Evraklara bakarak anlımı ovdum, bugün yeni öğrenci gelecekti, dosyasına bakılırsa konuşma engeli vardı.
Karton bardakta olan kan'ı içtim ve kenarı koydum, kapı çaldığında izin verdim.
"Gir"
İçeri nöbetçi ve yanında bir çocuk girdi, nöbetçi eğildi.
"Yeni öğrenci ymiş"
"Tamam, sen çıkabilirsin"
Çocuk çıktığında diğeri bana bakıyordu, koltuğu işaret ettiğimde oturdu, güldüm.
"Hoşgeldin, ismin neydi?"
Elinde olan defteri açtı ve bana gösterdi, ellerimi kenetleyerek güldüm, ahh bu o çocuk olmalıydı.
"Jung Hoseok, pekala okula hoşgeldin, buraya dapte olman için elimden geleni yapacağım, ben Min Yoongi, okulun müdürüyüm,üniversite yi gezmek ister misin?"
Gülerek kafasını salladığında bilgisayara baktım ve sınıfını öğrenerek kalktım.
"Monster üniversitesi ne hoşgeldin"
Gülerek baktı, deftere bir şeyler yazarak gösterdiğinde bende güldüm.
"Hoşbuldum Bay Min"
Kalktığında kapıya gittik, açarak öncelik verdim, odadan çıktık ve sıra ile derslikleri, kampüsü, spor salonunu, kütüphaneyi, kantini gösterdim.
Sınıfının önünde durduğumuzda kapıyı açtım ve önden girdim, arkamdan gelerek yanımda durduğunda konuştum.
"Okulumuza yeni biri geldi, arkadaşınız sizden biraz daha özel biri, ona anlayış ve hoşgörü ile yaklaşmanızı rica ediyorum"
"Nasıl bizden daha özel, anlamadım?"
Jimin konuştuğunda güldüm.
"Birazdan anlarsın jimin, hoseok kendini tanıtmak ister misin?"
Kafasını salladı ve elinde olan daha büyük defteri açarak diğerlerine tuttuğunda bende baktım.
"Ben Jung Hoseok, Konuşma Engelim var, genelde deftere Yazarak Konuşurum, umarım beni seversiniz, okuduğunuz için teşekkür ederim"
Herkes şaşkınca bakarken jungkook kalkarak güldü.
"Hoseok yanım boş, otura bilirsin"
Hoseok gülerek ilerlediğinde konuştum.
"Pekâlâ, burada işim bitti gibi, arkadaşınıza daha nazik olmayı unutmayın"
Hoseok'a son defa baktım ve sınıftan çıktım, ilk defa özel bir öğrencim olacaktı, umarım iyi davranırlardı.
Tatsız olaylar yaşanmasını istemiyordum.
/
Hoseok konuşamıyor, dilsiz demek istemiyorum çünkü fiziksel hiç bir engelin bir birimizi anlayamayacak kadar büyük olduğunu düşünmüyorum.
Halk arasında dilsiz diyebilir ama ben bunu söylemekten açıkçası çok çekiniyorum, nedenini bilmiyorum ama ben ne engeli olursa olsun hepimizin eşit olduğuna ve kimse yi ötekileştirme memiz gerektiğine inanıyorum.
Umarım kitabı seversiniz, okuduğunuz için teşekkür ederim 💜❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope: Monster
Fanfictionhoseok dil engeli ve aile problemleri yüzünden üniversite son sınıfını dönem ortası kaydı ile okur, okul müdürü yoongi ise bu özel öğrencisini sürekli kontrol eder