11. Kohti pohjaa!

78 10 4
                                    

Joel:

Tommi oli lähteny käymään Oulussa, sen oli pakko. Nyt mun piti hetki yksin seurata tilannetta ja toivoa ettei mitään pahaa tapahdu.

Nyt kaikki sentään vastas lyhyesti jos laitto viestiä, silti mulla oli paha aavistus tulevasta, koitin pitää Tommin kartalla missä mennään ja että sen ei tarvinnu huolehtia liikaa.

En missään kohtaa kuitenkaan päätyny tarkistamaan miten jätkät voi vaikka piti, tästä mä niin kuulen Tommilta kun se tulee takas.

Joonas: ⚠️TW⚠️

Lähdin hiljalleen tiputtaa mun syömisiä, jätin välillä niin etten syöny koko päivänä, Niko tuskin kiinnitti huomiota koska sillä oli taas korkki auki.

"Niko, ootsä hereillä?" kysyin kun se loju sohvalla
"En, mä nukun nyt.." kuului, hienoa voin taas jättää yhden ruuan pois ja kävin vessassa tekee perinteisen jutun ja lähdin sen jälkeen Nikon luokse olkkariin lojumaan

Joel laitto viestiä ja kysy miten meillä menee, Niko on tukevassa humalassa ja oon lakannu syömästä, enhän mä tota voinu kertoo! Valehtelin että hyvin meillä menee.

Vittu, kohta se on kuitenkin ovella. Ehkä mä siivoon Nikon jälkiä ja piilotan mun olon johonkin jos ovikello sattuu soimaan.

Vaan eipä ollu, mikä oli helpotus. Odotin kauhulla sitä kun sekä Joel että Tommi ilmestyy taas ja tajuaa että laihdutan.

Olli:

Nyt kun Tommi oli Oulussa saatiin Aleksin kanssa vetäytyä taas omaan pieneen ympyrään, oltiin molemmat niin väsyneitä.

Yritettiin vaan jotenkin pitää toisistamme huolta ja sinnitellä edes jotenkin, välillä mun ahdistus oli sitä luokkaa ettei mitään rajaa, Aleksi koitti auttaa kuten mä sitä, päädyttiin vaan lopulta nukkumaan tätä oloa pois.

"Tuus tänne sieltä.." sanoin ja vedin Aleksin kiinni muhun
"Um, mua väsyttää.." Aleksi sanoi
"Sit nukutaan, kun vielä voidaan.." sanoin
"Miten niin?" Aleksi kysyi
"Tommi, kun se tulee takas, alkaa tapahtua.." sanoin
"Niijoo.." Aleksi sanoi ja alko tuhista mua vasten

Joelista kuulu vaan muutaman viestin verran, niihin oli helppo valehdella että hyvin menee, ei tarvi tulla käymään, se meni turhankin hyvin läpi, joten saatiin olla rauhassa.

Niko:

Vaikka olin humalassa näin ettei Joonas voinu hyvin, joku oli pielessä, en vaan tienny mikä. Enkä ees viityiny kysyä koska musta tuskin sai mitään selvää.

"Jhoonash, khaikki ok?" sain väännettyä
"Onon, keskity sä vaan juo, eiku unoha.." Joonas sanoi
"Aha, kherrotha josh shulla olish jothaki?" väänsin taas
"Joo, älä sä musta huolehi.." Joonas sanoi, ei se tarkottanu tota, kai mä nyt saan kysyä jos oon huolissani.

Tommi oli ollu pyörähtämässä Oulussa ja oli tullu takas Hesaan, kohta se olisi Joelin kanssa ovella ja veisi multa juomisen ilon, joten päätin vetää yhdet kunnon kännit ja kärsiä krapulasta kun ne hyökkää ja pistää stopin.

Aleksi:

"Hengitä muru, ihan rauhasssa.." sanoin kun Olli tärisi ja hengitti turhan tiheään, äsken olin vasta itse ollu samassa tilanteessa kun Olli nyt, vuorot oli vaihtunu taas kerran.

"Miks Tommin piti lähtee Ouluun, tää lähtee taas käsistä.." huokaisin
"Joria ei oo vaan luotu huolehtijaks, vaikka se yrittää.." Olli sanoi kun oli edes vähän rauhottunu
"Mä haluun Tommin takas.." sanoin, kyyneleet mun poskilla
"Sama, Tommi vaan on luotu hoitaa tämmösiä.." Olli sanoi

Vaan hetki kun Olli nukahti mun haliin ja itse perässä, pliis Tommi tuu takas, me tarvitaan sua!

... ... ...

Voi Joonas rakas, koita jaksaa vielä hetki! </3

508 sanaa!

Voi kääks, unohdin kokonaan yhen jutun mikä piti tehdä :D Ei mulla muuta, eiku joo naattikaa uudesta luvusta! :D

Reasons Die Another Day [Blind Channel] (3) [VALMIS] ✔️Место, где живут истории. Откройте их для себя