a/n, on kulunut muutama viikko treenis vierailusta, Olli ja Aleksi on molemmat taas kiinni elämässä, myös Niko on menossa kohti parempaa, mutta Joonas. Sillä ei mene hyvin!
... .. ...
Niko: ⚠️ TW ⚠️
Joonas oli jotenkin outo, se oli taas eristäytyny ja piti etäisyyttä. Kyllä se mun tiedon mukaan kävi edelleen terapiassa, samoin sanoi Olli.
Silti mulla oli aavistus että jotain oli pielessä ja pahasti.
"Joonas, ootsä kotona?" huhuilin kun tulin ulkoa pieneltä kävelyltä
"Joonas.." huhuilin uudestaan, kolahdus makkarissa aiheutti muhun liikettä."Ei vittu Joonas, rakas.." huusin, kun Joonas makasi sängyllä ja hengitti oudosti
"Joonas rakas, mitä sä oot ottanu?" huusin ja ravistin tuota
"Joonas vastaa.." huusin
"Hengitä saatana.." huusin ja ravistin Joonasta, kyllä se reagoi mutta ei ollu tässä hetkessä kiinniMulla oli jo puhelin esillä ja puhelu hätäkeskukseen
"Joonas pliis, vastaa! Älä jätä mua!" sanoin ja lopulta tärisin
"Ambulanssi on tulossa, käy avaamassa ovi ensihoitajille.." mulle neuvottiinHetkee myöhemmin istuin sairaalan käytävällä ja koitin saada muita kiinni, mä en selvii tästä yksin!
Olli:
Niko oli hetkee aikasemmin laittanu ryhmään viestin että on sairaalassa Joonaksen kanssa, Joonas oli tehny jotain tyhmää ja pisti porukkaan vipinää.
Tommi ja Joel oli menossa jo, minä ja Aleksi tultiin perässä silti oltiin samaan aikaan sairaalassa.
"Mitä tapahtu?" kysyin kun päästiin Aleksin kanssa Nikon luokse
"Täältä tullaan.." Tommi sanoi, Joel perässään
"Mä-mä-mä en tiiä, siellä se oli makkarissa ja.." Niko aloitti
"Ei vittu.." Joel sanoi
"Eikai se vaan?" Aleksi kysyi hiljaa
"Mä en tiiä!" Niko sanoi ääni särkyenTilanne oli sekava, meni pitkään ennen kun saatiin mitään tietoa mistään, Nikolla ei todellakaan ollu nyt helppoa.
Joonas: ⚠️ TW ⚠️
Mulla oli ihan jäätävä päänsärky, olin jo ottanu maximi määrän särkylääkettä, enkä voinu ottaa enempää.
Jotenkin mua huimas, huone pyöri ja oli huono olo. Pääsin sentään makkariin ja sängylle, ehkä nukun hetken, ehkä..
Tuon jälkeen oli pelkkää mustaa, lopulta heräsin ilmeisesti sairaalassa kun Niko puhu mulle.
"Joonas, rakas.. Älä jätä mua.." kuulin
"Niko.." sanoin hiljaa
"Älä säikyttele tollee.." Niko sanoi
"Mi-mi-mitä tapahtu?" kysyin
"Sä et yrittäny tappaa ittees?" kuului jostakin
"Mi-mi-mitä!? En! sanoin
"Mulla koski päähän ja koskee edelleen ja särkylääkkeet.." sanoin varovasti
"Me luultiin et sä yritit, tai siis.." Aleksi sanoi
"Säikäytit meidät ihan kunnolla.." Tommi sanoi
"Todellakin.." Olli sanoiOlinko mä menny laskuissa sekasin ja saanu liikaa särkylääkettä mun kehoon ja nyt nää luuli että mä!?
Olin kyllä edelleen sen verran laiha että ihmekös jos mun kroppa sekoilee omiaan, nyt piti vaan tehdä selväks että tää oli vahinko!
Aleksi:
Joonas oli muutaman päivän sairaalassa ja pääsi pian kotiin, kyllähän tää säikäytti mutta Ollista mulla oli taas huoli, se oli vetäytyvä ja paljon omillaan.
"Olli muru, kaikki ok? Kerro mulle, mikä on?" sanoin
"Kyllä mä tiesin ettei Joonas sentää mitää tommosta yritä, mut entä jos kuitenkin?" Olli sanoi
"Joonas on edelleen aika laiha, ehkä siinä meni joku vikaan.." sanoin ja halasin Ollia
"Emmä tiiä.." Olli sanoi
"Mä en lähe mihinkään tästä, nojaa vaan mua vasten.. " sanoinOltiin siis olkkarissa, sohvalla halitusten ja koitin saada Ollille paremman olon. Olli vaan lopulta nukahti mun syliin, en viitiiny heti herättää joten olin jumissa tässä.
Myöhemmin laitoin Nikolle viestiä miten Joonas, tuli lyhyt vastaus että nukkuu, toivottavasti tästä ei tuu mitään isoa takapakkia.
Oman oloni olin jo saanu kuriin, samoin Niko. Mutta Joonas teki taas pohjakosketuksen ja veti Ollin mukanaan. No tästä ei oo kun suunta ylöspäin, pitää vaan toivoa parasta ja ettei tulee mitään muuta ikävää.
... ... ...
Mulla oli tohon Joonaksen tapaukseen olemassa vieläkin rajumpikin käänne, mut se ois ollu liikaa mulle ja liian raskasta luettavaa kenelle tahansa, joten kevensin tuota sit ihan huolella!
593 sanaa!
Tänään tosiaan vaan yks luku ja huomenna ne 2 viimestä! Oon edelleen menossa omilla jutuilla, enkä kerkee heittää kun tän!
Vähiin käy ennen kun loppuu kokonaan! :D
DU LIEST GERADE
Reasons Die Another Day [Blind Channel] (3) [VALMIS] ✔️
FanfictionTuli, on elementtinä kaunis, mutta kun se pääse irti siitä ei seuraa mitään hyvää.. Mitä tapahtuu kun tulipalo melkein tuhoaa kaiken yhdessä rakennetun? Kaikki ei mene tapahtumien jälkeen niin kun piti, kipu ja kärsimys kulkee käsikädessä, jokin on...