Jk: - și eu cu ce contribui în aniversarea ta?
Thv: - imi ajunge prezența ta.. (Se mișcă în poala lui)
Jk: - mmm.. B.. Bine.. Facem cum vrei tu.. (Respiră greu)
Thv: - grozav! (Se ridică)
Acum trebuie sa ma gandesc cu ce o sa ma imbrac.
Kookie... Pot sa i-au rochie?.. Te rog.. E ziua mea și vreau sa arat bine...
Jk: - rochi.. Ce?! Nu e de ajuns ca vor fi persoane în restaurantul ăla tâmpit mai vrei și rochie! Sa se uite toți la tine? Nici nu ma gândesc!
Thv: - kookie te rog.. Promit ca nu v a fi provocatoare..
Jk: - nu permit ca trupul tău sa fie afișat în fata altora! Trebuie văzut doar de mine pentru ca imi aparține! Punct!
Thv: - și daca nu vor fi oameni acolo? Doar angajații restaurantului..
Jk: - o sa te vadă așa-zișii prieteni ai tai! Nimeni nu poate privi ce este al meu!
Thv: - Jungkook te rog... N o sa ma privească nimeni, jur! O sa fii lângă mine tot timpul și nimeni n o sa aiba tupeu.
Așa m ai învațat nu?
Jk: - mbine.. DAR, vei păstra o distanță rezonabilă de ăia, fără priviri și mai ales atingeri! Vei sta doar în poala mea, clar?!
Nu promit ca va ieși fără sânge.Jungkook se ridică și iese din cameră lăsându l pe Tae îngândurat.
Nu i convenea absolut deloc ca proprietatea lui sa fie văzut de altcineva. S a jurat în mintea lui ca dacă cineva are îndrăzneala sa i de-a chiar și o privire scurtă lui Tae, corpul lui v a fi măcelărit de tot. Demonii din mintea lui nu vor avea milă deloc față de persoanele care vor ridica capul din pamant.
Gelozia obsesivă îl frânge tot mai mult pe zi ce trece, crescând puțin cu puțin.
Prima dată trebuie să le facă prietenilor lui Tae instructaju, ca nu cumva să facă o greșală care le va aduce sfârșitul.La prietenii lui Tae
Jungkook intră pe ușa dintr o dată, fiind vizibil NERVOS și iritat, cu RM în urma lui.
Jm: - domnule jungkook...
Jk: - am venit să va avertizez cum stă treaba.
Ziua îngerului meu e în mai puțin de 2 zile. El optează pentru a fi îmbrăcat elegant chiar dacă eu nu vreau sa fiu de acord. Dar-..
RM: - dar normal ca nu i a putut rezista. ( se baga repede peste jungkook rânjind)
Jk își întoarce capul spre el dându i o privire de te baga în pământ.
Jk: - pe scurt, Să nu cumva să de-a dracu să va holbați la el sau să îl atingeți! (Răstește)
Dacă țineți la viața voastra, ati face bine să păstrați distanța de ce este al meu! S a înțeles?!Toți în cor mai puțin j hope : - d-da...
J hope voia să spună ceva dar este strâns de încheietura de Yoongi.
Jungkook dădea să plece dar este oprit de vocea lui jimin.
Jm: - domnule jungkook.. Trebuie să va spunem ceva..
Jk: - nu ma interesează!
Jm: - Are legătură cu trecutul lui Taehyung...Când auzi asta, jungkook se opri dintr o dată stand nemișcat.
-
-
-necorectat
- va urma
- ba nu știu ce sa spun.. Până la urma obsesia e un rău împachetat în bine, nu?
Obsesia bolnavă a lui jungkook îl face pur și simplu nebun. Drogul cel mai puternic pentru el e Tae..ajungand ultimu drogat.
V a reuși vreodată sa se stăpânească?
Nu vom stii 🌝bai ce vorbim aici? 🙄🙄💅🏻❤❤
Cand pur și simplu nu intelegi ce i cu viața ta💀❤:
CITEȘTI
My obsession / Taekook
RomancePovestea unei obsesii bolnave pentru tine. Unde Jungkook,regele mafiei întregii lumi, fără mama, fără tată, se îndrăgostește bolnav de un adolescent.