayacaklarını üçü de biliyordu. Davina çok geçmeden konuşmaya başlamıştı bile.

-Yapma demekten ne anlıyorsun bilmiyorum.

-Öldürmeyip ne yapacaktık, diğerlerine yerimizi söylemesini mi izleyecektik? Bence sen bize teşekkür et.

Nora da Ashley ile aynı fikirdeydi. Aslında Davina da onun ölmesi gerektiğini biliyordu. Sadece kardeşlerinin bu kadar kolay öldürmesi ona rahatsızlık veriyordu. Nora tartışmayı büyütmek niyetinde değildi ama haklı olduklarını biliyorlardı. Bu da onların en sevdiği şey değil miydi zaten?

-Ashley haklı. Her zaman en doğrusunu düşündüğünü sanıyorsun ama öyle değil. Her neyse sana bir şey söyledi mi? Nasıl bulmuş bizi? Ne istedi?

-Nasıl buldu bilmiyorum. Geri dönmemizi istiyorlar. Yoksa gerçekten bizi öldürecekmiş. Komik.

-Tabi ya ölen kendisi oldu ama. Ashley bunu derken Davina ona o kadar sert baktı ki Ashley hemen kafasını çevirmek zorunda kaldı. Nora hala ne yapmaya çalıştıklarını anlamaya çalışıyordu.

-Anlamıyorum. Öldürecek olsalar neden sadece biri gelsin? Yerimizi diğerlerinin bildiğine adım kadar eminim. Davina derin bir iç çekerek:

-Of...Nora gerçekten bilmiyorum şimdilik yalnız olduğunu söylemişti. Durup kardeşlerine baktı. Siz öldürmeden önce.
Ashley ne olduğunu anlamış gibiydi. Biraz düşündükten sonra cevap verdi.

- Bizi öldürmek istemiyorlar. Bize ihtiyaçları var.

Dem bu Dem (Yaşanan An)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin