-İyi Okumalar-•
•
•
•
Yemek masasında ki sessizlik sürüp giderken, herkes önünde ki tabak ile meşgul bir şekilde yemeğini yiyordu.
"Demek Jungkook'un dilinden düşüremediği Taehyung öğretmeni sensin." Dedi Jungkook'un annesi.Masada oturan küçük oğlunun bakışlarına maruz kaldığını da fark ettiğinde gülümsemeden edemedi.
"Ah öyle mi, şey sanırım o ben oluyorum."
Bu durum, yani Jungkook'un kendisinden bahsetmesi tabi ki de Taehyung'un hoşuna gitmişti ama şuan da onun ailesinin yanında bu durum için sevinmek pek de doğru olmazdı."Jungkook normalde pek kimseden bahsetmez. Hatta o pek konuşmaz bile." Bu sefer konuşan Jungkook'un abisiydi ve Jungkook bakışlarını annesinden ona almıştı. Bu gün hepsi toplanmış kendisini rezil etmek için büyük bir çaba sarf ediyor gibiydiler.
"Öyle mi? Aslında benimleyken konuşuyor o yüzden fark etmemiştim." Sanki Jungkook masada değil gibi onun hakkında konuşmaya devam ediyor oluru varmış gibi Jungkook'u biraz daha yerin dibine sokuyorlardı.
"Demekki seni sevmiş." Diye bir fikir yürüttü abisi.
"Yoksa, yanında rahat olmazdı." Diye de tamamladı onu annesi.
Basit bir baş sallaması ile onayladı otırduklarından beri konuşmayan babaları, konu üzerinde çok fazla durmadan yemeklerini yemeğe başladılar.
Taehyung hakkında bir kaç soru sorup onu çok da sıkmadan bilgi sahibi olmuştu bu küçük aile. Ne kadar zamandır çalışıyor, ailesi kim, neler yapıyor gibi basit sorulardan ibaretti sordukları şeyler.Genel akışı bozmadan muhabbet etmeye çalışıyorlardı aslında. Taehyung da bunun farkındaydı, çünkü masada oluşacak olan sessizlik kendisini germekten başka işe yaramazdı.
"Elinize sağlık herşey çok güzel olmuş."
Yemeğin sonuna geldiklerinde, söylemişti Taehyung.
"Afiyet olsun beğenmene sevindim." Diyerek cevap verdi Jungkook'un annesi, "isterseniz tatlıya koltukta devam edelim." Diye de bitirdi cümlesini.
Masada ki diğerleri kadını onayladığında hep birlikte kalktılar, kalkan herkesin eline tabak alıp sofrayı toplamaya başlaması ise Taehyung'un direkt dikkatini çekti.
O da eline tabak aldığında Jungkook'un bakışlarına maruz kaldı. "Siz bırakın lütfen, biz hallederiz."
"Böyle daha rahat hissederim ama, hem alt tarafı bir kaç tabak." Diyerek gülümsedi ve Jungkook'un abisinin arkasından mutfak olduğunu düşündüğü yere ilerledi.
Ellerinde ki tabakaları hızlıca bırakıp, salona geri döndüler. El birliği ile hızlıca toplanan masa aynı zamanda da birlik olmanın önemini vurgulamıştı hepsi için."Oturmadan ben tuvaleti kullanabilir miyim?" Diye sordu Taehyung, herkes salonda yerleşirken.
"Tabi ki ben size göstereyim." Jungkook oturmaktan son anda vazgeçip, önden öğretmenine yol gösterdi.
İkisi birlikte üst katta ki tuvalate doğru yöneldiler. Taehyung etrafına bakınıyor merdiven boyunca duvara döşenmiş, resimlerden gözlerini alamıyordu.
Bir tane resmin önünde durdu. İki tane küçük çocuk gülümseyerek kadraja bakmış poz vermişlerdi.Onun durduğunu gören Jungkook, baktığı yere baktı. Kendisinin ve abisinin çocukluk resmini gördüğünde gülümsedi.
"Abim ve ben."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stajyer - Taekook -
FanfictionOkul öncesi öğretmenliği mezunu olan Jeon Jungkook bir anaokulunda staj yapmaya başlar. Staj öğretmeni ise Kim Taehyung'dur. . Texting