8

174 17 4
                                    

Bu gün daha bir heyecan ile okula gittim, her zaman geriye taradığım saçlarımı üşendiğim için anlıma dökülmesine izin vermiştim.

Okula girdiğim gibi hoseok' u aramaya başladım, onu göremesem de düşüncesi gülümsetmişti.

'Çok yakışıklı'

Yanıma geldiğini gördüğümde önüme taehyung geldi.

"Lan saçların, böyle daha iyi olmuşsun, herkesin gözü sende, müdür dedik, ketum dedik de bu kadar alınmasaydın be"

"Ne sikim konuşuyorsun amk, sizin sözleriniz kimin umurunda"

"Seni tanımasam alınırdım ama neyse ki alınmadım"

Güldüğünde hoseok yanımızda durdu, taehyung hoseok'a baktı.

"İyi olmuş değil mi?"

Hoseok kafasını salladığında jungkook ve jimin geldi, jimin güldü.

"Yeni tarz mı? İyi durmuş"

"Bencede, böyle yap saçlarını"

Jungkook kafasını sallayarak konuşunca elimi saçlarıma geçirip geri taradım.

"Üşendiğim için böyle bıraktım, tanrım"

Sabır dilerken jin ciyakladı.

"Yoongi nin ikizi mi varmış? Aman tanrım ismin ne? Bekar mısın?"

"Jin"

Namjoon alınarak konuştuğunda jin ona döndü.

"Ama aşkım yoongi'nin ikizi var, tarzı da benziyor muş"

"Jin, ikizim yok, şimdi sınıflarınıza gidin"

Namjoon güldü.

"Yürü jin, kırılmış gibi bakma"

Jin omuz silktiğinde namjoon hızla önden gitti, kıskanmıştı, jin de arkasından koşarken diğerlerine baktım, gittiklerinde hoseok' un bileğini tuttum.

Bana baktığında etrafa baktım.

"Gelsene"

Kafasını salladığında bileğini bıraktım, odama giderken bana bakıyorlardı, cidden insan görmemişler miydi bunlar?

Odaya girdiğimizde kapıyı kapattım, ona döndüğümde kızarmış yanakları ile bakıyordu, ensemi kaşıdım.

"Dün.."

Kafasını eğdiğinde düşüncelerini dinledim.

'Hata mı diyecek? Yalvarırım öyle demesin'

Yutkunarak konuşmaya devam ettim.

"Dün bir şey söylemeden yanından ayrıldığım için üzgünüm, ben.. Heyecan dan ne yaptığımı bilmiyordum"

Kafasını kaldırıp gözlerime baktığında yutkundum, bir adım attığımda hızla gelip boynuma sarıldı.

Gülerek beline sarıldım ve burnumu saçlarına daldırdım, geri çekildiğinde dudaklarını öptüm, karşılık verdiğinde elimi yanağına koydum.

Geri çekilerek güldü ve elime yaslandı, baş parmağım ile yanağını okşadım ve küçük bir öpücük daha kırmızı dudaklara bıraktım.

Gülüşü büyüdüğünde ışıl ışıl parlayan gözleri kalbimi heyecanlandırdı.

/

sope: MonsterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin