10. Kyllä se siitä

70 13 7
                                    

Joel:

Oltiin saatu koko nelikko ulos hetken yrittämisen jälkeen. Niko oli pienessä humalassa ja Joonas näytti siltä että se juoksee lähimpään puskaan.

Olli ja Aleksi oli varmasti nukkunu, mutta molemmat näytti siltä ettei oo nukkunu viikkoon.

"Sanotte jos pitää lähtee.." Tommi sanoi, istuttiin vähän syrjemmässä kaikesta, oltiin tilattu ruuat ja odotettiin niitä.

Aleksi kuiskasi jotain Ollille, jonka ilme muuttu jotenkin rauhattomaksi, nyt ihan rauhassa kaikki.

Siinä kohtaa kun jossain pamahti niin nää neljä oli ihan valmiita lähtemään kotiin, ilmeistä näki sen varsin hyvin.

"Mä haluun pois.." Aleksi sanoi, Olli veti Aleksin ihan kylkeensä kiinni ja koitti myös helpottaa omaa oloaan.
"Tuli huono olo.." Joonas sanoi, Nikokin näytti olevan varuillaan siitä mitä tapahtu.

"Okei rauhassa, kai me päästetään teidät pois.." Tommi sanoi
"Törmäillään.." Niko sanoi ja veti Joonaksen mukaansa
"Oli kiva nähä, mut pakko päästä pois.." Olli sanoi ja lähti vauhdilla Aleksin kanssa.
"Sellanen, ehkä tää oli ekaks kerraks ihan riittävä.." sanoin
"Jep, mut hiljaa hyvä tulee.." Tommi sanoi, onneks sentään kerettiin syödä ennen kun alko tapahtua, kaikki ois voinu mennä huonomminkin.

Tommi:

Tavote oli saada nää neljä hetkeks pois kotoa, siinä vaiheessa kun josssain kolahti ihan kunnolla, niin homma lähti käsistä, nyt oltiin Joelin kanssa kaksin.

"Mun pitäs lähtee käymään kotona, luuletsä että pärjäät näiden kanssa pari päivää.." sanoin
"No jos annetaan niiden vetää henkee sen aikaa.." Joel sanoi
"Nii, ehkä vois.. Mut sun pitää käydä kuitenki moikkaa niitä, jos ei kuulu mitään.." sanoin
"En ollu jättämässä sitä pois.." Joel sanoi

Pian oltiin Joelilla, pakkasin mun kamat ja lähdin ajamaan Ouluun, miten parin päivän poissa olo kääntäisi kaiken nurin. Kyllä Joel pärjää, silti oli huoli mikä odottaa kun tuun takas.

Niko:

Mua ahdisti ihan liikaa, vaikka piti olla juomatta tartuin pulloon ja vedin hetken ihan huolella. Kohta olin kunnon humalassa ja koitin olla niin kun ei mitään.

Huonosti meni kun törmäilin oven karmeihin ja lopulta istuin olohuoneen lattialla ja tuijotin jonnekkin.

Hyvä Niko, just näin!

Aleksi:

Kotona Olli sai ihan kunnon ahdistuskohtauksen, mulla itellä oli kanssa joku tuloillaan, ensin eteisessä hetki lähekkäin sen jälkeen makkarissa sylikkäin.

Kumpikaan ei voinu kovin hyvin, minä jos kuka tiesin miltä tuntuu kun kroppa antaa periks ja paha olo vyöryy yli kun joku pikajuna.

En tiiä kumpiko nukahti ensin, mutta se kävi nopeesti. Millään ei ollu mitään väliä, kaikki tuntu niin kaukaselta.

Joonas: ⚠️TW⚠️

Nikon piti olla juomatta, mutta tuossa se nyt istu olkkarin lattialta ja oli muka normaali, itse menin vessaan ja oksensin taas kaiken mitä olin saanu syötyä.

Mua kiinnosti paljon mun paino oli, joten astuin vaakalle ja odotin. Ainakin mun paino oli tullu parissa viikossa ihan hyvin alapäin ja siihen oli syynsä.

Ehkä tästä oli jotakin hyötyä? Ehkä voisin laihduttaa lisää? Ei, siitä alkaa vaan uusi kierre, tai jos en kerro kenellekään mitään? Pidän kaiken omana tietona, niin mä teen!

Olli:

Kun päästiin kotiin romahdin välittömästi polvilleen, tällä kertaa Aleksi oli suht normaali ja oli se joka autto nyt.

"Me selvitään tästä yhdessä, hengitä rakas.." Aleksi sanoi
"Mua sattuu.." sanoin ja kaaduin Aleksin haliin
"Hengitä, ei oo mitään hätää.." Aleksi sanoi ja halasi lujaa
"Mä en haluu enää.." sanoin ja tärisin

Kun oltiin molemmat edes vähän rauhotuttu, päädyttiin makkariin ja yllätys nukkumaan. Tää kävi myös Aleksin voimille joten oltiin molemmat poikki, ihan kun ulkoilussa ei olis ollu tarpeeks.

"Mitä me tehdään tän kanssa? Molemmat kärsii ja voi pahoin.." sanoin
"Mä en tiiä, ehkä Joel ja Tommi keksii jotakin.." Aleksi sanoi

Vaan hetki kun nukuttiin ja millään ei ollu väliä enää. Oltiin niin poikki, ehkä uni auttaa ees hetken.

... ... ...

Saa arvailla mistä kukin kärsii, pari on ihan selvää.

Tota Joonas saa tästä eteenpäin tw, koska sen juttu lähtee hurjempaa suuntaan!

600 sanaa!

Tättärää, mitä sulle kuuluu? Millon seuraava keikka ja kenen? Kumpa itekki pääsisin jonnekki riehuu, mut jokapaikkaan niin pirun pitkä matka :(

Reasons Die Another Day [Blind Channel] (3) [VALMIS] ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang