Finallere hoseok'u ben hazırlıyordum.
Şimdi sıcak hava yüzünden kapı ve pencere sonuna kadar açık, hoseok test çözerken bende bilgisayarda işlerimi hallediyordum.
Kapının önünden geçen kişiler içeri bakıp kayboluyolardı, kalkarak hoseok'un yanına gittim, eğilerek sorulara baktığımda hepsinin yanına tik koymuştu.
Gülerek saçlarını okşadım.
"Böyle devam et, ama açık uçlu sorularda çözmelisin, az yazı çok puan, anladın mı?"
Kafası nı salladığında tam yaklaşacak iken kapı aklıma geldi, göz devirip geri çekildim.
"İçecek alıp geliyorum"
Kafasını salladığında hızla kantine indim, iki soğuk su ve elma suyu alarak geri odaya yürümeye başladım.
Bu gün cidden çok sıcaktı, odaya girdim ve içecekleri masaya bıraktım, hoseok'a uzattığımda aldı, suyu açarak içtiğinde kapıyı kapatarak koltuğa yayılarak oturdum.
"Neden bu kadar sıcak,tanrım"
"Parlıyorsun"
"Öyle mi"
Kafası nı salladığında kalkarak yanına geçtim, boynunu öperek kokusunu içime çektim, elini yanağıma koyduğunda avucunu öperek saçlarına parmaklarımı geçirip yumuşak telleri okşadım.
Bir kaç dakika sonra zil sesi çaldığında dudaklarını öptüm ve geri çekildim.
"Okul çıkışı yine çalışırız"
Kafasını salladı ve kitaplarını topladı, beline sarıldığımda yanağımı öptü, gülerek geri çekildim, kapıyı açarak çıktığında bende geri işlere döndüm.
Ona istediğim zaman, istediğim yerde sıkıca sarılıp bırakmak istemiyordum ama o hala bu okulun son sınıf öğrecisi ve ben de müdürdüm.
Kısa zaman sonra özgür şekile sarılıp öpe bilecektim sevgilimi.
Düşüncesi bile saatlerce gülmeme yeter de artardı.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope: Monster
Fanfictionhoseok dil engeli ve aile problemleri yüzünden üniversite son sınıfını dönem ortası kaydı ile okur, okul müdürü yoongi ise bu özel öğrencisini sürekli kontrol eder