Yemekten sonra salona geçtik, jimin ve jungkook bulaşıkları halletti.
Koltuğa uzandığımda hoseok üstüme uzanarak kafasını göğsüme koyduğunda elimi saçlarına koyarak okşadım.
Jin gülerek fotoğraf çektiğinde göz devirdim.
"Jin rahat dur,kovarım seni"
"Hah sen kovsan sanki gidecem"
Namjoon'un göğüsüne sırtını yasladığında göz devirdim, taehyung tv'yi açınca haberlere baktım, hoseok omuzuma vurduğunda saçlarını öperek elini tuttum.
Gülerek tv'ye döndüğünde elini okşadım, küçücük bir bebekten farkı yoktu, yanağına elimi koyarak okşadığımda gözlerini kapattı, gülerek onu izlemeye başladım.
Ona bakınca bir sürü hayal aklıma doluyordu, bir sürü çocuğunuz oluyor ya da beraber dünya yı geziyorduk, evlilik den kaçan, insanlardan haz etmeyen ben şimdi onun ile evleneceğimizin hayalini kuruyordum.
Aşk cidden muazzam bir şeydi ve doğru kişi ile eşleştiğinde hayatını her zorluğa karşı göğüs gerip güzelleştireceğine inandırtıyordu.
Hoseok kıpırdanıp kayarak kafasını boynuma sakladığında gülerek şakağını öptüm, boynumu öperek birleşik elimizi sıktığında dudaklarımı eline bastırdım.
Jimin cırladığında ona baktık, o da bize bakıyordu.
"Yaaa yunki nin böyle olacağını kırk yıl düşünsem inanmazdım"
Jungkook gülerek onuzuna vurduğunda yere düştü, bu sefer biz güldüğümüzde jungkook yerden kaldırdı.
"Aşkım iyi misin?"
"Of jungkook kaç kere diycem hayvan gibi vurma"
"Üzgünüm"
Kafası nı eğdiğinde jimin göz devirip elini tutup oturttu, yanına oturduğunda hoseok'a baktım, düzenli nefeslerinden uyuduğunu anladığımda yavaşça kalktım.
Hoseok'u kucağıma alarak yukarı çıktım, bu gün nedense çok yorgundu ve saat öğle ikiden beri sadece iki saat uyanık kalmıştı.
Uzandırdım ve yanına oturdum, kıpırdanıp kalktı, kolumu tutunca gülerek kendime çektim ve kucağıma yerleştirdim.
"Bebeğim ne oldu da bu kadar yoruldun?"
Bu gün bakanlıktan gelen evraklar yüzünden onu görememiştim, esnerek gözlerime baktı, gülerek anlını yanağıma bastırdı.
"Jungkook la koşturduk, jin le market market gezdik, namjoon ders çalıştırdı, jimin ile okulu turladık, taehyung 20 sayfa soru çözdürdü"
"Bunlar sadece beş saat içinde oldu?"
Kafasını salladığında gülerek elimi beline sarıp sıkıca sarıldım.
"Gece uyuyamayacaksın"
Omuz silktiğinde güldüm, geri çekildiğimde kafasını kaldırdı.
"Pijamalarını giy, saat daha gece on ama neyse"
Yana kaydığında kalkarak pijamaları çıkardım, eline verdiğimde t-shirtü nü çıkardı, boynunu öperek lavaboya gittim.
Üstümü değiştirdim ve lavabodan çıkarak yanına gidip uzandım, sıkıca sarılarak gözlerimi kapattım, günün çoğunu uyuyarak geçirmiştik.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope: Monster
Fanfictionhoseok dil engeli ve aile problemleri yüzünden üniversite son sınıfını dönem ortası kaydı ile okur, okul müdürü yoongi ise bu özel öğrencisini sürekli kontrol eder