Jungkook îi dă drumul lui RM, acesta căzând inevitabil pe podeaua murdară. Cu sufletul la gură jungkook se duce în camera sperând nespus ca ceea ce a spus RM să fie o minciună și să l găsească pe Tae în pat, dormind ca un îngeraș sau să se joace cu jucăriile pe care mereu le îmbrățișează.
Dar fața lui jungkook a căzut când a văzut patul dezordonat, jucăriile aruncate pe jos și hainele scoase din dulap. Se aud mulți pași me coridor și ușa se deschide zgomotos dezvăluind mulți bărbați îmbrăcați în negru.
JK: - aduceți mi l! Acum! Nici nu trebuia să se mai întoarcă căci angajații știau ce aveau de făcut. Vocea autoritară a lui jungkook le a dat mulți fiori pe șirea spinării și nu voiau să vadă ochii aia întunecați și negri.
Cât timp aștepta ca Tae să fie adus la el, jungkook a frământat problema pe toate părțile,strangand perna cu mirosul lui Tae în brațe. Cu durere și suferință, cu plânsete și urlete, jungkook a decis să facă o alegere care îl va distruge.
Nu după mult timp, pe ușa intră Tae ținut de ambele brațe, zbatandu se și ripostand stransorii.
Thv: - dați mi drumul! Lăsați ma!
Jungkook se ridică încet de pe scaunul inconfortabil, ne ieșind nici o clipă la lumină. Toată casa avea lipsa de lumină, singura parte luminată fiind ce a a lui Tae pentru ca jungkook știa ca lui Tae îi este frica de intuneric, lumina venind dinspre ușa.
JK: - da i drumul. Rostește cu o voce joasă și ragusita, încercând din răsputeri să nu l omoare pe ala acolo și acum, să nu și iasă din fire. Nu acum.
Cans se simte eliberat,Tae ridică capul din pământ și se uita la persoana din fața sa, căruia i se vedea doar costumul negru ca cărbunele.
Thv: - jungkook..
JK: - poti pleca.
Se aud dintr o dată aceste două cuvinte, ne urmând nimic după ele.
Thv: - c-ce?
JK: - am spus, poti pleca dacă asta iti doresti. Se abtine cu greu să nu izbucnească, muscandu și buzele și strângând pumnii de durere.
Nu i venea să creadă că a spus asta. Îl voia pe Tae în casă, în camera, peste tot. Dar mai ales lângă el.
JK: - am vazut ca deja ti ai strâns lucrurile, deci nu cred ca mai e nevoie să te duci până acolo. Întunericul profund îl acoperea, nimeni neputând să vadă durerea și suferința de pe chipul lui. Inima ce efectiv sângera în piept.
Thv: - dar..
JK: - cât despre bani sau casă, ai un apartament pe numele tău și bani intr un cont.
Tae se uita la silueta care vorbeste, neînțelegând nimic din ce se petrece.
Thv: - glumești nu?
Nu poti vorbi serios!
JK: - nu ti face griji.. Eu nu stiu unde vei sta.. Deci nu trebuie să te ingrijorezi ca ti voi face rău..
Thv: - tu.. Tu chiar ma lasi să plec?
Jungkook mormaie un "da" amărât, neputând să mai scoată un sunet din cauza durerii ce l apăsa.
Thv: - după ce am trecut prin atâtea împreună tu ma lasi să plec?!
Ai spus că ma iubesti jungkook! Ca vei face orice pentru mine! Iar acum tu imi dai drumul?!
După ce m ai facut să ma îndrăgostesc de un psihopat ca tine, m ai facut să te cred și să am încredere în tine, tu renunti așa de usor la mine?!
Tae urla în toată casa de durere. Nu I venea să creadă că jungkook poate renunța atât de usor la el.. Cum poate să l lase balta..
JK: - ai spus că vrei sa pleci.. Eu.. Iti voi respecta decizia..!
Tae sta câteva clipe să se uite lung la jungkook cu ochii rosii de la plâns.
Thv: - ai dreptate! Vreau sa plec! N am vrut să plec niciodată mai tare ca acum.
Tae defapt nu voia să plece nici în ruptul capului. Voia să stea cu jungkook toată viața, să nu i mai de-a drumul niciodată. Dar se pare că numai el vrea asta.. Sau greșește?Thv: - eu.. Eu voi pleca acum kookie.. Dar să nu uiti nici o clipă ca te am iubit nespus.. Chiar dacă tu se pare că ti ai bătut joc de mine.. Acum pot simti numai ura pe care ti o port..
Te urasc atât de tare!
Dar.. Daca vei spune ce imi ascunzi, primit ca ștergem totul cu buretele și ne întoarcem la cum eram înainte! Doar noi doi Kook..
Doar spune acum!
După alte clipe de liniște profundă, jungkook nu a scos nici un sunet. Adevărul l ar putea distruge pe Tae mult mai tare ca acum, iar jungkook nu vrea ca ingerasul lui să sufere atât de mult, să se distruga.
Jungkook știe că chiar dacă acum Tae spune ce spune.. Cu timpul îl va uita și durerea va dispărea. Nu și va mai aminti de jungkook sau ceva ce ține de el, o să fie ca și cum nici n a fost. Își dorește foarte mult să l ferească de rău și de suferință iar pentru asta trebuie să și lase iubirea să plece, să l scape de necazuri și de cel care le provoacă. Adică.. De el. Sentimentele lui jungkook îl vor urma pe Tae până la sfârșitul vieții. Jungkook îl va iubi pe Tae până ce sufletul lui se va evapora definitiv din acest univers. Ei doi.. Sunt o singură persoană.
Tae se ridică și se întoarce cu spatele indreptandu se spre ușa.
Thv: - adio jungkook. Acestea a fost ultimele cuvinte a le lui înainte să iasă pe ușa ce a mare și Alba.
Cum ușa se închise, jungkook se prăbuși.-
-imi venea să plâng când am scris capitolul ăsta.
Nu spune nimic.
CITEȘTI
My obsession / Taekook
RomancePovestea unei obsesii bolnave pentru tine. Unde Jungkook,regele mafiei întregii lumi, fără mama, fără tată, se îndrăgostește bolnav de un adolescent.