13. Hiljaa hyvä tulee

71 12 1
                                    

Joel:

Hyvin nopeesti saatiin Aleksille ja Ollille terapiat sovittua, Olli sai jonkun miedon lääkkeen pitämään sen ahdistus kurissa, Aleksin annos nousi hieman.

Nikon kohdalla sai tehdä töitä, sille oli tällä hetkellä pullo tärkeämpi kuin Joonas tai bändi.

Joonas taas oli vetätyny kuoreensa ja laihtu silmissä, vieläkö se käytti samaa pakokeinoa vai oliko kyse jostakin muusta?

Olli:

Oltiin lopulta nopealla tahdilla saatu eka terapia aika, ensimmäinen oli yhdessä Aleksin kanssa, mikä sopi mulle.

Jos toinen jääty niin toiselta sai tukea, sen jälkeen jatkettiin yksin, mutta saman terapeutin kanssa koska luottamus oli saatu.

Yksin ollessa annoin tulla kaiken, ehkä hyvä vaan. Sain myös miedon lääkkeen jos ahdistus kävi liian suureksi.

"Mua vaan ahistaa miten lähellä oli et jäätiin liekkeihin ja kun Aleksi katos hetkeks.." kerroin
"Mut onneks se löyty nopeesti ja kaikki pääs ulos.." jatkoin

Hiljalleen mun mailma ja olo selkiinty, nyt vasta tajusin huolestua kunnolla Nikosta ja Joonaksesta.

Niko ainakin oli pohjalla ja veti Joonasta mukanaan, oli pakko päästä näkee molemmat ja potkia niitä, niinkun Tommi ja Joel potki.

Niko:

Mut oli lopulta pakotettu jonnekki ihme klinikalle kaheks viikkoo vierotukseen, enhän mä ois halunnu, mut jos jatkan juomista sillon on bändi ja sen tulevaisuus uhattuna ja sitä ei kukaan halunnu.

"Nähään kahen viikon päästä.." Joonas sanoi ja halasi, tuo oli oudon kevyt ja jotenkin liian laiha, ehkä huolehdin turhaan.

Niin lähdin kohti uutta, tästä oli mukava kaukana. Näistä kahdesta viikosta tulee ihan kunnon helvettiä, se oli varmaa.

Mut halusin kääntää suunnan, nyt tai ei koskaan!

Aleksi:

"Mua ahistaa se miten paha olo Ollilla on, ei sen pitäs kärsiä samasta ongelmasta kun mun.." aloitin
"Mut me tuetaan toisiamme, tuli eteen mitä tuli,," sanoin
"Rakastan sitä ihan liikaa että vaan katon sivusta.." sanoin, kyynel vierähti mun poskella

Ihan kaikkee en kuitenkaan pystyny jakamaan vaikka ois pitäny, en vaan ollu vielä valmis.

Kotona ei puhuttu mitään mistä oltiin puhuttu terapiassa, muuten kaikki jatku niinkun ennenkin.

Joonas: ⚠️TW⚠️

Musta oli lyhyessä ajassa tullu joku juokseva hullu, kyllä tällä ainakin paino tippuu.

Tosin olin jäädä Joelille kiinni, kun se tuli portaissa vastaan kun tulin kotiin.

"Susta on tullu kunnon hikke juoksemisessa.." Joel sanoi
"Pitää keksii jotakin kun Niko on poissa.." sanoin

Niko oli raahattu jonnekkin klinikalle vierotukseen kaheks viikkoo että se pääse pullosta irti.

"Jätkä laihtuu silmissä.." Joel sanoi
"Miten niin?" kysyin
"Sulla tippuu housut ja sun paidat on turhan isoja.." Joel sanoi
"Luulet vaan.." sanoin ja painelin Joelin ohi
"Joonas, pitääks sutki viiä jonnekki?" Joel huusi, mutta en kuullu enää

Kotona huone alko pyöriä ja oli pakko ottaa seinästä tukea etten kaadu, jotenkin hoipertelin suihkuun ja tuijotin peilistä.

Mun keho oli muuttunu, mun kylkiluut näky selvästi, mun kasvot oli muuttunu kapeemmaksi, ihan hyvä vaan.

Kävin taas vaakalla ja olin ylpee itestäni, taas oli lähteny painoa. Tästä ei muiden tarvinnu tietää, toivottavasti Joel ei tajunnu mitään tai käske Tommin tulla tarkistaa.

... ... ...

Semmonen, suunta on tästä vaan ylöspäin, paitsi Joonas se on menossa kovaa vauhtia alaspäin, onko Joel oikeilla jäljillä?

485 sanaa!

Tilasko joku iltalukemista? Tässä ois vähän lisää! ;)

Reasons Die Another Day [Blind Channel] (3) [VALMIS] ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang