final

164 18 46
                                    

Hoseok ile beraber dolaşmaya başladığımız için motor almıştım, motoru çalıştırdığımda sesi daha yüksek çıkmıştı.

Yeniden gaz verdiğimde sesi daha iyiydi, geri çekilerek motora baktığımda egzozu yoktu.

"Egzoz yok?"

Hoseok kafasını salladığında kafamı eğdim, koltuğu kaldırıp kaskları çıkardım, hoseok'u motora oturtup kaskı takarak  bağladım, kendi kaskımı da taktım ve motora geçtim.

Dört yıl motor kullanmıştım ama okul müdürü olduğumda bırakmıştım.

Şimdi ise elimdeki bu canavar eski yıllarımı hatırlatıyordu, ilerlediğimde hoseok belime sarıldı, aklımda olan yer bir saat uzaklıktaydı.

Yanımızdan bir motorcu  tek teker yaparak geçtiğinde üç motor daha hızla geçti, ellerimi sıktım, motorcuysanız çabuk gaza geliyordunuz ama ben bir bebek ile yola çıktığım için kendimi zor durdurdum.

Hoseok heyecan ile onları gösterdiğinde güldüm, bağı unutuyordu ve ben de hatırlatmak istemiyordum, kendini ifade debilmesi ve bende onu anlmaya çalışmayı seviyordum.

Aramıza engellerin giremeyeceğini ona kanıtlamak istiyordum, cebimde olan yüzük kutusunu sıktım, yavaşlayarak kutuyu çıkardım ve açarak hoseok'a gösterdiğimde gülerek sıkıca sarıldı.

Kafasını evet anlamında salladığında yüzüğü çıkarttım ve elini tutarak parmağına taktım.

(Hayalimdeki evlenme teklifi 🥺)

Motoru kenarı çektim, inerek kaskı çıkardım, hoseok'un da kaskını çıkardığımda sıkıca sarıldı.

Beline sarıldığımda dudaklarımı öptü, karşılık verdim ve sarılışımı sıklaştırdım, geri çekildiğimizde güldüm.

"Bebeğim, kabul etmeyeceksin diye çok korktum"

Ellerini yanaklarıma koyarak kafasını salladığında güldüm ve anlını öptüm, yeniden dudaklarımı öptüğünde üstüne gittim, geri çekildiğinde boynunu öptüm.

"Seni seviyorum"

Dudaklarını kıpırdattığında güldüm.

"Hoseok"

Gülerek kafamı eğdim.

"Sana her saniye daha da aşık oluyorum"

Yanakları kızardığında çenesini öptüm, gözleri ne baktığımda omuzumu sıktı, dudaklarını kıpırdatarak kendini zorladığında şaşkınca yutkundum.

"Yoon"

Titreyerek geri çekilip ellerimi yüzüne sardım.

"Hoseok, hoseok sen 'yoon' mu dedin"

Kafasını salladı, cebinden kalem ve kağıt çıkardı, yazdığında okudum.

"Daha fazla kelime söylemek isterdim ama bunu bile dört ay çalışarak yapabildim ve daha fazla kelime söyleyebileceğimi sanmıyorum"

Gözlerim dolduğunda anlını sıkıca öptüm.

"Hoseok, hoseok seni çok seviyorum bebeğim, lütfen böyle düşünme, bu da iyi bir ilerleme, biliyorsun ben seni sen olduğun için seviyorum, ben sadece seni seviyorum"

Yanaklarım ıslandığında gülerek ellerini yanaklarıma koyarak sildi ve kafasını salladı, avuçlarını öptüm.

"Tamam, ağlamıyorum, senin ile gurur duyuyorum bebeğim, sen benim hayatıma girmiş en özel, en nadide, en kırılgan, en paha biçilemez insansın, sen benim dünyamsın"

Onun da gözleri dolduğunda gözlerini öptüm.

"Şşt ağlama sakın, biz çok şanslıyız,bir birimizi bulduğumuz için çok şanslıyız"

Kafasını salladığında ellerini tutarak öptüm.

"Seni ölüm bizi ayırana kadar seveceğim, bütün sevgi ve sadakatimi sana vereceğim sevgilim"

Yanakları ıslandığında düşüncelerini dinledim.

"Ben seni hak edecek ne yaptım yoongi, konuşsam çok şey söyleyeceğim ama yapamıyorum, ben sana çok aşığım, ölecek kadar aşığım"

"Hoseok konuşamaman önemli değil, bizim aramıza mesafeler giremez"

Kafasını sallayarak omuzuma koyduğunda belini okşadım, kokusunu içime çektim ve huzuru yeniden tattım.

Ben bu adamı öldükten sonra bile sevecektim, ben bu adama hücrelerim ile de bağlıydım, ruhum ile de bağlıyım.

/

Ulan bitirmemek için uğraştım ama bitti :(

Byee💜💜

sope: MonsterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin