Jungkook intră primul pe ușă iar Taehyung în urma lui.
Thv: - Jungkook poti sa te oprești?Jk nu zise nimic și merge în cameră. Tae normal, după el.
În cameră
Thv: - ascultă ma puțin!
Jk: - e ceva de ascultat?!
Thv: - da-..
Jk: - nu e nimic! Ce vorbeai cu ăla?! De asta te ai dus tu înainte! Sa vor-...
Thv: Ceva nu e în regulă cu bărbatul ăla!
Jk:-....
Ce vrei sa spui?Tae se aseaza pe marginea patului și începe să și aducă aminte.
Thv: - a fost prieten cu tata.. Care a murit din cauza alcoolului. De mic îl vedeam pe tata cum bea și o judeca pe mama. Pe motivul ca de ce nu aduce mai mulți bani în casa. El nu avea servici și stătea pe banii mamei. Când am fost eu în generală.. În fiecare seară venea băut și mereu o bătea pe mama.. Câteodată și pe mine.. Când nu ma bătea, ma punea să privesc cum o bătea pe mama și mereu imi zicea ca o să i fiu de folos mai târziu..
Tatăl meu a fost cauza morții mamei mele, pe care a bătut o până la moarte..
M a pus să tac ca altfel voi avea și eu aceeași soartă.. Nu stiu ce a făcut cu mama de atunci..
După ceva timp, l a adus pe acel om. Ei doi se ocupau de toate prostiile posibile, având probleme și cu poliția. Erau intr un fel " frați " de belele. Au ajuns ultimii alcoolici și drogați. Când au ajuns intr un impas fără scăpare, tata l a dat în gât pe acel om dând vina doar pe el. A spus că de mai multe ori a fost amenințat cu moartea dacă nu participa și el la "contrabandă".
Acel om a fost luat de poliție și a jurat,când va ieși se va răzbuna..
După câteva luni..inima cat și toate organele tatei cedase, murind intr un parc mort de beat..
Cum eu aveam doar 14 ani, am fost dus la orfelinat. Am stat acolo 2 ani până am fost adoptat..Tae deja plângea din cauza amintirilor neplăcute.
Jk merge la el și îl ia în brațe încercând să l liniștească.
Jk: - Tae te rog liniștește te...
Thv: - înainte ca tata să moară, a șters toate urmele existenței familiei mele, lasadu ma un copil fără trecut..
Jk: - de asta nu am gasit nimic legat de tine... (Spune el întorcând capul, în șoaptă)
Thv: - Mi-e frică ca o să se răzbune pe mine din cauza tatei.. (Spune plângând, frica simțindu se în voce)
Jk: - Nu se v a intampla asta niciodată! Nu uita ca ma ai pe mine, bine? Nu voi lăsa pe nimeni să se apropie de tine!
Promit.Tae îl strângea și el la rândul lui pe jk in brațe mai strâns, simțind protecție.
Thv : - mulțumesc mult Kook..
(Tot plângea)
Jk: - nu trebuie să mi mulțumești. Fac orice pentru tine!
Acum liniștește te.. Te rog.Tae se liniști cat de cât, respirația revenind la normal.
Jk: - așa pui, vezi ca se poate..Îl pupa pe cap iar Tae ridică capul, dându i un pupic pe obraz.
Jk: - ma pot obișnui cu asta
Thv: - lasă lasă
(Chicoti)Tae se ridică și deschide ușa, ieșind.
Jk: - Yaa! Cum adică?!Iese și el și începe să fugă după Tae.
Acum amândoi fug pin toată casa ca nebunii râzând.*cam așa cv. (Imaginați va ca s în casa, ok?🙄)
Până la urmă jk îl prinde pe Tae și îl ia în brațe de la spate
* cv de genu doar ca erau obosiți, respirând greu💋
Thv: - Nu, nu! da mi drumul!
(Râde)
Jk: - Ia ți gânduTe se întoarce cu fața spre el și îl prinde de obraji.
Thv: - am obosit Kook.. (Se plânge)
Jk: - și ce propui să facem îngeraș? (Spune tot cu fața în mâinile lui Tae)*așa doar ca cu ambele mâini
(Ce drăguț eee💞)Thv: hai să mâncăm, mi e foame.
Tae se îndreaptă spre bucatarie și jk rămane acolo.
Jk: Ah Tae mor de dragu tău..!Se duce și el la bucătărie și îl vede cum pune masa.
Jk: - pot să facă asta și angajatele ca doar de aia s plătite.
Thv: - lasă le să se mai odihnească. Imi place sa pun masa.
Jk: - dar-..
Thv: - niciun dar jungkook! Ia loc!Jk tace și se pune la masă mirat.
Jk: - ma sperii știai?
Thv: asta nu i nimic.
N o sa mai fiu blând cu tine. ( zâmbește mândru pentru sine)Jk se ridică de la masă și îl prinde pe Tae in brațe tot pe la spate.
Jk: - în ce fel n o sa fi blând? ( zise pervers)Tae inrosi.
Thv: -..... N-numai la prostii te gândești.. (Era emotionat și se bâlbâi)Jk: - Normal când te am pe tine lângă mine.
Tae vru sa răspunda dar apare Rm.
Rm: - ce faceți porumbeilor?-
-
- (va urma)
- necorectat
- chiar e tristă povestea lui Tae.. Dar jk știe mereu cum sa l facă sa zâmbească. 😌
Cât despre ăla.. Sa și numere ultimile ore..〰︎ hot🔥 〰︎
CITEȘTI
My obsession / Taekook
RomancePovestea unei obsesii bolnave pentru tine. Unde Jungkook,regele mafiei întregii lumi, fără mama, fără tată, se îndrăgostește bolnav de un adolescent.