Şükür ki sınavlar bitmiş ve sonuçlar çok iyiydi, hoseok ile eve girdik, kendini koltuğa atarak yastığa sarıldığında gülerek yanına oturdum ve elimi yanağına koydum.
"Çok mu yoruldun?"
Kafasını salladığında kalktım, eğilerek kollarımı bacaklarına ve beline sarıp kucağıma aldım.
"Üstünü değiştir, yemek ye ve uyu"
Göğüsüme sinerek kafasını omuzuma yasladığında güldüm, anlını öperek yukarı çıktım, odaya girdim ve minik bedeni yatağa bıraktım, uyku moduna geçtiğinde dolaba gittim.
"Seni, ben mi giydireyim?"
Ses çıkartmadığında pijamaları aldım ve arkama döndüm, hala kalkmamış ve uzanmış duruyordu.
Yanına giderek pijamaları kenarı koydum, kolunu tutarak kaldırdım, ceketini çıkarttım, ellerimi t-shirte attığımda kollarını kaldırdı.
Gülerek t-shirtü çıkarttım ve vücuduna bakmadan yanda duran üstü alarak giydirdim, kalktığında arkamı döndüm, hışırtılar bittiğinde belime sarıldı, gülerek ona döndüm ve saçlarını öptüm.
Cidden yorulmuş olmalıydı, bende odama giderek üstümü değiştirdim, hoseok gelerek yatağıma uzandığında yanına uzandım.
Yaklaşarak bana sığındığında sarılarak gözlerimi kapattım, kenarıda olan örtüyü alarak üstümüzü örttüm.
Uykuya daldık, kokusunu soluyarak uyumak benim favori ânımdı.
/
Kapı çaldığında uyanarak kalktım, gözleri mi ovarak kendime geldiğimde kapı yeniden çaldı, hoseok'un kollarından yavaşça çıkarak hızla aşşağı indim.
Kapıyı açtığımda diğerleri vardı, jin gülerek baktı.
"Hoseok burada"
"Ne?"
"Sevgililer demiştim işte"
Kahkaha atarak konuşunca diğerleri göz devirdi, taehyung kafasını salladı.
"Ya değillerse?"
Bana baktıklarında kaşlarımı çattım.
"Ne oluyor?"
Jungkook omuz silkti.
"Sana taşınmaya karar verdik"
Güldü ve bavulları gösterdi, kapıyı kapatacak iken jimin öne atıldı.
"Olmaz"
Kapıyı ittirip beni kenarı çekti, içeri girdiklerinde sinir ile nefes aldım, namjoon etrafa baktı.
"Vaay bu ev bu kadar büyük müydü?"
Koltuğa yayıldıkları nda merdivenler de hoseok aşşağı indi, gözlerini hala açamıştı bile, gülerek baktığımda yüzünü ovarak gözlerini açtı.
Kaşlarını çatarak diğerlerine baktığında jin yine güldü.
"Al işte, sevgililer"
Hoseok kaşlarını çatarak bakmaya devam ettiğinde yanına giderek yanaklarını sıktım.
"Elini yüzünü yıka da açıl, misafir var"
Taehyung bağırdı.
"Burada yaşayacağız"
Göz devirdiğimde hoseok geri yukarı çıktı, bende arkasından çıktığımda konuştum.
"Evimi karıştırmayın"
Güldüklerinde odaya girdim, hoseok lavaboya girdi, bende dolaba giderek eşofman takımı çıkarttım, yanıma geldiğinde dudaklarını öperek yanaklarını okşadım, gülerek baktığında anlını öptüm.
"Giyin, ben de yüzümü yıkayayım"
Kafasını salladığında yeniden anlını öperek lavaboya gittim, onu öpmeye doyamıyordum.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope: Monster
Fanfictionhoseok dil engeli ve aile problemleri yüzünden üniversite son sınıfını dönem ortası kaydı ile okur, okul müdürü yoongi ise bu özel öğrencisini sürekli kontrol eder