Jungkook își plimba agresiv mâinile pe gâtul micuțului adâncind sărutul mult mai mult până ce acesta ajunge de tot pe spate. Tae din cauza presiunii anormale geme in sărut și deschide ușor gura, jungkook imediat intrând în lăcașul lui. Îi caută limba dur ca mai apoi limbile lor să se unească luptând pentru dominație.
Jungkook controla sărutul lejer nelăsând nicio parte din lacatusul micuțului neatinsă.Se despart din sărut lăsând în urma doar gafaieli și bale iesindu le din gură.
Balele lui Tae îi inundau buzele, JK mușcându-si buza agresiv la priveliștea iubirii sale.
Sufletul din el era răvășit și transpirat, gafaind sacadat dorindu și cât mai mult atingerea sa. Acesta e tabloul perfect pentru jungkook. Nu putea exprima în cuvinte cat de sexy era Tae. Era efectiv hipnotizat.
JK: - iubire esti atât de sexy..!
După ce spune fraza asta, nu sta pe ganduri și începe să i lingă și să i suga buzele necontrolat.
Sărutarile deveneau tot mai senzuale, acestea coborând delicat spre gâtul micuțului. Îi linge gâtul fierbinte cu limba sa umedă simțind cum capul se lasa intr o parte oferindu i mai mult acces.
După alte câteva sărutări umede, JK îi suge pielea pentru a lasa niște hikey-uri puternic dezvoltate.
Continuă cu linsul până la pieptul micuțului luând imediat un sfârc în gură, cu cealaltă mâna jucandu se cu celălalt.
Thv: - ahhh.. Jungkook-ahh am nevoie de tin.. E.
Își intinde ușor mâna spre pantalonii săi dorind să se atingă singur dar îi este prinsă de mâna venoasă a brunetului.
JK: - nici sa nu te gândești iubire. Doar eu am voie să te satisfac.
Thv: - jungkook-ahh dar e corpu.. Meu..
JK: - corpul tău face parte din tine, și tu esti al meu.
Îi rupe imediat puțina rochie ce îl mai acoperea aruncand o undeva prin camera.
JK: - ah Tae voi muri din cauza ta..
Îi lipește pieptul de al sau brutal apropiindu l mult mai mult.
Tae timid întinde mâna spre pantalonii lui JK începând să i desfacă cureaua ușor uitandu se în ochii lui.
JK își lasa capul pe spate simțind cum pantalonii începeau să se elibereze. Tae atinge senzual dunga boxerilor lăsând degetele câte puțin în jos. Intr un final îi dă pantalonii de tot jos, așteptând cu nerăbdare să de a jos și ultima piesă vestimentară.
Thv: - jungkook-ahh .. Pot?
Întreabă inocent văzând cum JK își deschide ochii.
JK: - ingeras esti sigur?
Erecția e destul de mare pentru gurita ta aia buna
Thv: - da kookie, vreau sa fac asta!
JK zambeste drăceste bucuros fiind de ceea ce se va întâmpla
JK: - atunci ingerasul meu.. E tot numai al tău.
Tae zambeste și îi da și boxerii jos rămânând șocata erecția și membru umflat a brunetului.
Tae zambeste apoi imediat îl primește in gură sa micuță.
Când îl avea pe tot în gură scanceste pentru ca îi este stins spatele gâtului. Timid începe sa faca mișcări de du te vino primind numai gemete din partea brunetului.
JK: - ahhh... Ingeras.. Atât de.. Bine
Îi prinde părul în mâini mărind ritmul observând fiecare miscare făcută de micuț.Intr un final Tae se oprește la vârful membrului satisfacându l cu limba sa umedă.
JK: - AHHH
Geme JK gros ca mai apoi sa și de-a drumul un gură micuțului. Tae se uita la brunet care îi spunea sa inghita tot acesta imediat executând.
Thv: - kookie? M am descurcat? Ti a plăcut?
JK: - dacă mi a plăcut? Am înnebunit la atingerea ta ingeras. . Te ai descurcat excepțional.
Îl întinde din nou pe spate, sarutandu i buricul și alunita de pe nas.
JK: - după asta nu voi mai fi deloc blând..
Îi șoptește la ureche senzual apoi îi da și chilotii subțiri jos.
Își musca buza brutal apoi îl saruta pe membru.
Îi strânge fesele in mâinile sale puternice dandu și capul pe spate.
JK: - atât.. De bun! Mhm..
Se apleacă din nou spre micuț apoi spune:
JK: - numai pot rezista iubire..
Imi pare rau..
Îi desparte neașteptat picioarele apoi intra în el fără sa l pregătească.
Thv: - d-doare ahhh!
Lacrimile deja îi inundau fata simțind cum se rupe în două.
După câteva mișcări JK se oprește și așteaptă ca Tae sa se acomodeze.
JK: - imi pare rau ingeras... Când esti tu gata.
După câteva minute Tae se acomodase
Thv: - te.. Poti mișca..
JK zambeste larg apoi începe sa l penetreze repede.
Thv: - ahhh.. Acolo!.. Ah
JK din nou zambeste la gândul că I a găsit atât de repede prostata.
JK: - ordinul tău mi e porunca ingeras.
Începe să l penetreze repede și adânc numai acolo simțind cum se umple de plăcere.
JK: - atât.. De strâmt.. Doar al meu!
Tae îi strânge pielea în mâini cuprins de o plăcere imensă.Dupa 15 minute de penetrari adânci și pline de adrenalina.
Thv: - kookie.. Imi dau drumul..
JK:- încă puțin iubire.. Ah
În secundă următoare Tae își da drumul pe pieptul brunetului. Jungkook simtea cum micutul se strânge în jurul lui asta facandu l să și de-a și el drumul cum un geamat gros umplându l.
JK: - AHHHHH!..
Mai sta câteva secunde in el apoi cade și el extenuat lângă Tae.-va urma
-necorecrat
-mam'
-nici nj dacă am progresat sau nu🥲
Dar cred ca mi place.. I don't Know.
Părerile voastre conteaza, nu ale meleCe s cu privirile astea? 😭❤
OOh my Loves..
I miss you! 🐰🐯❤
CITEȘTI
My obsession / Taekook
RomancePovestea unei obsesii bolnave pentru tine. Unde Jungkook,regele mafiei întregii lumi, fără mama, fără tată, se îndrăgostește bolnav de un adolescent.