Bu gün son sınıfların mezuniyet günüydü, yani benim bebeğim de mezun olucaktı.
Her şey hazırlandığında belgeler verilmeye başlandı, belgeleri tek tek dağıttığımda en son hoseok çıktı.
Belgesini verdim.
"Çok tatlısın"
Kısık şekilde konuştuğumda yanakları kızardı, güldü ve ilerlediğinde her kes tek tek konuşma yapmaya başladı.
Sonunda hoseok çıktığında etrafa baktı, yanına giderek güldüm.
"Yardım etmemi ister misin?"
Kafasını salladığında kağıdı uzattı, alarak mikrofona geçtim.
"Arakadaşınızın mektubunu okuyacağım.
Bu okula geldiğimde çok tedirgimdim ama iyi insanlar ile tanıştım, profesörler beni ötekileştirmeden her kes ile eşit davrandı, onlara teşekkür ederim. Bazı zaman lar zorbalığa uğradığımda yardıma koşan Bay Min'e de çok çok teşekkür ederim.
Asıl pes etmediğin için ben teşekkür ederim hoseok.
Bu okul dönemi benim için çok güzel geçti, yeniden herkese teşekkür ederim"
Hoseok eğilerek selam verdiğinde güldüm ve bende eğildim, yerine geçtiğinde gözlüğümü düzelttim.
"Pekâlâ, partiniz saat dokuz buçukda başlayacak, spor salonu hazırlandı, şimdiden iyi eğlenceler"
Sınıf fotoğrafları çekildi, kep ler atıldı, herkes eğlendi ve dağıldı, bende hemen eve gitmek istediğim için işlerimi hemen bitirdim.
Eve gittiğimde kapıyı açarak içeri girdim, ses gelmediğinde evde kimsenin olmadığını anladım.
"Hoseok"
Hızlı adım sesleri ile güldüğümde merdivende belirdi, yanına giderek sıkıca sarıldım, boynunu öperek burnumu yasladım.
"Güzel bebeğim"
Kucağıma alarak yukarı çıktım.
"Parti'ye gidecek misin?"
Kafasını olumsuz anlamda salladı.
"Neden bebeğim"
"İstemiyorum, beraber olalım"
"Sen nasıl istersen"
Onu yatağa oturttum ve dolaba giderek eşofman takımı çıkardım, uzandığında yanına oturdum, yanağını okşayarak saçlarını öptüğümde gülerek gözlerini kapattı.
Kalkarak hemen üstümü değiştirip yanına kıvrıldım, kollarım arasına girdi.
"Senin ile böyle olmayı seviyorum"
"Hmm öyle mi?"
Kafasını salladığında kokusunu içime çektim.
"Sen yanımda olduğun için çok şanslıyım"
Çenemi öptüğünde yanağını sıktım, dudaklarımı öptüğünde karşılık verdim, belini okşayarak tatlı dudaklarını öptüm, ondan ayrılmak istemiyordum.
Geri çekildiğimizde kafasını boynuma sakladı, gülerek gözlerimi kapatıp kokusunu soludum, karnından sesler gelince gülerek kalktım.
"Hadi seni doyuralım"
Kafasını salladığında kucağıma aldım, küçücüktü, odadan çıkıp aşşağı indik, mutfağa girdim ve dolaba baktım, kimchi çıkarttım, yeşil soğan, yumurta ve havuç da, tezgaha koyarak pirinç,ramen ve sosları çıkardım.
Hoseok koala gibi bana yapışmış duruyordu, güldüm ve yemeği hazırlamaya başladım, boynumu öptüğünde belini okşayarak masaya oturttum, geri çekildiğinde dudaklarını öptüm.
Yanaklarıma ellerini koyduğunda güldüm, geri çekilerek avuçlarını da öptüm ve yemeğe baktım.
Hazır olduğunda masayı hazırladım, diğerleri çoktan parti için önden gitmişlerdi.
Bizde evde yalnızlığın keyfini çıkardık.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope: Monster
Fanfictionhoseok dil engeli ve aile problemleri yüzünden üniversite son sınıfını dönem ortası kaydı ile okur, okul müdürü yoongi ise bu özel öğrencisini sürekli kontrol eder