Räjähdys ja tulipalo sekotti jotenkin mun pään, Joonas kärsi yhtälailla kun minä.
Se että paineaalto kaato Joonaksen mun syliin ja melkein kaaduin ite portaissa oli aika hurja, se pamahdus mikä kaikkea edelsi jäi kummittelemaan.
"Et ota sitä, se on mun.." älähdin kun Joonas yritti siivota mun jälkiä olkarissa
"Anna sit huikka.." Joonas sanoi ja joi pullosta
"Fine, käyn hakee lisää.." sanoin ja nousin, vielä mun kunto oli sellanen että kävely onnistu, pari tuntia tästä ja olisin sammunu jonnekkin.Jos aamulla kärsin krapulasta, illalla olin uudestaan humalassa ja taas mentiin.
Mun huomio Joonasta kohtaan oli muuttunu, kyllä mä sen huomasin ja huomioin, silti en tehny sitä samalla tavalla kun yleensä.
En ees ollu enää varma oliko Joonas ok, kai sillä joku oli, mutta tuo peitti sen niin hyvin, tai enhän mä mun humalalta mitään ees huomannu.
"Shaatana.." ulahdin kun meinasin kompastua kynnykseen kun tulin kotiin ja melkein kaaduin eteiseen
"Ja taas lisää, ihme että ne möi sulle.." Joonas sanoi
"Kai mä nyt käyttäytyä osaan.." sanoin ja viskasin kengät jonnekkin
"Kuka sulle haki?" Joonas kysyi
"Miten niin, okei yks tyyppi.." sanoin ja kävelin olkkariin ja avasin uuden pullon.Taas sammuin muutama tuntia myöhemmin ja heräsin huonoon oloon ja juoksin vessaan.
"Mitä sä tähän aikaan, eiku unoha.." Joonas sanoi kun oli heränny mun metelöintiin ja tuli kattomaan
"Ota mut viekkuun.." sanoin
"Et oo tulossa, mä en tos kunnossa sua huoli, selvitä pääs niin ehkä sit.." Joonas ärähti, tai siltä se kuulosti.Ehkä mä meen vaan sohvalle, ehkä mun pitää selvittää mun pää että ees joskus pääsen Joonaksen viereen nukkumaan.
"Koita nukkua.." mun suusta pääsi ja Joonas käänty kattomaan
"Mikä toi sit oli?" Joonas kysyi
"Lipsahdus tai jotaki.." sanoin kun pääsin eteisen lattialle istumaan
"Anna olla, mee ite nukkuu ja koita selvitä.." Joonas sanoi ja painu makkariin.Joel ja Tommi yritti tavottaa sekä mua että Joonasta, kiinnostus niitä kohtaan oli täysi nolla, ei vaan jaksanu kiinnostaa.
Oltiin kyllä molemmat sen näkösiä ettei edes halunnu nähdä ketään, tai edes käydä ulkona. Mun naama oli erittäin siistissä kunnossa, ehkä pitäs panostaa vähän tai sit antaa olla.
Lojuin sohvalla ja tuijotin kattoa, miten hitossa tähän oltiin ajauduttu? Miten täältä pääsee pois, kuivalle maalle?
... ... ...
NikoNikoNiko, ei pullo oo mikään ratkasu pidemmän päälle, se vie kivun ja pahan olon vaan hetkeks pois </3
380 sanaa, vähän jäi lyhyeks!
Hah, peräti yks video mun TikTokissa menetti äänen, en vaan tiiä onko kyseessä se joka feattaa vai se joka biisin on tehny :D Ehkä mä kestän tän, ei se oo niin vakavaa :D
KAMU SEDANG MEMBACA
Reasons Die Another Day [Blind Channel] (3) [VALMIS] ✔️
Fiksi PenggemarTuli, on elementtinä kaunis, mutta kun se pääse irti siitä ei seuraa mitään hyvää.. Mitä tapahtuu kun tulipalo melkein tuhoaa kaiken yhdessä rakennetun? Kaikki ei mene tapahtumien jälkeen niin kun piti, kipu ja kärsimys kulkee käsikädessä, jokin on...