19

152 13 8
                                    


-İyi Okumalar-

Jungkook içinde duyduğu bir türlü bastıramadığı heyecanı ile Taehyung öğretmeninin arabasına yerleşti.
Gözü sürekli etrafta gereksiz şeyler ile ilgilenirken, tam yanında oturan bedenin varlığını yok saymaya çalışıyordu, bir nebze olsun rahatlayabilmek için.

Tüm arabanın içerisi Kim Taehyung'un kokusu ile çevrilmişken, Jungkook'un çabası beyhudeydi. Bunun o da farkındaydı tabi ki.

"İstersen radyoyu açabilir, yada telefonunu bağlayabilirsin."

Tam yanında duyduğu sesle kafasını çevirdi Jungkook, birisi onunla konuşurken yüzüne bakmamak saygısızlık gibi geliyordu çünkü.

  "Olur."

Gözleri Taehyung'un üzerinde fazla oyalanmamış, verdiği cevaptan sonra teyibe yönelmişti. Elinde ki telefonu hiç zorlanmadan bağladı ve tekrar yanında ki bedene döndü.

"İstediğiniz özel bir şarkı var mı?"

  "Sana bırakıyorum."

Jungkook kafasını sallayıp telefonundan müzik listesine girdi ve son zamanlarda sıkça dinlediği şarkılardan birisini açtı.

  Açtığı şarkılar, ardı sıra değişirken ikili sakin bir araba yolcuğu yaptılar. Varmak istedikleri yer yani Kim Taehyung'un evi de okuldan çok uzak değildi zaten.

  Jungkook etkinlik için bu teklifi kabul ettiğinden beri içinde ki heyecana engel olamamış gün boyu soğuk soğuk terlemişti. Şimdi ise Taehyung öğretmeninin evinin önünde duruyor olmak ve birazdan içeriye girecek olmak gerçek gibi gelmiyordu.

  Neden böyle olmuştu o da bilmiyordu, normalde herşeye heyecan duyan birisi değildi bile. Ama söz konusu Taehyung öğretmeni olunca kendisini tanıyamıyordu.

  Açılan kapıyla düşüncelerinden sıyrılmak zorunda kaldı, karşısında ki 15 lerinde gözüken kızı gördüğünde gülümsedi. Bu Taehyung öğretmenin kardeşi olmalı diye geçirdi içinden, öyleydi de.

  "Abi, hoş geldiniz!"

Kızın bağırarak ve neşeyle kurduğu cümleden sonra abisine sıkıca sarılmış ona güzel bir hoşgeldin hedeyisi vermişti. Geri çekildiğinde aynı sevecenlikle Jungkook'a da hoş geldin demiş ikilinin eve girmesi için kenara çekilmişti.

  Ev bu gün kızdan başkasına ev sahipliği yapmıyordu, bu yüzden Taehyung ve Jungkook fazla oyalanmadan Taehyung'un odasına çıktılar. Yada Taehyung'un katı demek daha doğru olurdu çünkü evlerinin üçüncü katı Taehyung'a ayrılmış küçük bir ev niteliği taşıyordu.

  Kendi mutfağı, kendi banyosu, oturma odası ve yatak odası vardı. Ayrıca Jungkook'a bahsettiği o kırtasiye malzemeleri için ayrılmış bir kileri bile vardı.

Jungkook şimdi daha iyi anlıyordu Taehyung öğretmeninin neden ayrı eve çıkmak yerine ailesiyle yaşadığını. Çünkü  zaten ayrı evde sayılırdı.

  "Sen keyfine bak, ben hızlıca üzerimi değiştirip geliyorum. İstersen sana da giymek için rahat bir şeyler verebilirim."

  Jungkook bulundukları oturma odasında öylece ayakta dikilirken dinledi öğretmenini, kendisini bu evde bir yere oturtamamıştı henüz, biraz alışmaya ihtiyacı vardı.

  "Hayır teşekkür ederim, üzerimdekiler de gayet rahat."

  "Pekala, peki banyoyu kullanmak ister misin?"

Stajyer - Taekook - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin